- A modern approach to large-scale portfolio optimization
- Akcijų indeksų pozicijų analizė, remiantis kainų dinamikos režimais
- Algorithmic portfolio management: markov chains case
- Analysis of government bond spreads in the euro area
- Analysis of statistical and machine learning techniques for predicting individual credit rating based on lithuanian data
- Binominio ir susijusių skirstinių taikymai įsipareigojimų nevykdymo tikimybei vertinti
- Body fat and components of sarcopenia relate to inflammation, brain volume and neurometabolism in older adults
- CRM sistemos efektyvaus pritaikymo problematika taupymo ir investavimo Fintech įmonėse
- Corrosion detection on steel panels using semantic segmentation models
- Covid- 19 pandemijos įtaka pensinio amžiaus asmenų gerovei
- Darbo ir mokymosi įtaka asmens gerovei
- Darbo su jaunimu sistema Vilniaus mieste: Ar Jaunimui teikiamos paslaugos atitinka esamą poreikį?
- Darbuotojų nuomos paslaugos kokybės vertinimas
- E-WOM įtaką lemiantys veiksniai įsitraukiant jaunimui į finansinio raštingumo ugdymą
- Exact expressions of survival probabilities of homogeneous discrete-time risk model and vandermonde matrices
- Finansinės apskaitos skaitmenizavimo įtaka verslo pokyčiams
- Functional data: case study
- Gama skirstinių sandaugos uodegos elgesys
- Gausių ir vienų vaikus auginančių šeimų gyvenimo sąlygos ir valstybės parama
- IT inovacijų taikymo Lietuvos mažose ir vidutinėse įmonėse (MVĮ) tendencijos bei potencialios galimybės
- Imigrantų darbo sąlygos ir gerovė antrinėje darbo rinkoje Lietuvoje
- Impact of different levels of price discounts on consumers’ intention to buy food products in online and offline stores
- Informacinių sistemų integracijos problemų veiksniai, įmonių susijungimų ir įsigijimų atvejais
- Informacinių sistemų strateginis planavimas organizacijose naudojančiose blockchain technologiją
- Inkstų auglių segmentavimas kompiuterinės tomografijos vaizduose taikant vienos ir dviejų pakopų metodus, esant mažoms duomenų imtims
- Investavimo horizonto įtaka daugelio aktyvų klasių portfelio optimaliai struktūrai
- Jauno žmogaus netipinis spontaninio pneumotorakso atvejis ir literatūros apžvalga
- Kainos dydžio sumažinimo ir padidinimo, veikiant laiko spaudimui, įtaka kainos sąžiningumo suvokimui ir ketinimui pirkti
- Kelionės motyvų ir suvokiamos rizikos įtaka turistų ketinimui aplankyti vietinio turizmo vietoves
- Kibernetinės rizikos valdymo įtaka įmonių veiklos rezultatams
- Lietuvos pensijų politikos formavimosi veiksniai
- Luise Kempf, Damaris Nübling, Mirjam Schmuck (Hrsg.), Linguistik der Eigennamen, Berlin, Boston: Walter de Gruyter GmBH, 2020, 432 p.
- Measuring the quality of the through-the-cycle probability of default parameters estimation
- Migracijos krizės valdymo atvejo analizė: nevyriausybinių organizacijų perspektyva
- Mokyklos kaip organizacijos funkcionavimo ir mokytojų profesinės gerovės reikšmė jų įsipareigojimui organizacijai
- Naudojimosi IT išorės paslaugomis įtaka įmonės konkurenciniam pranašumui
- Nauji XVI a. lietuvių dvikamieniai vardai su trumpinių kilmės dėmenimis
- Nuomonės formuotojų socialiniuose tinkluose savybių įtaka ketinimui pirkti funkcinius maisto produktus
- Objekto vietos paieškos problemos konkurencinėje aplinkoje modeliavimas naudojant Lietuvos surašymo ir maisto prekių parduotuvių rinkos duomenis
- Pasitikėjimo ir nepasitikėjimo veiksnių įtaka norui atskleisti asmeninę informaciją socialiniuose tinkluose ir internetinėse parduotuvėse
- Perception of supportive and thwarting coaching behaviors among physically active male adults
- Piniginės socialinės paramos gavėjų įsidarbinimą ribojantys veiksniai
- Pirkinio skubos ir svarbos kaip moderuojančių veiksnių įtaka vartotojo ketinimui teikti asmens duomenis, perkant internetu
- Polinkio rizikuoti, impulsyvumo, pasitikėjimo ir įgytos patirties perkant internetu įtaka ketinimui pirkti iš nežinomos elektroninės parduotuvės
- Praradimo baimę keliančių žinučių, fomo, susijaudinimo, pasitikėjimo žinute ir impulsyvios pirkimo tendencijos įtaka polinkiui pirkti impulsyviai internetu
- Prekės suvokiamo ilgalaikiškumo (ilgo tarnavimo vartotojui) savybių įtaka požiūriui ir ketinimui pirkti
- Prekės ženklo plėtros į X arba Z kartų rinkas poveikis ketinimui pakartotinai pirkti pagrindinį prekės ženklą
- Prior self-disclosure experience's imapct on willingness to share personal data in e-commerce
- Relations between life cycle assessment, material flow analysis, and dynamic business capabilities for circular economy implementation in companies
- Robotinio procesų automatizavimo plėtros įtaka centralizuotam ir federaciniui operaciniams modeliams