1. Teorinė ir eksperimentinė apdirbamos medžiagos paviršiaus šiurkštumo evoliucijos analizė fokusuojant femtosekundinius lazerio impulsus
  2. Terahercinių bangų ruože veikiančio difrakcinio neuroninio tinklo kūrimas ir tyrimas
  3. Terahercinės spinduliuotės fokusavimas naudojant inovatyvius difrakcinius elementus
  4. Testavimo procesas šiandieninėje programų kūrimo aplinkoje
  5. The evaluation of financial literacy's impact on quality of life
  6. The fear and trembling: redemptive violence and its ethical underpinnings in pis and fidesz political narratives
  7. The impact of attitude towards e-pharmacy brand on the intention to repurchase cosmetics in the online pharmacy
  8. The impact of cryptocurrencies on investment portfolio returns
  9. The impact of financial technologies on the profitability of banking sector: the case of turkey
  10. The impact of personalized advertising on intention to purchase goods in online stores
  11. The impact of privatization on the efficiency of state-owned enterprises
  12. The impact of service provider reputation and service price perception on consumers' intention to use sharing economy services
  13. The impact of state budget on financial markets (using nigeria as a case study)
  14. The impact of venture capital on economic development: case of lithuania
  15. The modelling and analysis of flights time delay and arrival times using deep neural networks
  16. The moderating effect of uncertainty avoidance and individualism/collectivism on the relationship between risk aversion, dispositional trust, technophobia, and intention to purchase online
  17. The relationship between diet and mental health in children and adolescents
  18. The relationship between health consciousness and willingness to buy functional food in azerbaijan
  19. The relationship between stock performance and financial ratios: an approach based on machine learning
  20. Tiekimo grandinės valdymo branda gamybiniu požiūriu
  21. Tinklainės arterijos makroaneurizmos diagnostika ir gydymas
  22. Transformacinės lyderystės ir vadovo–pavaldinio santykių kokybės reikšmė darbuotojų įsitraukimui į darbą, įsipareigojimui organizacijai ir pilietiškam elgesiui organizacijoje
  23. Transformacinės lyderystės įtaka skirtingų kartų darbuotojų pasitenkinimui darbu ir organizaciniam įsipareigojimui medijuojant psichologiniam įgalinimui
  24. Transformacinės lyderystės, darbuotojų gerovės darbe, įsitraukimo į darbą ir įsipareigojimo organizacijai sąsajos
  25. Transformacinės lyderystės, darbuotojų psichologinio įgalinimo ir pasitenkinimo darbu sąsajos
  26. Trauminių patirčių, potrauminio streso sutrikimo reakcijų ir socialinės paramos sąsajos paauglystėje
  27. Trauminių patirčių, tapatumo ir potrauminio streso sąsajos tapsmo suaugusiuoju laikotarpiu
  28. Traumą patyrusių jaunų suaugusiųjų potrauminio streso reakcijos ir psichikos sveikata: longitudinis tyrimas
  29. Trikdžiams atsparios palydovinės navigacijos sistemos, skirtos bepiločiams orlaiviams tyrimas ir kūrimas
  30. Tuberkuliozė - dažniausia žmogaus imunodeficito viruso oportunistinė infekcija Lietuvoje: 12 metų retrospektyvinė analizė
  31. Tėvų perfekcionizmo, mentalizacijos ir paauglių socialinio nerimo sąsajos
  32. V tipo CRISPR-Cas sistemos skirtukų integracijos mechanizmo tyrimas
  33. Vadovo grįžtamasis ryšys pavaldiniams nuotolinio darbo kontekste: ryšiai su darbuotojų nerimu ir perdegimu darbe
  34. Vaisių ir daržovių vartojimo ypatumus lemiantys veiksniai
  35. Vaistinio junginio glibenklamido BMR parametrų modeliavimas vandeniniuose bioaktyvių joninių skysčių tirpaluose
  36. Vaistų ir psichoaktyvių medžiagų sukeltų traukulių mechanizmai: literatūros apžvalga ir atvejų nagrinėjimas
  37. Valgymo sutrikimų turinčių merginų prieraišumo, pasibjaurėjimo savimi ir gėdos išgyvenimo sąsajos
  38. Valstybės išlaidų švietimui poveikis darbo našumui
  39. Valstybės skolos ir jos poveikio ekonomikos augimui vertinimas
  40. Vartotojo patirties principų įtaka informacijos bazių kokybei IT įmonėse
  41. Vartotojo požiūrio, besitikimų emocijų ir ekologinio susirūpinimo įtaka ketinimui pirkti dėvėtus drabužius internetu
  42. Vartotojų asmenybės tipų įtaka polinkiui atskleisti asmens duomenis internete
  43. Vartotojų sprendimo pirkti prekybos vietoje veiksniai: jutiminio marketingo aspektas
  44. Vartotojų suvokiamos rizikos ir naudos įtaka požiūriui į „webrooming“ elgseną
  45. Veiksmingas studentų grįžtamojo ryšio panaudojimas universitete
  46. Veiksniai darantys įtaką banko paslaugų plėtrai mobiliosiose programėlėse
  47. Veiksniai, darantys įtaką kriptovaliutų kainoms
  48. Veiksniai, lemiantys dirbtinio intelekto rekomendacinių sistemų naudojimą elektroninėse parduotuvėse
  49. Verslo analitikos judrumo sėkmės veiksniai
  50. Verslo analitikos priimtinumo sėkmės veiksniai