1. Legal analysis of the eu restrictive measures (sanctions) against the russian federation imposed in the aftermath of the russian war of aggression against ukraine
  2. Legal aspects of application of artificial intelligence in national security
  3. Lietuvos savivaldybių skolų ir jas lemiančių veiksnių analizė
  4. Lietuvos socialinė politika grįžtamosios migracijos srityje: dvigubos pilietybės dilema
  5. Lietuvos tarptautinių grupės įmonių pelno bei skolos perkėlimo analizė
  6. Lyderystės kompetencijų įtaka valstybinių muziejų veiklos rezultatams
  7. Lyderystės stilių ir socialinio kapitalo sąsajos
  8. Lyčių lygybė politiniame diskurse: vyrų politikų pasisakymų 2020-2024 metų Lietuvos Respublikos Seime analizė
  9. Machine learning methods for automated data editing of the turnover of service enterprises
  10. Machine learning techniques for biometric authentication based on keystroke dynamics
  11. Makrofagų atsako į SARS-CoV-2 S baltymą tyrimas
  12. Martino Buberio dialogo filosofija ir politika
  13. Masinės įtakos fenomeno, impulsyvumo, prestižo ir inovacijų siekio įtaka ketinimui pirkti internete, esant mažo prekių likučio žinutei
  14. Mašininiu mokymusi pagrįstas klientų rizikos vertinimo modelis aviacijos pramonėje
  15. Mažų ir vidutinių įmonių kredito rizikos vertinimas
  16. Menininkų-tyrėjų ir mokslininkų bendradarbiavimas ugdant tiriamąsias kompetencijas
  17. Meno organizacijų strateginės partnerystės ir auditorijų plėtros sąveika
  18. Mero institucijos įgaliojimų kaita vietos savivaldoje
  19. Metamodernizmas kaip modernybės ir postmoderno sutaikymas: terapinė perspektyva
  20. Methods of multiple imputation
  21. Methods to eliminate international juridical double taxation
  22. Mikro- ir makro- lygmens veiksnių poveikio įmonių tvarumo rodikliams vertinimas
  23. Minimalaus mėnesinio atlyginimo pokyčių poveikis Lietuvos ekonomikai
  24. Mirtingumo po vėžio diagnozės tyrimas
  25. Mobingas darbe ir žmogiškųjų išteklių padalinio vaidmuo jo valdyme
  26. Mobingo prevencijos valdymas švietimo įstaigose
  27. Modernaus prekės ženklo kūrimas tautodailės produktams
  28. Mokyklos kultūros kūrimas komandiniu darbu
  29. Mokytojo profesinis įvaizdis kaip mokytojo profesijos pasirinkimo veiksnys
  30. Mokytojų darbo reikalavimų ir išteklių ryšys su darbo atlikimu medijuojant perdegimui ir moderuojant emociniam intelektui
  31. Mokytojų ir specialiųjų pedagogų požiūris į įtraukųjį ugdymą ir įtraukios mokyklos kūrimo patirtys
  32. Moterų pasitenkinimo darbo - laisvalaikio balansu įtaka perdegimui, veikiant stresui, kartoms ir stereotipų grėsmei
  33. Motyvavimo priemonių poveikis darbuotojų įsitraukimui, moderuojant “Z” kartos poreikiams ir medijuojant pasitenkinimui darbu
  34. Motyvavimo priemonių taikymo įtaka darbuotojų darbo atlikimui medijuojant darbuotojų motyvacijos būsenos lygiui ir moderuojant emocinio išsekimo laipsniui
  35. Motyvavimo sistemos diegimas neapibrėžtos kaitos kontekste ikimokyklinėje įstaigoje: Utenos miesto atvejis
  36. Multi-task learning for survival analysis using pathology images
  37. Muziejų edukacinių paslaugų rinkodaros strategijos
  38. Muzikos festivalių prekės ženklo įvaizdžio vystymas didinant vietos bendruomenės gerovę
  39. Namų ūkių paskolas lemiančių veiksnių vertinimas Europos Sąjungos šalių lygmeniu
  40. Naujų paslaugų kūrimo ir diegimo modeliavimas viešosiose bibliotekose neformaliajam suaugusių švietimui
  41. Nefinansuotų būsto paskolų Lietuvoje priežasčių analizė
  42. Neformalaus švietimo proceso organizavimas: paslaugų prieinamumo tobulinimas
  43. Neformalaus švietimo proceso organizavimas: paslaugų prieinamumo tobulinimas
  44. Negatyvi politinė reklama Lietuvoje: 2019 m. savivaldos rinkimų analizė
  45. Neigiamos prekės ženklo patirties poveikis skirtingų kartų vartotojų požiūriui, pasitikėjimui ir elgsenai prekės ženklo atžvilgiu
  46. Nepilnamečių baudžiamosios atsakomybės ypatumai
  47. Neurotiškumo ir nuovargio rūpinantis privatumu įtaka atskleidžiant asmeninius duomenis socialiniuose tinkluose bei internetinėse parduotuvėse
  48. Nevalstybinių ugdymo įstaigų klientų lojalumo kritiniai veiksniai
  49. Nowcasting lithuanian gross domestic product (gdp) using machine learning methods
  50. Nuo kontrolės prie konsultavimo: priežiūros institucijų komunikacijos politika socialiniuose tinkluose