1. Terahercinių bangų ruože veikiančio difrakcinio neuroninio tinklo kūrimas ir tyrimas
  2. Terahercinės spinduliuotės fokusavimas naudojant inovatyvius difrakcinius elementus
  3. Testavimo procesas šiandieninėje programų kūrimo aplinkoje
  4. The evaluation of financial literacy's impact on quality of life
  5. The fear and trembling: redemptive violence and its ethical underpinnings in pis and fidesz political narratives
  6. The impact of attitude towards e-pharmacy brand on the intention to repurchase cosmetics in the online pharmacy
  7. The impact of cryptocurrencies on investment portfolio returns
  8. The impact of financial technologies on the profitability of banking sector: the case of turkey
  9. The impact of personalized advertising on intention to purchase goods in online stores
  10. The impact of privatization on the efficiency of state-owned enterprises
  11. The impact of service provider reputation and service price perception on consumers' intention to use sharing economy services
  12. The impact of state budget on financial markets (using nigeria as a case study)
  13. The impact of venture capital on economic development: case of lithuania
  14. The modelling and analysis of flights time delay and arrival times using deep neural networks
  15. The moderating effect of uncertainty avoidance and individualism/collectivism on the relationship between risk aversion, dispositional trust, technophobia, and intention to purchase online
  16. The relationship between diet and mental health in children and adolescents
  17. The relationship between health consciousness and willingness to buy functional food in azerbaijan
  18. The relationship between stock performance and financial ratios: an approach based on machine learning
  19. Tiekimo grandinės valdymo branda gamybiniu požiūriu
  20. Tinklainės arterijos makroaneurizmos diagnostika ir gydymas
  21. Transformacinės lyderystės ir vadovo–pavaldinio santykių kokybės reikšmė darbuotojų įsitraukimui į darbą, įsipareigojimui organizacijai ir pilietiškam elgesiui organizacijoje
  22. Transformacinės lyderystės įtaka skirtingų kartų darbuotojų pasitenkinimui darbu ir organizaciniam įsipareigojimui medijuojant psichologiniam įgalinimui
  23. Transformacinės lyderystės, darbuotojų gerovės darbe, įsitraukimo į darbą ir įsipareigojimo organizacijai sąsajos
  24. Transformacinės lyderystės, darbuotojų psichologinio įgalinimo ir pasitenkinimo darbu sąsajos
  25. Trauminių patirčių, potrauminio streso sutrikimo reakcijų ir socialinės paramos sąsajos paauglystėje
  26. Trauminių patirčių, tapatumo ir potrauminio streso sąsajos tapsmo suaugusiuoju laikotarpiu
  27. Traumą patyrusių jaunų suaugusiųjų potrauminio streso reakcijos ir psichikos sveikata: longitudinis tyrimas
  28. Trikdžiams atsparios palydovinės navigacijos sistemos, skirtos bepiločiams orlaiviams tyrimas ir kūrimas
  29. Tuberkuliozė - dažniausia žmogaus imunodeficito viruso oportunistinė infekcija Lietuvoje: 12 metų retrospektyvinė analizė
  30. Tėvų perfekcionizmo, mentalizacijos ir paauglių socialinio nerimo sąsajos
  31. V tipo CRISPR-Cas sistemos skirtukų integracijos mechanizmo tyrimas
  32. Vadovo grįžtamasis ryšys pavaldiniams nuotolinio darbo kontekste: ryšiai su darbuotojų nerimu ir perdegimu darbe
  33. Vaisių ir daržovių vartojimo ypatumus lemiantys veiksniai
  34. Vaistinio junginio glibenklamido BMR parametrų modeliavimas vandeniniuose bioaktyvių joninių skysčių tirpaluose
  35. Vaistų ir psichoaktyvių medžiagų sukeltų traukulių mechanizmai: literatūros apžvalga ir atvejų nagrinėjimas
  36. Valgymo sutrikimų turinčių merginų prieraišumo, pasibjaurėjimo savimi ir gėdos išgyvenimo sąsajos
  37. Valstybės išlaidų švietimui poveikis darbo našumui
  38. Valstybės skolos ir jos poveikio ekonomikos augimui vertinimas
  39. Vartotojo patirties principų įtaka informacijos bazių kokybei IT įmonėse
  40. Vartotojo požiūrio, besitikimų emocijų ir ekologinio susirūpinimo įtaka ketinimui pirkti dėvėtus drabužius internetu
  41. Vartotojų asmenybės tipų įtaka polinkiui atskleisti asmens duomenis internete
  42. Vartotojų sprendimo pirkti prekybos vietoje veiksniai: jutiminio marketingo aspektas
  43. Vartotojų suvokiamos rizikos ir naudos įtaka požiūriui į „webrooming“ elgseną
  44. Veiksmingas studentų grįžtamojo ryšio panaudojimas universitete
  45. Veiksniai darantys įtaką banko paslaugų plėtrai mobiliosiose programėlėse
  46. Veiksniai, darantys įtaką kriptovaliutų kainoms
  47. Veiksniai, lemiantys dirbtinio intelekto rekomendacinių sistemų naudojimą elektroninėse parduotuvėse
  48. Verslo analitikos judrumo sėkmės veiksniai
  49. Verslo analitikos priimtinumo sėkmės veiksniai
  50. Verslo procesų kokybės valdymas naudojant verslo analitikos metodus. Atvejo analizė