1. Vadovo emocinio intelekto įtaka psichologinei gerovei darbe medijuojant pasitikėjimui vadovu ir moderuojant darbuotojo amžiui
  2. Vadovo koučingo įgūdžių, komandos mokymosi ir komandos psichologinio įgalinimo poveikis komandos veiklos rezultatams The Impact of Managerial Coaching Skills, Team Learning, and Team Psychological Empowerment on Team Performance Outcomes
  3. Vadovo vadovavimo stiliaus įtaka pasitenkinimui darbu švietimo organizacijoje
  4. Vadovo vadybiniai iššūkiai, diegiant bendrąjį vertinimo modelį ikimokyklinio ugdymo įstaigose
  5. Vadovo vaidmuo darbuotojų įtraukimui į mokyklos įvaizdžio formavimą
  6. Vadovų lyderystės įtaka socialinių partnerysčių vystymui ikimokyklinio ugdymo įstaigose
  7. Vadovų lyderystės įtaka socialinės atsakomybės plėtrai ikimokyklinėse ugdymo įstaigose
  8. Vaizdinės priemonės kaip skaitmeniniai jutiminės rinkodaros veiksniai, darantys įtaką klientų ketinimui pirkti internete
  9. Valdymo iššūkiai vadovaujant tautinių mažumų švietimo įstaigai
  10. Valdymo sprendimai įgyvendinant darnaus vystymosi tikslus ikimokyklinėse įstaigose
  11. Valstybės skolos poveikio ekonomikos augimui skirtingose ekonomikos ciklo fazėse vertinimas
  12. Vartotojo moralumo veiksnių įtaka jo sprendimui pirkti socialinio verslo prekes ir paslaugas
  13. Vartotojų lojalumas: prekės ženklo kilmės šalies aspektas
  14. Vartotojų nuostatos į prekių atributus: gyvūnų humanizavimo kontekstas
  15. Veiksniai „už“ ir „prieš“ vartotojų ketinimą pirkti nešiojamas technologijas
  16. Veiksniai, darantys įtaką ketinimui naudotis virtualiu muziejaus turu
  17. Veiksniai, darantys įtaką ketinimui pirkti tarpvalstybinėse internetinėse parduotuvėse
  18. Veiksnių, darančių įtaką europietiškų REIT kainoms tyrimas
  19. Vertybinės mašininio mokymosi inžinerijos įtampos: programuotojų požiūrio tyrimas
  20. Vidinio prekės ženklo raiškos poveikis darbuotojų įsipareigojimui organizacijai medijuojant vidinio darbdavio prekės ženklo patrauklumui ir moderuojant asmens – organizacijos atitikimui
  21. Vidinės komunikacijos valdymas karjerą pradėjusių pedagogų atsparumui švietimo organizacijose
  22. Vidinės komunikacijos valdymą išlaisvinantys ir ribojantys veiksniai švietimo organizacijoje
  23. Vieši ir privatūs tremties pasakojimai: šeimos albumų analizė iš sakytinės fotografijos perspektyvos
  24. Viešojo sektoriaus organizacijų antikorupcinės aplinkos konceptualizavimas: sisteminė literatūros analizė
  25. Visuomenės senėjimo iššūkiai Lietuvos darbo rinkai
  26. Weibull skirstinių sandaugos uodegos asimptotinė formulė
  27. Work-related stress of nurses in Poland and Lithuania: countries under the influence of war circumstances in Ukraine
  28. Įmonės socialinio tinklo naudojimosi žinių dalijimuisi poveikis darbuotojų novatoriškai elgsenai, veikiant inovacijų klimatui bei kūrybiniam saviveiksmingumui
  29. Įsitraukimo į darbą ir įtampų tarp kartų vaidmuo ryšyje tarp suvokiamos organizacijos paramos nuotoliniam darbui ir pasitenkinimo nuotoliniu darbu
  30. Įtraukios mokyklos kultūros kūrimo patirtys įgalinant kolegialią bendruomenės veikmę
  31. Šalies ir parduotuvės įvaizdžio įtaka ketinimui pirkti užsienio šalies internetinėje parduotuvėje
  32. Švietimo organizacijos absorbcinio gebėjimo vystymas
  33. Švietimo teisingumas Lietuvos savivaldybėse: nelygybės veiksnių analizė
  34. Švietimo įstaigų bendruomenės į(si)traukimas į ugdymo programų bendrakūrą
  35. Švietimo įstaigų bendruomenės į(si)traukimas į ugdymo programų bendrakūrą
  36. Žaliosios fintech: vaidmuo finansuojant tvarų ekonomikos augimą
  37. Žinių saugojimo valdymas muziejuose
  38. Žmogaus mezenchiminių stromos ląstelių chondrogeninė diferenciacija ląstelių lakštuose fizioksijos sąlygomis kremzlės audinio regeneracijai
  39. „This Ain't a Country Album“: autentiškumas ir rasės politika Beyoncé albume „COWBOY CARTER“
  40. „Wix“ naudotojų pasitenkinimo prognozavimas remiantis produktų atsiliepimais, naudojant mašininio mokymosi ir natūralios kalbos apdorojimo metodus