- The influence of the growth hacking techniques on brand awareness in the customers’ acquisition stage
- The influence of visual information in ewom on purchase intention
- The influence on consumer purchase intention of call-to-action in promotional messages on instagram channel
- The mediating role of participative decision-making in the relationship between the knowledge-sharing environment and individual work performance moderated by a paternalistic management style
- The perceived effectiveness of m-commerce app privacy policies on user willingness to share personal information
- The relationship between agile project management environment and project team members' motivational factors, effectiveness and project performance: applying self-determination motivation theory in project management context
- The role of change management in enhancing business processes during crisis based on experience of ukrainian organizations
- The use of superb microvascular imaging in evaluating rheumatic diseases: a systematic review
- Transformacinio ir tarnaujančio lyderystės stiliaus poveikis proaktyviam darbuotojų elgesiui, medijuojant įgalinimui ir moderuojant bendrajam darbuotojų saviveiksmingumui
- Turto mokesčiai Lietuvoje ir pasirinktose užsienio jurisdikcijose: lyginamoji analizė bei siūlymai Lietuvai
- Tvarios žmogiškųjų išteklių valdymo praktikos ir jų vertė organizacijai išaugusio aplinkos neapibrėžtumo laikotarpiu
- Tvarių įtakotojų savybių poveikis ketinimui pirkti tvarias ir netvarias odos priežiūros prekes
- Vartotojų ir prekės ženklo veiksniai darantys įtaką internetinės parduotuvės plėtiniui į fizinę parduotuvę
- Vartotojų patirtis ir ketinimas naudoti maisto pristatymo programas tarpininkaujant suvokiamai vertei ir iš lūpų į lūpas
- Veiksniai, darantys įtaką vartotojų alkoholio vartojimo ketinimui
- Veiksniai, lemiantys vartotojų ketinimą naudotis savitarnos kasomis mažmeninėje prekyboje
- Veiksniai, sąlygojantys ketinimus studijuoti ir užbaigti internetinio mokymosi kursus
- Verslo analitikos judrumo įtaka ugdant organizacijos atsparumą
- Verslo analitikos kultūros veiksniai tenkinant banko informacinius poreikius
- Vidinės komunikacijos įtaka darbdavio patrauklumui, medijuojant tiesioginio vadovo palaikymui
- Įmonės X tiekimo grandinės rizikos valdymas ir efektyvumo didinimas
- Įmonės kibernetinis saugumas: metodikų ir veiksnių, turinčių įtakos mokymo efektyvumui palyginamasis tyrimas
- Įtraukiančios ir verslumą skatinančios lyderystės įtaka darbuotojų novatoriškam elgesiui dirbant saugioje psichologinėje aplinkoje ir medijuojant psichologiniam įgalinimui
- Žaidybinių elementų įtaka ketinimui socialiai atsakingai vartoti
- Žmogiškųjų išteklių vadybos priemonių taikymo įtaka darbuotojų darbo rezultatams medijuojant intelektiniui darbuotojų kapitalui ir veiklų atlikimui
- „YouTube“ turinio (reklamos) kūrėjų charakteristikų poveikis vartotojo ketinimui pirkti utilitarinius ir hedoninius produktus