- Naudos, normatyvinių ir hedoninių veiksnių poveikis ketinimui pirkti kosmetikos prekes draugiškoje aplinkai pakuotėje internetu
- Nepiniginių motyvavimo priemonių įtaką darbuotojų įsitraukimui ir inovatyviam elgesiui
- Nuolaidos dydžio įtaka ketinimui pirkti skirtingo tipo maisto prekes internetinėje parduotuvėje
- Nuolatinės buveinės nustatymo problematika
- Nuotolinio darbo iššūkiai ir jų valdymas įgyvendinant projektus finansinių paslaugų įmonėse
- Nuotolinio darbo iššūkiai talentų valdymui
- Organizacijos kultūros įtaka verslo analitikos judrumui
- Organizacinės kultūros poveikis darbuotojų išlaikymui, medijuojant darbuotojų pasitenkinimui darbu ir organizaciniam įsipareigojimui
- Organizational challenges with growing project management maturity
- Organizational support for leadership and teamwork in international virtual project teams
- PVM apmokestinimo sistemos reforma Europos Sąjungoje
- Papildomų garantijų, prekės ženklo plėtinio suvokiamos kokybės poveikis pasitikėjimui prekės ženklo plėtiniu
- Pasaulinėje praktikoje vyraujantys pajamų apmokestinimo modeliai: palyginimas, Lietuvos padėtis
- Pasitikėjimo organizacija medijuojantis efektas ryšiui tarp organizacinio mikroklimato ir organizacinio įsipareigojimo moderuojant emociniam intelektui
- Paslaugų kokybės, kainų sąžiningumo, jaučiamo malonumo ir suvokiamos reputacijos įtaka klientų lojalumui internetinėse kosmetikos parduotuvėse
- Peculiarities of work-life balance of scaffolding projects' team members in renovation projects at international x company
- Pelno mokesčio harmonizavimas ES: harmonizavimo priežastys, harmonizuotos sritys ir galimos perspektyvos
- Personalizavimo ir konteksto svarba dirbtinio intelekto pagrindu veikiančiose rekomendacinėse sistemose
- Prediction of non-muscle invasive papillary urothelial carcinoma relapse from hematoxylin-eosin images using deep multiple instance learning in patients treated with Bacille Calmette–Guérin immunotherapy
- Project manager as a team coach: competencies and practices to foster psychological safety in a virtual project team
- Project manager competences in international research and study projects
- Psichologinio kontrakto įtaka darbuotojų ketinimui likti organizacijoje, medijuojant pasitikėjimu ir įsipareigojimu organizacijai
- Psichosocialinių ir rinkodaros veiksnių įtaka vartotojų ketinimui prenumeruoti mokamą žiniasklaidos turinį internete
- Safety indicators in patients receiving high-intensity care after hospital admission for acute heart failure: the STRONG-HF trial
- Saviveiksmingumo, autonomijos, darbo-gyvenimo balanso poveikis darbuotojų įsitraukimui dirbant nuotoliniu būdu: Lietuvos ir Ukrainos atvejis
- Saviveiksmingumo, jautrumo nuomonėms bei EWOM socialiniuose tinkluose įtaka troškimui keliauti į poilsinę kelionę
- Self-organising practices in project management
- Socialinių veiksnių, privatumo grėsmių bei išmaniųjų įrenginių pritaikomumo daroma įtaka ketinimui pirkti balsu valdomus virtualius asistentus
- Streso darbe, tarnaujančios lyderystės, suvokto organizacinio palaikymo, darbuotojų pasitenkinimo darbu ir ketinimo išeiti iš darbo sąsajos
- Su technofobija susiję veiksniai Lietuvos vidurinių klasių mokytojų edukacijos technologijos įsisavinime
- Susijusių asmenų sandorių kainodaros reglamentavimas
- Suvokiamos rizikos, polinkio pasitikėti ir kainos jautrumo įtaka ketinimui pirkti iš nepažįstamos e-parduotuvės
- Tarptautinių ekonominių ir finansinių sankcijų įgyvendinimas Lietuvoje
- The effect of an influencer communicative message on personal brand evaluation in social media
- The impact of authentic leadership on innovative work behavior through the mediating role of employee-manager trust and organizational innovation climate
- The impact of business management models on healthcare innovation
- The impact of consumer psychographic characteristics on the intention to purchase cause-related products: the case of cause acuteness (sudden disaster vs. ongoing tragedy
- The impact of consumer skepticism and dispositional trust on attitudes toward display advertising and purchase intentions
- The impact of country of origin on consumer's purchase intention of organic fruits and vegetables
- The impact of customization, perceived enjoyment, customer support, website quality, and store brand image on loyalty towards online stores selling different types of products
- The impact of different formats sponsored content messages on the purchase of hedonic / utilitarian products
- The impact of functional, personal and social values of an online game on the purchase intention of in-game items
- The impact of gamification elements on the intention to use health related applications
- The impact of interactive communication messages in social media advertising on intention to buy ski equipment
- The impact of perceived organizational support on employees' knowledge sharing behavior and innovative work behavior through the mediating role of psychological ownership
- The impact of perspective competences of project manager on organizational project management success
- The impact of the interplay between the risk management process and credit approval process on bank performance
- The impact of visual elements in e-newsletters on customer online purchase intention
- The influence of personalization and privacy paradox on the intention to purchase in the sporting goods omnichannel retail
- The influence of psychological ownership in sponsored post on consumer perceptions on the urge to buy impulsively services online