1. Dalyvaujamojo valdymo įgyvendinimas Šiaulių miesto savivaldybėje
  2. Darbo aplinkos poveikis darbuotojų pasitenkinimui karjera medijuojant įsitraukimui į darbą ir moderuojant saviveiksmingumui
  3. Darbo proceso aiškumo ir proceso lankstumo įtaka darbuotojų darbo pasitenkinimui ir darbo rezultatams
  4. Darbo sąnaudų poveikio Europos Sąjungos šalių eksportui vertinimas
  5. Darbuotojų dalyvavimo poveikis organizacinių pokyčių proceso sėkmei
  6. Darbuotojų pasipriešinimas pokyčiams ir jo valdymas švietimo institucijose
  7. Darbuotojų įsitraukimo į darbą ryšys su pasirengimu dalyvauti strateginiame švietimo organizacijos valdyme
  8. Debesų paslaugų programavimo sprendimų tyrimas naudojant Google App Engine aplinką
  9. Decentralizuotos programėlės prototipas atlygio kriptovaliuta išmokėjimui už atliktas namų ruošos užduotis
  10. Development of crispr/cas9-based plasmid system for targeted gene knockout to enhance l-tryptophan production in lactobacillus bacteria
  11. Dienos centrų socialinių paslaugų kokybės standartizavimo įtaka darbuotojų pasitenkinimui darbui
  12. Dirbtinio intelekto metodų integracija finansinės rizikos vertinimui naudojant virtualiuosius asistentus
  13. Dirbtiniu intelektu grįsto produkto įtaka kultūros paveldo objekto lankytojų patirčiai gerinti ir žinomumui skatinti
  14. Diskriminacija darbo aplinkoje ir jos poveikis moterų karjerai
  15. Disponuojamų pajamų poveikio vartojimo išlaidoms pagal vartojimo paskirtį tyrimas
  16. E-komercijos įmonių proporcijos vertinimas Lietuvoje naudojant mašininio mokymosi metodus
  17. E.WOM message factors and personal characteristics impact on intention to purchase high involvement products
  18. ES skaitmeninės tapatybės dėklės taikymo metodas klientų įvedimo proceso greičio didinimui ir pinigų plovimo prevencijai
  19. ESG veiksnių poveikis įmonės vertei Europos šalių pavyzdžiu
  20. Efektyvumo didinimas ir vykdymo mokesčių mažinimas „Ethereum“ išmaniosiose sutartyse taikant našiuosius kompiuterijos metodus
  21. Effect of shelf life of food products and perceived risks on intention to buy products
  22. Effects of remote work on employee engagement moderated by different generations
  23. Elektroencefalogramų analizė konvoliuciniais neuroniniais tinklais
  24. Elektroninėje erdvėje veikiančių grožio produktų parduotuvių svetainės patrauklumo įtaka vartotojų ketinimui pirkti
  25. Elektroninės prekybos svetainių sensorinio marketingo vertinimas su dirbtiniu intelektu tyrimo problema
  26. Elektros energijos rinkos ateities sandorių panaudojimo kaštų optimizavimo metodas
  27. Emocinės manipuliacijos įtaka ryšiui tarp pasitikėjimo vadovu ir darbuotojo emocijų raiškos reguliavimo
  28. Energetiškai efektyvaus būsto grąžos normos analizė ir prognozė
  29. Enhancing portfolio efficiency: funds separation in markowitz optimization models
  30. Etiškas vadovavimas švietimo įstaigose vadovų ir darbuotojų požiūriu
  31. Europos kultūros sostinės projekto poveikis bendruomenių įgalinimui
  32. Evaluating marine vessel collision risks using trajectory prediction regions and clusters
  33. Evaluation of stock price determination methods reliability
  34. Evaluation of vulnerability inventories using a classification algorithm
  35. Expanding influence beyond continents: lithuania’s digital public diplomacy toward japan
  36. Exploration of artificial intelligence utilization potential in various stages of project management
  37. Exploration of language choices and national identity formation among young mobile kazakhs through in-depth interviews
  38. Exploration of simultaneous transients between cerebral hemodynamics and the autonomic nervous system using windowed time-lagged cross-correlation matrices: a CENTER-TBI study
  39. Exploring semi-supervised methods in magnetic resonance imaging analysis
  40. Exploring the impact of instagram influencers and influencer-product congruence on perceived value and purchase intentions for hedonic cosmetic products
  41. Exploring the role of deep technology in shaping smart cities of the future: innovations and challenges
  42. Factors influencing consumers’ decision to switch from freemium to premium online services
  43. Factors influencing willingness to disclose personal information to alexa in lithuania and pakistan
  44. Film marketing influence on the consumer’s intention to visit a movie theatre
  45. Final energy consumption in road transport by means of transport
  46. Finansinių nusikaltimų ICO projektuose tyrimas
  47. Finansinių nusikaltimų decentralizuotoje finansų ekosistemoje vertinimas
  48. Finansinių paslaugų ginčų baigties prognozavimo modelis
  49. Finansinių technologijų poveikio tvariam vystymuisi vertinimas
  50. Finansinių technologijų vaidmuo skatinant žaliuosius finansus