1. Užsienio studentų adaptacijos proceso organizavimas Vilniaus universitete
  2. Vadovo emocinio intelekto įtaka psichologinei gerovei darbe medijuojant pasitikėjimui vadovu ir moderuojant darbuotojo amžiui
  3. Vadovo koučingo įgūdžių, komandos mokymosi ir komandos psichologinio įgalinimo poveikis komandos veiklos rezultatams The Impact of Managerial Coaching Skills, Team Learning, and Team Psychological Empowerment on Team Performance Outcomes
  4. Vadovo vadovavimo stiliaus įtaka pasitenkinimui darbu švietimo organizacijoje
  5. Vadovo vadybiniai iššūkiai, diegiant bendrąjį vertinimo modelį ikimokyklinio ugdymo įstaigose
  6. Vadovo vaidmuo darbuotojų įtraukimui į mokyklos įvaizdžio formavimą
  7. Vadovų lyderystės įtaka socialinių partnerysčių vystymui ikimokyklinio ugdymo įstaigose
  8. Vadovų lyderystės įtaka socialinės atsakomybės plėtrai ikimokyklinėse ugdymo įstaigose
  9. Vaizdinės priemonės kaip skaitmeniniai jutiminės rinkodaros veiksniai, darantys įtaką klientų ketinimui pirkti internete
  10. Valdymo iššūkiai vadovaujant tautinių mažumų švietimo įstaigai
  11. Valdymo sprendimai įgyvendinant darnaus vystymosi tikslus ikimokyklinėse įstaigose
  12. Valstybės skolos poveikio ekonomikos augimui skirtingose ekonomikos ciklo fazėse vertinimas
  13. Vartotojo moralumo veiksnių įtaka jo sprendimui pirkti socialinio verslo prekes ir paslaugas
  14. Vartotojų lojalumas: prekės ženklo kilmės šalies aspektas
  15. Vartotojų nuostatos į prekių atributus: gyvūnų humanizavimo kontekstas
  16. Veiksniai „už“ ir „prieš“ vartotojų ketinimą pirkti nešiojamas technologijas
  17. Veiksniai, darantys įtaką ketinimui naudotis virtualiu muziejaus turu
  18. Veiksniai, darantys įtaką ketinimui pirkti tarpvalstybinėse internetinėse parduotuvėse
  19. Veiksnių, darančių įtaką europietiškų REIT kainoms tyrimas
  20. Vertybinės mašininio mokymosi inžinerijos įtampos: programuotojų požiūrio tyrimas
  21. Vidinio prekės ženklo raiškos poveikis darbuotojų įsipareigojimui organizacijai medijuojant vidinio darbdavio prekės ženklo patrauklumui ir moderuojant asmens – organizacijos atitikimui
  22. Vidinės komunikacijos valdymas karjerą pradėjusių pedagogų atsparumui švietimo organizacijose
  23. Vidinės komunikacijos valdymą išlaisvinantys ir ribojantys veiksniai švietimo organizacijoje
  24. Vieši ir privatūs tremties pasakojimai: šeimos albumų analizė iš sakytinės fotografijos perspektyvos
  25. Viešojo sektoriaus organizacijų antikorupcinės aplinkos konceptualizavimas: sisteminė literatūros analizė
  26. Visuomenės senėjimo iššūkiai Lietuvos darbo rinkai
  27. Weibull skirstinių sandaugos uodegos asimptotinė formulė
  28. Work-related stress of nurses in Poland and Lithuania: countries under the influence of war circumstances in Ukraine
  29. Įmonės socialinio tinklo naudojimosi žinių dalijimuisi poveikis darbuotojų novatoriškai elgsenai, veikiant inovacijų klimatui bei kūrybiniam saviveiksmingumui
  30. Įsitraukimo į darbą ir įtampų tarp kartų vaidmuo ryšyje tarp suvokiamos organizacijos paramos nuotoliniam darbui ir pasitenkinimo nuotoliniu darbu
  31. Įtraukios mokyklos kultūros kūrimo patirtys įgalinant kolegialią bendruomenės veikmę
  32. Šalies ir parduotuvės įvaizdžio įtaka ketinimui pirkti užsienio šalies internetinėje parduotuvėje
  33. Švietimo organizacijos absorbcinio gebėjimo vystymas
  34. Švietimo teisingumas Lietuvos savivaldybėse: nelygybės veiksnių analizė
  35. Švietimo įstaigų bendruomenės į(si)traukimas į ugdymo programų bendrakūrą
  36. Švietimo įstaigų bendruomenės į(si)traukimas į ugdymo programų bendrakūrą
  37. Žaliosios fintech: vaidmuo finansuojant tvarų ekonomikos augimą
  38. Žinių saugojimo valdymas muziejuose
  39. Žmogaus mezenchiminių stromos ląstelių chondrogeninė diferenciacija ląstelių lakštuose fizioksijos sąlygomis kremzlės audinio regeneracijai
  40. „This Ain't a Country Album“: autentiškumas ir rasės politika Beyoncé albume „COWBOY CARTER“
  41. „Wix“ naudotojų pasitenkinimo prognozavimas remiantis produktų atsiliepimais, naudojant mašininio mokymosi ir natūralios kalbos apdorojimo metodus