1. Self-regulated learning and its effect on reading achievement: analysis of lithuania’s participation in pisa 2018
  2. Service quality influence on competitiveness of logistics service provider in the scandinavian market
  3. Smulkiojo ir vidutinio verslo informacijos skaitmenizavimo veiksniai
  4. Socialinis mobilumas šiuolaikinėje Lietuvoje: statuso pasiekimo modelio taikymas
  5. Solitary fibrous tumor of the peritoneal cavity and greater omentum: case report and review of the literature
  6. Spatial time series prediction using bayesian network models
  7. Student performance from a socio-economic perspective
  8. Suasmeninto privataus sveikatos draudimo įgyvendinimo Lietuvoje sėkmės veiksniai
  9. Tapatybės raiška skirtingų kultūrų simbolių tatuiruotėse
  10. Techninės ir funkcinės kokybės įtaka išoriniam paslaugų efektyvumui privačiose sveikatos priežiūros įstaigose
  11. Teigiamos ir neigiamos E-WOM rekomendacijos įtaka ketinimui pirkti skirtingų kainų dydžių maisto papildus
  12. The impact of digitalization on the efficiency of food safety management systems
  13. The impact of gamification and brand engagement on customer loyalty to betpawa ghana
  14. The impact of gamification on relationship between health belief, health consiousness and intention to use continuously mobile fitness applications
  15. The impact of materialism, playfulness, belongingness and risk aversion on intention to recommend in gamified referral marketing programme
  16. Thought experiments in video games: exploring the (un)ethics of motherhood in Frictional Games’ Amnesia: Rebirth
  17. Valstybė, šeima ar rinka? Parama studentams skirtingų jaunimo socialinių teisių modelių šalyse
  18. Vartotojų novatoriškumas ir prekės ženklo plėtinio su tuo pačiu, jungtiniu arba nauju prekės vardu vertinimas pristatant rinkai naujas prekes
  19. Verslo valdymo sistemų diegimas skaitmeninės transformacijos kontekste
  20. Vidinių veiksnių įtaka vartotojų ketinimui pirkti ekologiškus kosmetikos produktus, atsižvelgiant į prekės kainą ir pasitikėjimą gamintoju
  21. Vulnerability testing and analysis of educational institution websites within lithuania