1. Verslo partnerystės vystymas vidaus marketingo pagrindu
  2. Verslo rizikos valdymas automobilių serviso įmonėse
  3. Verslo rizikos vertinimas ir mažinimo būdai baldų įmonėse
  4. Verslo vadybos bakalauro studijų programų optimizavimas
  5. Verslo vertinimas ir akcinių bendrovių vertės nustatymas
  6. Verslo vertinimo kokybei turintys įtakos finansinės analizės aspektai
  7. Verslo vertinimo metodai ir jų taikymo analizė
  8. Verslumo ugdymas Lietuvos universitetuose
  9. Vertebrobazilinė liga. Brachicefalinių arterijų chirurginės korekcijos rezultatai
  10. Vertinimas pradinėse klasėse Vilniaus mieste
  11. Vertybinių popierių kainų indeksų tyrimai naudojant dirbtinių neuronų tinklų metodus
  12. Vertybinių popierių portfelio formavimas finansinių krizių laikotarpiu
  13. Vertybinių popierių portfelis, jo rizikos ir pelningumo įvertinimas
  14. Vertybinių popierių rizikos ir pelningumo modelių įvertinimas
  15. Vertybių internalizacijos pokyčiai vyresniame mokykliniame amžiuje
  16. Vertybės kaip gyvenimo prasmės pamatas
  17. Vertės kūrimas vartotojui universitetinėse studijose
  18. Vertės vartotojams kūrimas marketingo komunikacijomis
  19. Vidaus kontrolės efektyvumo įtaka audito rizikai
  20. Vidaus marketingas: komandų formavimas ir motyvacija
  21. Vidinės miego arterijos aneurizmų gydymo rezultatai
  22. Viduramžių Vilniaus universiteto teismas pasaulietinės ir bažnytinės jurisdikcijos atskyrimo kontekstu
  23. Vidurinio kambro Pajūrio svitos geoterminis potencialas
  24. Vidurio ir Rytų Europos šalių strateginė reikšmė Lietuvos geoenergetikai
  25. Vidurio kelias konfucianizme: ar jis gali būti vaikštomas
  26. Viena jungtinė universalumo teorema
  27. Vieno etapo Taussigo ir Bingo anomalijos esant aortos koarktacijai ir aortos lanko hipoplazijai korekcija kūdikiui
  28. Vieno potencialo teorijos uždavinio tyrimas
  29. Vienos Markovo grandinės stacionaraus skirstinio uodegos vertinimas
  30. Vietos veiklos grupių vaidmuo Lietuvos viešojoje politikoje
  31. Vietos veiklos grupės kaip socialinės inovacijos generavimo priemonė
  32. Viešieji ryšiai Lietuvos paveldosaugoje: strategijos ir praktikos
  33. Viešoji sociologija Lietuvoje: pro et contra
  34. Viešoji tvarka ir moralė kaip pagrindas atsisakyti registruoti Bendrijos prekių ženklą
  35. Viešoji tvarka kaip pagrindas atsisakyti pripažinti ir vykdyti arba panaikinti arbitražo sprendimą
  36. Viešojo administravimo subjektas kaip sutarties šalis
  37. Viešojo administravimo subjektų padarytos žalos atlyginimas: kai kurios procesinio pobūdžio veiksmų pripažinimo neteisėtais problemos Lietuvoje
  38. Viešojo intereso gynimo civiliniame procese teorinės ir praktinės problemos
  39. Viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimo galimybių vertinimas
  40. Viešojo ir privataus sektorių bendradarbiavimo perspektyvos Lietuvoje
  41. Viešosios diplomatijos taikymas populiarinant šalies vardą
  42. Viešosios sferos teorija ir jos taikymas žiniasklaidos tyrimuose
  43. Viešosios tvarkos institutas arbitražo procese
  44. Viešųjų e. paslaugų Lietuvoje plėtra ir perspektyvos
  45. Viešųjų paslaugų teikimo "vieno langelio" principu modelis
  46. Viešųjų pirkimų centralizavimas – optimalaus modelio paieškos (Lietuvos atvejis)
  47. Viešųjų pirkimų ginčų arbitruotinumo problematika
  48. Viešųjų pirkimų vertinimas bei įtaka privačiam verslui
  49. Viktimizacija Lietuvoje: nusikaltimų aukų padėties analizė
  50. Vilniaus Universiteto kamieninių padalinių finansavimo kompiuterinis modeliavimas