1. The influence of psychological ownership in sponsored post on consumer perceptions on the urge to buy impulsively services online
  2. The influence of the growth hacking techniques on brand awareness in the customers’ acquisition stage
  3. The influence of visual information in ewom on purchase intention
  4. The influence on consumer purchase intention of call-to-action in promotional messages on instagram channel
  5. The mediating role of participative decision-making in the relationship between the knowledge-sharing environment and individual work performance moderated by a paternalistic management style
  6. The perceived effectiveness of m-commerce app privacy policies on user willingness to share personal information
  7. The relationship between agile project management environment and project team members' motivational factors, effectiveness and project performance: applying self-determination motivation theory in project management context
  8. The role of change management in enhancing business processes during crisis based on experience of ukrainian organizations
  9. The use of superb microvascular imaging in evaluating rheumatic diseases: a systematic review
  10. Transformacinio ir tarnaujančio lyderystės stiliaus poveikis proaktyviam darbuotojų elgesiui, medijuojant įgalinimui ir moderuojant bendrajam darbuotojų saviveiksmingumui
  11. Turto mokesčiai Lietuvoje ir pasirinktose užsienio jurisdikcijose: lyginamoji analizė bei siūlymai Lietuvai
  12. Tvarios žmogiškųjų išteklių valdymo praktikos ir jų vertė organizacijai išaugusio aplinkos neapibrėžtumo laikotarpiu
  13. Tvarių įtakotojų savybių poveikis ketinimui pirkti tvarias ir netvarias odos priežiūros prekes
  14. Vartotojų ir prekės ženklo veiksniai darantys įtaką internetinės parduotuvės plėtiniui į fizinę parduotuvę
  15. Vartotojų patirtis ir ketinimas naudoti maisto pristatymo programas tarpininkaujant suvokiamai vertei ir iš lūpų į lūpas
  16. Veiksniai, darantys įtaką vartotojų alkoholio vartojimo ketinimui
  17. Veiksniai, lemiantys vartotojų ketinimą naudotis savitarnos kasomis mažmeninėje prekyboje
  18. Veiksniai, sąlygojantys ketinimus studijuoti ir užbaigti internetinio mokymosi kursus
  19. Verslo analitikos judrumo įtaka ugdant organizacijos atsparumą
  20. Verslo analitikos kultūros veiksniai tenkinant banko informacinius poreikius
  21. Vidinės komunikacijos įtaka darbdavio patrauklumui, medijuojant tiesioginio vadovo palaikymui
  22. Įmonės X tiekimo grandinės rizikos valdymas ir efektyvumo didinimas
  23. Įmonės kibernetinis saugumas: metodikų ir veiksnių, turinčių įtakos mokymo efektyvumui palyginamasis tyrimas
  24. Įtraukiančios ir verslumą skatinančios lyderystės įtaka darbuotojų novatoriškam elgesiui dirbant saugioje psichologinėje aplinkoje ir medijuojant psichologiniam įgalinimui
  25. Žaidybinių elementų įtaka ketinimui socialiai atsakingai vartoti
  26. Žmogiškųjų išteklių vadybos priemonių taikymo įtaka darbuotojų darbo rezultatams medijuojant intelektiniui darbuotojų kapitalui ir veiklų atlikimui
  27. „YouTube“ turinio (reklamos) kūrėjų charakteristikų poveikis vartotojo ketinimui pirkti utilitarinius ir hedoninius produktus