1. Adaptive leadership in project management. expansion into foreign countries
  2. Apmokestinimas bendrovių reorganizavimo metu
  3. Application of change management towards green business process management within the banking sector
  4. Asmens-organizacijos atitikimo įtaka individualiems darbo rezultatams, medijuojant organizaciniam įsipareigojimui ir moderuojant suvokiamam organizaciniam teisingumui
  5. Association between left atrial appendage morphology and clot histology in patients with embolic ischemic stroke: an exploratory study
  6. Better bored than burned-out? Cynicism as a mediator between boredom at work and exhaustion
  7. Computational pathology model to assess acute and chronic transformations of the tubulointerstitial compartment in renal allograft biopsies
  8. Conflict management and its importance for project success in the implementation of public sector international projects
  9. Dalinimosi veiksnių įtaka pardavėjų ketinimui parduoti ir pirkėjų ketinimui pirkti naudotus drabužius dalinimosi ekonomikos el. platformoje
  10. Darbuotojų atrankos ir adaptavimo reikšmė sėkmingam įsitvirtinimui darbo vietoje
  11. Darbuotojų kuriamo turinio socialianiuose tinkluose „Instagram“ ir „ LinkedIn“ įtaka vartotojo ketinimui pirkti grožio prekes internetu
  12. Dirbtinio darinio įtaka apmokestinant pelno mokesčiu
  13. Disruptive logistics: examining the impact of emerging technologies on business models
  14. Duomenų valdysenos programos veiksnių modelis ir jo įtaka pažangiam informavimui
  15. Effective customer engagement strategies for agile project management
  16. El. svetainės vartotojo patirties ir e-pasitikėjimo elementų poveikis pakartotiniam pirkimui įsigijant elektronikos prekes e-komercijos parduotuvėje
  17. Emocinis intelektas kaip svarbiausia lyderio savybė: Danske banko atvejis
  18. Enhancing project portfolio risk management at an international insurance company
  19. Evaluation of antihypertensive medications use and survival in patients with ovarian cancer: a population-based retrospective cohort study
  20. Exploring the challenges faced by life science start-ups in commercializing their technologies
  21. Exploring the role of sustainability managers leadership in project management: a case study of lithuanian companies
  22. Factors affecting purchase intention of generation z consumers for online shopping of green cosmetics
  23. Factors affecting the continuation of purchasing groceries online during the post-coronavirus pandemic era
  24. Factors influencing personal data sharing in e-commerce
  25. Factors of successful it project risk management in the organization and their influence on it project success
  26. Factors that impact intention to continue using ai-based chatbots in different countries
  27. Factors that impact users' attitudes toward chatbots and their intentions to use chatbot in online services
  28. Gamification in mobile applications: influence of immersion, achievement and social-related features on brand loyalty
  29. Gerovės įtaka individualiems darbo rezultatams medijuojant darbuotojų įsitraukimui
  30. Human gut microbiome: Therapeutic opportunities for metabolic syndrome—Hype or hope?
  31. IT valdymo struktūrų ir procesų įtaka informacinių sistemų valdymui
  32. IT veiksniai turintys įtaką organizacijų judrumui kintančioje aplinkoje
  33. Impact of country‘s and store‘s image on a selection of an online store in cross-border shopping
  34. Impact of gamification on repurchase intention within online shopping platforms
  35. Impact of visual sensory marketing elements on consumers’ online purchase intentions for eco beauty products thesis title lithuanian: vizualinės sensorinės rinkodaros elementų įtaka vartotojų ketinimams pirkti ekologiškus grožio produktus internetu
  36. Influence of electronic word-of-mouth (ewom) information on dissatisfied consumer's intention of continuance to use video streaming services
  37. Influence of project manager’s soft skills completing it projects on-time
  38. Informacinių ir komunikacinių technologijų reikalavimų lygio poveikis darbo ir šeimos konfliktui medijuojant darbuotojo dirglumui ir moderuojant profesiniam saviveiksmingumui
  39. Informacinių technologijų veiklos vertinimo metodai
  40. Juridinio asmens dalyvių ir vadovų atsakomybė už juridinio asmens mokestines prievoles
  41. Krizių valdymas projektuose: galimi iššūkių sprendimai Rusijos-Ukrainos karo metu
  42. Laiko ir pinigų sutaupymo įtaka, ketinant pirkti prekę vietinėje ar užsienio elektroninėje parduotuvėje
  43. Leveraging 3d object capture technologies in c2c marketplaces
  44. Lietuvos Respublikos aplinkos apsaugos rėmimo programa ir jos įgyvendinimas
  45. Mobingas darbo vietoje ir žmogiškųjų išteklių padalinio vaidmuo jame
  46. Mode and site of action of therapies targeting CGRP signaling
  47. Mokestinius ginčus nagrinėjančios institucijos
  48. Mokesčių teisėkūros problematika Lietuvoje
  49. Moralumo veiksnių ir aukos dydžio įtaka ketinimui skirti finansinę paramą skirtingo tipo labdaros objektams
  50. Naudos ir privatumo veiksnių įtaka ketinimui naudoti išmaniuosius namų asistentus