1. Leader’s emotional intelligence and project success in the professional services industry
  2. Legal analysis of the eu restrictive measures (sanctions) against the russian federation imposed in the aftermath of the russian war of aggression against ukraine
  3. Legal aspects of application of artificial intelligence in national security
  4. Lietuvos savivaldybių skolų ir jas lemiančių veiksnių analizė
  5. Lietuvos socialinė politika grįžtamosios migracijos srityje: dvigubos pilietybės dilema
  6. Lietuvos tarptautinių grupės įmonių pelno bei skolos perkėlimo analizė
  7. Lyderystės kompetencijų įtaka valstybinių muziejų veiklos rezultatams
  8. Lyderystės stilių ir socialinio kapitalo sąsajos
  9. Lyčių lygybė politiniame diskurse: vyrų politikų pasisakymų 2020-2024 metų Lietuvos Respublikos Seime analizė
  10. Machine learning methods for automated data editing of the turnover of service enterprises
  11. Machine learning techniques for biometric authentication based on keystroke dynamics
  12. Makrofagų atsako į SARS-CoV-2 S baltymą tyrimas
  13. Martino Buberio dialogo filosofija ir politika
  14. Masinės įtakos fenomeno, impulsyvumo, prestižo ir inovacijų siekio įtaka ketinimui pirkti internete, esant mažo prekių likučio žinutei
  15. Mašininiu mokymusi pagrįstas klientų rizikos vertinimo modelis aviacijos pramonėje
  16. Mažų ir vidutinių įmonių kredito rizikos vertinimas
  17. Menininkų-tyrėjų ir mokslininkų bendradarbiavimas ugdant tiriamąsias kompetencijas
  18. Meno organizacijų strateginės partnerystės ir auditorijų plėtros sąveika
  19. Mero institucijos įgaliojimų kaita vietos savivaldoje
  20. Metamodernizmas kaip modernybės ir postmoderno sutaikymas: terapinė perspektyva
  21. Methods of multiple imputation
  22. Methods to eliminate international juridical double taxation
  23. Mikro- ir makro- lygmens veiksnių poveikio įmonių tvarumo rodikliams vertinimas
  24. Minimalaus mėnesinio atlyginimo pokyčių poveikis Lietuvos ekonomikai
  25. Mirtingumo po vėžio diagnozės tyrimas
  26. Mobingas darbe ir žmogiškųjų išteklių padalinio vaidmuo jo valdyme
  27. Mobingo prevencijos valdymas švietimo įstaigose
  28. Modernaus prekės ženklo kūrimas tautodailės produktams
  29. Mokyklos kultūros kūrimas komandiniu darbu
  30. Mokytojo profesinis įvaizdis kaip mokytojo profesijos pasirinkimo veiksnys
  31. Mokytojų darbo reikalavimų ir išteklių ryšys su darbo atlikimu medijuojant perdegimui ir moderuojant emociniam intelektui
  32. Mokytojų ir specialiųjų pedagogų požiūris į įtraukųjį ugdymą ir įtraukios mokyklos kūrimo patirtys
  33. Moterų pasitenkinimo darbo - laisvalaikio balansu įtaka perdegimui, veikiant stresui, kartoms ir stereotipų grėsmei
  34. Motyvavimo priemonių poveikis darbuotojų įsitraukimui, moderuojant “Z” kartos poreikiams ir medijuojant pasitenkinimui darbu
  35. Motyvavimo priemonių taikymo įtaka darbuotojų darbo atlikimui medijuojant darbuotojų motyvacijos būsenos lygiui ir moderuojant emocinio išsekimo laipsniui
  36. Motyvavimo sistemos diegimas neapibrėžtos kaitos kontekste ikimokyklinėje įstaigoje: Utenos miesto atvejis
  37. Multi-task learning for survival analysis using pathology images
  38. Muziejų edukacinių paslaugų rinkodaros strategijos
  39. Muzikos festivalių prekės ženklo įvaizdžio vystymas didinant vietos bendruomenės gerovę
  40. Namų ūkių paskolas lemiančių veiksnių vertinimas Europos Sąjungos šalių lygmeniu
  41. Naujų paslaugų kūrimo ir diegimo modeliavimas viešosiose bibliotekose neformaliajam suaugusių švietimui
  42. Nefinansuotų būsto paskolų Lietuvoje priežasčių analizė
  43. Neformalaus švietimo proceso organizavimas: paslaugų prieinamumo tobulinimas
  44. Neformalaus švietimo proceso organizavimas: paslaugų prieinamumo tobulinimas
  45. Negatyvi politinė reklama Lietuvoje: 2019 m. savivaldos rinkimų analizė
  46. Neigiamos prekės ženklo patirties poveikis skirtingų kartų vartotojų požiūriui, pasitikėjimui ir elgsenai prekės ženklo atžvilgiu
  47. Nepilnamečių baudžiamosios atsakomybės ypatumai
  48. Neurotiškumo ir nuovargio rūpinantis privatumu įtaka atskleidžiant asmeninius duomenis socialiniuose tinkluose bei internetinėse parduotuvėse
  49. Nevalstybinių ugdymo įstaigų klientų lojalumo kritiniai veiksniai
  50. Nowcasting lithuanian gross domestic product (gdp) using machine learning methods