Abstract [eng] |
Internetinė anglų kalba suformavo specifinį raiškos kodą. Būdama naujo tipo komunikacijos priemone, ji yra ypatingai veikiama sociokultūrinių faktorių. Internetinė anglų kalba pasižymi naujo žodyno sudarymu konversijos, afiksacijos, dūrinių, sutrumpinimų bei naujų šaknų įvedimo metodais. Simbolių ekonomija, ksenofobija, asmeninė laisvė bei specifinis bendravimo būdas formuoja internetinę bendruomenę, kuri yra paremta kolektyviniais įsitikinimais ir naujus narius priima tik jiems pasiekus kūrybinės kompetencijos lygmenį. Sis straipsnis koncentruojasi į kokybinę Internete pokalbių svetainių anglų kalbos neologizmų analizę, atsižvelgiant į bendrąsias elektroninio bendravimo tendencijas. Tyrinėjamos visų žodžių darybos būdų potencialios priežastys bei procedūriniai metodai. Prieinama prie išvados, kad nepaisant pasaulinio vartotojų bendruomenės masto bei žodžių darybos metodų gausos, galima nustatyti tam tikras bendrąsias tendencijas besiremiančias menamų visuotinai priimtų taisyklių egzistavimu. |