1. Terahercinės spinduliuotės fokusavimas naudojant inovatyvius difrakcinius elementus
  2. Testavimo procesas šiandieninėje programų kūrimo aplinkoje
  3. The evaluation of financial literacy's impact on quality of life
  4. The impact of attitude towards e-pharmacy brand on the intention to repurchase cosmetics in the online pharmacy
  5. The impact of cryptocurrencies on investment portfolio returns
  6. The impact of financial technologies on the profitability of banking sector: the case of turkey
  7. The impact of personalized advertising on intention to purchase goods in online stores
  8. The impact of privatization on the efficiency of state-owned enterprises
  9. The impact of service provider reputation and service price perception on consumers' intention to use sharing economy services
  10. The impact of state budget on financial markets (using nigeria as a case study)
  11. The impact of venture capital on economic development: case of lithuania
  12. The modelling and analysis of flights time delay and arrival times using deep neural networks
  13. The moderating effect of uncertainty avoidance and individualism/collectivism on the relationship between risk aversion, dispositional trust, technophobia, and intention to purchase online
  14. The relationship between diet and mental health in children and adolescents
  15. The relationship between health consciousness and willingness to buy functional food in azerbaijan
  16. The relationship between stock performance and financial ratios: an approach based on machine learning
  17. Tiekimo grandinės valdymo branda gamybiniu požiūriu
  18. Tinklainės arterijos makroaneurizmos diagnostika ir gydymas
  19. Transformacinės lyderystės ir vadovo–pavaldinio santykių kokybės reikšmė darbuotojų įsitraukimui į darbą, įsipareigojimui organizacijai ir pilietiškam elgesiui organizacijoje
  20. Transformacinės lyderystės įtaka skirtingų kartų darbuotojų pasitenkinimui darbu ir organizaciniam įsipareigojimui medijuojant psichologiniam įgalinimui
  21. Transformacinės lyderystės, darbuotojų gerovės darbe, įsitraukimo į darbą ir įsipareigojimo organizacijai sąsajos
  22. Transformacinės lyderystės, darbuotojų psichologinio įgalinimo ir pasitenkinimo darbu sąsajos
  23. Trauminių patirčių, potrauminio streso sutrikimo reakcijų ir socialinės paramos sąsajos paauglystėje
  24. Trauminių patirčių, tapatumo ir potrauminio streso sąsajos tapsmo suaugusiuoju laikotarpiu
  25. Traumą patyrusių jaunų suaugusiųjų potrauminio streso reakcijos ir psichikos sveikata: longitudinis tyrimas
  26. Trikdžiams atsparios palydovinės navigacijos sistemos, skirtos bepiločiams orlaiviams tyrimas ir kūrimas
  27. Tuberkuliozė - dažniausia žmogaus imunodeficito viruso oportunistinė infekcija Lietuvoje: 12 metų retrospektyvinė analizė
  28. Tėvų perfekcionizmo, mentalizacijos ir paauglių socialinio nerimo sąsajos
  29. V tipo CRISPR-Cas sistemos skirtukų integracijos mechanizmo tyrimas
  30. Vadovo grįžtamasis ryšys pavaldiniams nuotolinio darbo kontekste: ryšiai su darbuotojų nerimu ir perdegimu darbe
  31. Vaisių ir daržovių vartojimo ypatumus lemiantys veiksniai
  32. Vaistinio junginio glibenklamido BMR parametrų modeliavimas vandeniniuose bioaktyvių joninių skysčių tirpaluose
  33. Vaistų ir psichoaktyvių medžiagų sukeltų traukulių mechanizmai: literatūros apžvalga ir atvejų nagrinėjimas
  34. Valgymo sutrikimų turinčių merginų prieraišumo, pasibjaurėjimo savimi ir gėdos išgyvenimo sąsajos
  35. Valstybės išlaidų švietimui poveikis darbo našumui
  36. Valstybės skolos ir jos poveikio ekonomikos augimui vertinimas
  37. Vartotojo patirties principų įtaka informacijos bazių kokybei IT įmonėse
  38. Vartotojo požiūrio, besitikimų emocijų ir ekologinio susirūpinimo įtaka ketinimui pirkti dėvėtus drabužius internetu
  39. Vartotojų asmenybės tipų įtaka polinkiui atskleisti asmens duomenis internete
  40. Vartotojų sprendimo pirkti prekybos vietoje veiksniai: jutiminio marketingo aspektas
  41. Vartotojų suvokiamos rizikos ir naudos įtaka požiūriui į „webrooming“ elgseną
  42. Veiksmingas studentų grįžtamojo ryšio panaudojimas universitete
  43. Veiksniai darantys įtaką banko paslaugų plėtrai mobiliosiose programėlėse
  44. Veiksniai, darantys įtaką kriptovaliutų kainoms
  45. Veiksniai, lemiantys dirbtinio intelekto rekomendacinių sistemų naudojimą elektroninėse parduotuvėse
  46. Verslo analitikos judrumo sėkmės veiksniai
  47. Verslo analitikos priimtinumo sėkmės veiksniai
  48. Verslo procesų kokybės valdymas naudojant verslo analitikos metodus. Atvejo analizė
  49. Verslo procesų modeliavimo taikymas įmonės veiklos efektyvumui didinti
  50. Verslo procesų valdymo metodų įtaka finansinio sektoriaus įstaigų verslo procesų kokybei