- Legal analysis of the eu restrictive measures (sanctions) against the russian federation imposed in the aftermath of the russian war of aggression against ukraine
- Legal aspects of application of artificial intelligence in national security
- Lietuvos savivaldybių skolų ir jas lemiančių veiksnių analizė
- Lietuvos socialinė politika grįžtamosios migracijos srityje: dvigubos pilietybės dilema
- Lietuvos tarptautinių grupės įmonių pelno bei skolos perkėlimo analizė
- Lyderystės kompetencijų įtaka valstybinių muziejų veiklos rezultatams
- Lyderystės stilių ir socialinio kapitalo sąsajos
- Lyčių lygybė politiniame diskurse: vyrų politikų pasisakymų 2020-2024 metų Lietuvos Respublikos Seime analizė
- Machine learning methods for automated data editing of the turnover of service enterprises
- Machine learning techniques for biometric authentication based on keystroke dynamics
- Makrofagų atsako į SARS-CoV-2 S baltymą tyrimas
- Martino Buberio dialogo filosofija ir politika
- Masinės įtakos fenomeno, impulsyvumo, prestižo ir inovacijų siekio įtaka ketinimui pirkti internete, esant mažo prekių likučio žinutei
- Mašininiu mokymusi pagrįstas klientų rizikos vertinimo modelis aviacijos pramonėje
- Mažų ir vidutinių įmonių kredito rizikos vertinimas
- Menininkų-tyrėjų ir mokslininkų bendradarbiavimas ugdant tiriamąsias kompetencijas
- Meno organizacijų strateginės partnerystės ir auditorijų plėtros sąveika
- Mero institucijos įgaliojimų kaita vietos savivaldoje
- Metamodernizmas kaip modernybės ir postmoderno sutaikymas: terapinė perspektyva
- Methods of multiple imputation
- Methods to eliminate international juridical double taxation
- Mikro- ir makro- lygmens veiksnių poveikio įmonių tvarumo rodikliams vertinimas
- Minimalaus mėnesinio atlyginimo pokyčių poveikis Lietuvos ekonomikai
- Mirtingumo po vėžio diagnozės tyrimas
- Mobingas darbe ir žmogiškųjų išteklių padalinio vaidmuo jo valdyme
- Mobingo prevencijos valdymas švietimo įstaigose
- Modernaus prekės ženklo kūrimas tautodailės produktams
- Mokyklos kultūros kūrimas komandiniu darbu
- Mokytojo profesinis įvaizdis kaip mokytojo profesijos pasirinkimo veiksnys
- Mokytojų darbo reikalavimų ir išteklių ryšys su darbo atlikimu medijuojant perdegimui ir moderuojant emociniam intelektui
- Mokytojų ir specialiųjų pedagogų požiūris į įtraukųjį ugdymą ir įtraukios mokyklos kūrimo patirtys
- Moterų pasitenkinimo darbo - laisvalaikio balansu įtaka perdegimui, veikiant stresui, kartoms ir stereotipų grėsmei
- Motyvavimo priemonių poveikis darbuotojų įsitraukimui, moderuojant “Z” kartos poreikiams ir medijuojant pasitenkinimui darbu
- Motyvavimo priemonių taikymo įtaka darbuotojų darbo atlikimui medijuojant darbuotojų motyvacijos būsenos lygiui ir moderuojant emocinio išsekimo laipsniui
- Motyvavimo sistemos diegimas neapibrėžtos kaitos kontekste ikimokyklinėje įstaigoje: Utenos miesto atvejis
- Multi-task learning for survival analysis using pathology images
- Muziejų edukacinių paslaugų rinkodaros strategijos
- Muzikos festivalių prekės ženklo įvaizdžio vystymas didinant vietos bendruomenės gerovę
- Namų ūkių paskolas lemiančių veiksnių vertinimas Europos Sąjungos šalių lygmeniu
- Naujų paslaugų kūrimo ir diegimo modeliavimas viešosiose bibliotekose neformaliajam suaugusių švietimui
- Nefinansuotų būsto paskolų Lietuvoje priežasčių analizė
- Neformalaus švietimo proceso organizavimas: paslaugų prieinamumo tobulinimas
- Neformalaus švietimo proceso organizavimas: paslaugų prieinamumo tobulinimas
- Negatyvi politinė reklama Lietuvoje: 2019 m. savivaldos rinkimų analizė
- Neigiamos prekės ženklo patirties poveikis skirtingų kartų vartotojų požiūriui, pasitikėjimui ir elgsenai prekės ženklo atžvilgiu
- Nepilnamečių baudžiamosios atsakomybės ypatumai
- Neurotiškumo ir nuovargio rūpinantis privatumu įtaka atskleidžiant asmeninius duomenis socialiniuose tinkluose bei internetinėse parduotuvėse
- Nevalstybinių ugdymo įstaigų klientų lojalumo kritiniai veiksniai
- Nowcasting lithuanian gross domestic product (gdp) using machine learning methods
- Nuo kontrolės prie konsultavimo: priežiūros institucijų komunikacijos politika socialiniuose tinkluose