1. Digital library of educational resources and services: evaluation of components
  2. Dirbtinio intelekto iššūkiai mokymui
  3. Discriminant space for mixtures of elliptical distributions in classification problem
  4. Diskretinių resursų paskirstymo uždaviniai ir jų taikymas karyboje
  5. Diskrečių resursų priskyrimas vartotojų grupėms
  6. Dviejų žinių bazių vidinių ir situacinių skirtumų nustatymas
  7. EM algoritmas bendram Gauso modeliui su paslėptaisiais kintamaisiais
  8. Effect of nonresponse in Lithuanian travellers' survey
  9. Elektroninė pasaulinio lygio mokymo dedamoji
  10. Energetics as self-organized system: methodological aspects
  11. Estimation of variance of complex estimator
  12. Europos studentų olimpiada’07
  13. Explicit formulas in asymptotic expansions for Euler's approximations of semigroups
  14. Exposedness in Bernstein spaces
  15. FDVis: the interactive visualization and steering environment for the computational processes using the finite-difference method
  16. Fermento sluoksnio nelygumų amperometriniame biojutiklyje modeliavimas
  17. Formaliųjų ontologijų vaidmuo šiuolaikinėje informacinių sistemų inžinerijoje
  18. Formantinių požymių išskyrimo metodai
  19. Front dynamics with delays in a spatially extended bistable system: computer simulation
  20. Functional data analysis of payment systems
  21. GIS tinklo paslaugų integravimas
  22. Geometrijos mokymas bendrojo lavinimo mokyklose: XXI a. problematika
  23. Hiperteksto rašyklių palyginimas lokalizavimo galimybių požiūriu
  24. Hypothesis on the solvability of parabolic equations with nonlocal conditions
  25. Hölderian functional central limit theorem for linear processes
  26. IS specifikavimo kalbų vidinės kokybės atributų agregavimo ypatumai
  27. Idealizuotos plėvelės modeliai ir optimalūs tinklai: uždavinių ryšys ir modeliavimo rezultatai
  28. Induktyvinis metodas komponentinių programų sintezėje
  29. Influence of the outliers to the classification of multidimensional Gaussian mixtures
  30. Informacijos technologijos matematikos mokyme
  31. Informacinių ir komunikacinių technologijų diegimo į Lietuvos švietimą strateginių tikslų ir uždavinių analizė
  32. Informacinių ir komunikacinių technologijų mokymo modelis pradiniam ir specialiajam ugdymui
  33. Informacinių sistemų kūrimo metodologija įgalinanti verslo procesų pakartotinį panaudojamumą
  34. Informacinės technologijos matematikai vizualizuoti ir tyrinėti
  35. Information transmission concept based model of wave propagation in discrete excitable media
  36. Initial boundary-value problems for derivative nonlinear Schrödinger equation. Justification of two-step algorithm
  37. Internetinių GIS interaktyvumo didinimo būdai
  38. Interneto programų paketo "Mozilla" lokalizavimas ir panaudojimas mokykloje
  39. Interoperability framework for components of digital library of educational resources and services
  40. Invariance principle for independent random variables with infinite variance
  41. Investigation of negative critical points of the characteristic function for problems with nonlocal boundary conditions
  42. Joint universality of some zeta-functions. I
  43. Judančių objektų stebėjimas realiuoju laiku naudojant „Google earth“
  44. Kai kurie matematikos uždaviniai genetikoje
  45. Komponentinio programavimo taikymas informatikos mokyme
  46. Komponentinių programų struktūrinės sintezės teorinės problemos
  47. Komponentinė informacinės sistemos dekompozicija
  48. Komponento specifikacijos formalizavimas
  49. Kompozicinės aspektinių šablonų savybės
  50. Konstruktyvūs matematikos mokymo metodai