1. Prekės ženklo įvaizdžio ir vartotojų vertybių sąsajos
  2. Priešmokyklinio amžiaus vaikų atsparumo vartotojiškumui ugdymo(si) šeimoje pedagoginės sąlygos
  3. Priešmokyklinio ugdymo paslaugų kokybė skirtingų ugdymo institucijų bendruomenės narių požiūriu
  4. Priklausomybių anatomija grafikos darbų cikle “Juoda ugnis”
  5. Prisimenant profesorių Vytį Viliūną
  6. Privatūs II pakopos pensijų fondai ir jų raidos Lietuvoje ekonominis vertinimas
  7. Probleminės kaimiškosios teritorijos transformacijos į ekonomiškai augantį rajoną galimybės: Kelmės rajono atvejis
  8. Problems of university education in Lithuania: student point of view
  9. Process modeling for quality in order-handled manufacturing system
  10. Profesoriaus Juozo Vaitkevičiaus mokslinė veikla ir metodologinės pozicijos
  11. Professional Attitudes of Music School Teachers in the Context of the Educational Paradigm Shift
  12. Propagandos virsmai ir nekintamumas: pratarmė
  13. Quantitative analysis of catch-up saccades executed during two-dimensional smooth pursuit
  14. RUAB „ŽEMDA“ restruktūrizavimo poveikio įmonės ekonominiams rodikliams vertinimas 2007 - 2013 metais
  15. Rankos ir žiūros taško judesių koordinacija panaudojant labirinto testą
  16. Recent breakthrough in primality testing
  17. Reduced game and its solutions
  18. Reflesyvumo raiška Jokūbo Morkūno "Postilės" perikopėse
  19. Relation between the railroad noise and the social-economic factors
  20. Research of quality impact to the product design properties and characteristics
  21. Research of solidity and reliability of mass customised products in a competitive manufacturing system
  22. Resistance to low and negative temperatures of rhododendrons (Rhododendron) in the Botanical Garden of Šiauliai University in 2002-2007
  23. Retųjų augalų buveinių analizė Lyduvėnų kraštovaizdžio draustinyje
  24. Ribinė teorema Selbergo klasės poklasio L funkcijoms
  25. Rožinis inkliuzas knygų lentynoje
  26. Rusijos vokiečių tautinis tapatumas ir tautiškumo ugdymo(si) problemos Vokietijoje
  27. Sargiųjų ir žvarbiųjų priebalsių svyravimai XX a. pradžios žagariečio tekstuose
  28. Senyvo amžiaus asmenų fizinio aktyvumo ir savarankiškumo sąsajos kasdieninėje veikloje
  29. Shannon's channel capacity versus throughput based on Fitt's index of dificulty: application to oculomotor system
  30. Simulation of products classification system for manufacturing cost forecasting
  31. Simulation of spectral movement of vowels using acoustical tube
  32. Smėlio terapijos daugiafunkciškumas ugdant neišplėtotą ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbą
  33. Social Construction of Knowledge by Applying Problem-Based Learning in University Studies
  34. Socialinio pedagogo profesinės patirties reflektavimo gebėjimų raiška skirtinguose veiklos etapuose
  35. Socialinio pedagogo veiklos modeliavimo galimybės nepilnamečių šeimos planavimo prevencijos procese
  36. Socialinio ugdymo(si) poveikis paauglių elgesiui virtualioje erdvėje
  37. Socialinis žinojimo konstravimas taikant probleminį mokymąsi universitetinėse studijose
  38. Socialinių pedagogų veiklos su delinkventinio elgesio vaikais turinio analizė bendruomenės narių nuomonės aspektu
  39. Socialinių pedagogų, kaip vaikų socialinės gerovės formuotojų, veiklos funkcijų vertinimas
  40. Socialinių įgūdžių institucinėje aplinkoje ugdymas kaip socializacijos prielaida
  41. Socialinė kultūros kritika versus popkultūros tyrimai
  42. Socialinės rizikos paauglių perėjimo iš mokyklinio amžiaus į suaugusiųjų gyvenimą modeliavimas
  43. Socialinės rizikos šeimose augančių vaikų užimtumas dienos centro veikloje
  44. Socialinės-antropocentrinės pedagogų vertybės kaip karjeros projektavimo veiksnys
  45. Socioedukacinio konsultavimo įvaikinimo procese tikslingumas ir poreikis: esama situacija ir siekiamybė
  46. Sociokultūrinių paslaugų poreikis bendruomenėje:esama situacija ir lūkesčiai
  47. Solutions modeling of nonlinear equation of diffusion for three dimensions case
  48. Sound-insulation of ellipsoidal shells
  49. Spausdinto žodžio autoritetas XIXa. Lietuvos kaime
  50. Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių pasiekimų įsivertinimo metodų raiška ugdymosi procese