1. A modern approach to large-scale portfolio optimization
  2. Akcijų indeksų pozicijų analizė, remiantis kainų dinamikos režimais
  3. Algorithmic portfolio management: markov chains case
  4. Analysis of government bond spreads in the euro area
  5. Analysis of statistical and machine learning techniques for predicting individual credit rating based on lithuanian data
  6. Binominio ir susijusių skirstinių taikymai įsipareigojimų nevykdymo tikimybei vertinti
  7. Body fat and components of sarcopenia relate to inflammation, brain volume and neurometabolism in older adults
  8. CRM sistemos efektyvaus pritaikymo problematika taupymo ir investavimo Fintech įmonėse
  9. Corrosion detection on steel panels using semantic segmentation models
  10. Covid- 19 pandemijos įtaka pensinio amžiaus asmenų gerovei
  11. Darbo ir mokymosi įtaka asmens gerovei
  12. Darbo su jaunimu sistema Vilniaus mieste: Ar Jaunimui teikiamos paslaugos atitinka esamą poreikį?
  13. Darbuotojų nuomos paslaugos kokybės vertinimas
  14. E-WOM įtaką lemiantys veiksniai įsitraukiant jaunimui į finansinio raštingumo ugdymą
  15. Exact expressions of survival probabilities of homogeneous discrete-time risk model and vandermonde matrices
  16. Finansinės apskaitos skaitmenizavimo įtaka verslo pokyčiams
  17. Functional data: case study
  18. Gama skirstinių sandaugos uodegos elgesys
  19. Gausių ir vienų vaikus auginančių šeimų gyvenimo sąlygos ir valstybės parama
  20. IT inovacijų taikymo Lietuvos mažose ir vidutinėse įmonėse (MVĮ) tendencijos bei potencialios galimybės
  21. Imigrantų darbo sąlygos ir gerovė antrinėje darbo rinkoje Lietuvoje
  22. Impact of different levels of price discounts on consumers’ intention to buy food products in online and offline stores
  23. Informacinių sistemų integracijos problemų veiksniai, įmonių susijungimų ir įsigijimų atvejais
  24. Informacinių sistemų strateginis planavimas organizacijose naudojančiose blockchain technologiją
  25. Inkstų auglių segmentavimas kompiuterinės tomografijos vaizduose taikant vienos ir dviejų pakopų metodus, esant mažoms duomenų imtims
  26. Investavimo horizonto įtaka daugelio aktyvų klasių portfelio optimaliai struktūrai
  27. Jauno žmogaus netipinis spontaninio pneumotorakso atvejis ir literatūros apžvalga
  28. Kainos dydžio sumažinimo ir padidinimo, veikiant laiko spaudimui, įtaka kainos sąžiningumo suvokimui ir ketinimui pirkti
  29. Kelionės motyvų ir suvokiamos rizikos įtaka turistų ketinimui aplankyti vietinio turizmo vietoves
  30. Kibernetinės rizikos valdymo įtaka įmonių veiklos rezultatams
  31. Lietuvos pensijų politikos formavimosi veiksniai
  32. Luise Kempf, Damaris Nübling, Mirjam Schmuck (Hrsg.), Linguistik der Eigennamen, Berlin, Boston: Walter de Gruyter GmBH, 2020, 432 p.
  33. Measuring the quality of the through-the-cycle probability of default parameters estimation
  34. Migracijos krizės valdymo atvejo analizė: nevyriausybinių organizacijų perspektyva
  35. Mokyklos kaip organizacijos funkcionavimo ir mokytojų profesinės gerovės reikšmė jų įsipareigojimui organizacijai
  36. Naudojimosi IT išorės paslaugomis įtaka įmonės konkurenciniam pranašumui
  37. Nauji XVI a. lietuvių dvikamieniai vardai su trumpinių kilmės dėmenimis
  38. Nuomonės formuotojų socialiniuose tinkluose savybių įtaka ketinimui pirkti funkcinius maisto produktus
  39. Objekto vietos paieškos problemos konkurencinėje aplinkoje modeliavimas naudojant Lietuvos surašymo ir maisto prekių parduotuvių rinkos duomenis
  40. Pasitikėjimo ir nepasitikėjimo veiksnių įtaka norui atskleisti asmeninę informaciją socialiniuose tinkluose ir internetinėse parduotuvėse
  41. Perception of supportive and thwarting coaching behaviors among physically active male adults
  42. Piniginės socialinės paramos gavėjų įsidarbinimą ribojantys veiksniai
  43. Pirkinio skubos ir svarbos kaip moderuojančių veiksnių įtaka vartotojo ketinimui teikti asmens duomenis, perkant internetu
  44. Polinkio rizikuoti, impulsyvumo, pasitikėjimo ir įgytos patirties perkant internetu įtaka ketinimui pirkti iš nežinomos elektroninės parduotuvės
  45. Praradimo baimę keliančių žinučių, fomo, susijaudinimo, pasitikėjimo žinute ir impulsyvios pirkimo tendencijos įtaka polinkiui pirkti impulsyviai internetu
  46. Prekės suvokiamo ilgalaikiškumo (ilgo tarnavimo vartotojui) savybių įtaka požiūriui ir ketinimui pirkti
  47. Prekės ženklo plėtros į X arba Z kartų rinkas poveikis ketinimui pakartotinai pirkti pagrindinį prekės ženklą
  48. Prior self-disclosure experience's imapct on willingness to share personal data in e-commerce
  49. Relations between life cycle assessment, material flow analysis, and dynamic business capabilities for circular economy implementation in companies
  50. Robotinio procesų automatizavimo plėtros įtaka centralizuotam ir federaciniui operaciniams modeliams