1. Naudos ir privatumo veiksnių įtaka ketinimui naudoti išmaniuosius namų asistentus
  2. Naudos, normatyvinių ir hedoninių veiksnių poveikis ketinimui pirkti kosmetikos prekes draugiškoje aplinkai pakuotėje internetu
  3. Nepiniginių motyvavimo priemonių įtaką darbuotojų įsitraukimui ir inovatyviam elgesiui
  4. Nuolaidos dydžio įtaka ketinimui pirkti skirtingo tipo maisto prekes internetinėje parduotuvėje
  5. Nuolatinės buveinės nustatymo problematika
  6. Nuotolinio darbo iššūkiai ir jų valdymas įgyvendinant projektus finansinių paslaugų įmonėse
  7. Nuotolinio darbo iššūkiai talentų valdymui
  8. Organizacijos kultūros įtaka verslo analitikos judrumui
  9. Organizacinės kultūros poveikis darbuotojų išlaikymui, medijuojant darbuotojų pasitenkinimui darbu ir organizaciniam įsipareigojimui
  10. Organizational challenges with growing project management maturity
  11. Organizational support for leadership and teamwork in international virtual project teams
  12. PVM apmokestinimo sistemos reforma Europos Sąjungoje
  13. Papildomų garantijų, prekės ženklo plėtinio suvokiamos kokybės poveikis pasitikėjimui prekės ženklo plėtiniu
  14. Pasaulinėje praktikoje vyraujantys pajamų apmokestinimo modeliai: palyginimas, Lietuvos padėtis
  15. Pasitikėjimo organizacija medijuojantis efektas ryšiui tarp organizacinio mikroklimato ir organizacinio įsipareigojimo moderuojant emociniam intelektui
  16. Paslaugų kokybės, kainų sąžiningumo, jaučiamo malonumo ir suvokiamos reputacijos įtaka klientų lojalumui internetinėse kosmetikos parduotuvėse
  17. Peculiarities of work-life balance of scaffolding projects' team members in renovation projects at international x company
  18. Pelno mokesčio harmonizavimas ES: harmonizavimo priežastys, harmonizuotos sritys ir galimos perspektyvos
  19. Personalizavimo ir konteksto svarba dirbtinio intelekto pagrindu veikiančiose rekomendacinėse sistemose
  20. Prediction of non-muscle invasive papillary urothelial carcinoma relapse from hematoxylin-eosin images using deep multiple instance learning in patients treated with Bacille Calmette–Guérin immunotherapy
  21. Project manager as a team coach: competencies and practices to foster psychological safety in a virtual project team
  22. Project manager competences in international research and study projects
  23. Psichologinio kontrakto įtaka darbuotojų ketinimui likti organizacijoje, medijuojant pasitikėjimu ir įsipareigojimu organizacijai
  24. Psichosocialinių ir rinkodaros veiksnių įtaka vartotojų ketinimui prenumeruoti mokamą žiniasklaidos turinį internete
  25. Safety indicators in patients receiving high-intensity care after hospital admission for acute heart failure: the STRONG-HF trial
  26. Saviveiksmingumo, autonomijos, darbo-gyvenimo balanso poveikis darbuotojų įsitraukimui dirbant nuotoliniu būdu: Lietuvos ir Ukrainos atvejis
  27. Saviveiksmingumo, jautrumo nuomonėms bei EWOM socialiniuose tinkluose įtaka troškimui keliauti į poilsinę kelionę
  28. Self-organising practices in project management
  29. Socialinių veiksnių, privatumo grėsmių bei išmaniųjų įrenginių pritaikomumo daroma įtaka ketinimui pirkti balsu valdomus virtualius asistentus
  30. Streso darbe, tarnaujančios lyderystės, suvokto organizacinio palaikymo, darbuotojų pasitenkinimo darbu ir ketinimo išeiti iš darbo sąsajos
  31. Su technofobija susiję veiksniai Lietuvos vidurinių klasių mokytojų edukacijos technologijos įsisavinime
  32. Susijusių asmenų sandorių kainodaros reglamentavimas
  33. Suvokiamos rizikos, polinkio pasitikėti ir kainos jautrumo įtaka ketinimui pirkti iš nepažįstamos e-parduotuvės
  34. Tarptautinių ekonominių ir finansinių sankcijų įgyvendinimas Lietuvoje
  35. The effect of an influencer communicative message on personal brand evaluation in social media
  36. The impact of authentic leadership on innovative work behavior through the mediating role of employee-manager trust and organizational innovation climate
  37. The impact of business management models on healthcare innovation
  38. The impact of consumer psychographic characteristics on the intention to purchase cause-related products: the case of cause acuteness (sudden disaster vs. ongoing tragedy
  39. The impact of consumer skepticism and dispositional trust on attitudes toward display advertising and purchase intentions
  40. The impact of country of origin on consumer's purchase intention of organic fruits and vegetables
  41. The impact of customization, perceived enjoyment, customer support, website quality, and store brand image on loyalty towards online stores selling different types of products
  42. The impact of different formats sponsored content messages on the purchase of hedonic / utilitarian products
  43. The impact of functional, personal and social values of an online game on the purchase intention of in-game items
  44. The impact of gamification elements on the intention to use health related applications
  45. The impact of interactive communication messages in social media advertising on intention to buy ski equipment
  46. The impact of perceived organizational support on employees' knowledge sharing behavior and innovative work behavior through the mediating role of psychological ownership
  47. The impact of perspective competences of project manager on organizational project management success
  48. The impact of the interplay between the risk management process and credit approval process on bank performance
  49. The impact of visual elements in e-newsletters on customer online purchase intention
  50. The influence of personalization and privacy paradox on the intention to purchase in the sporting goods omnichannel retail