- Įmonių socialinė atsakomybė Lietuvoje
- Įmonių socialinės atsakomybės diskursas Lietuvos verslo leidiniuose
- Įmonių socialinės atsakomybės įgyvendinimas ekonominės krizės kontekste
- Įmonių socialinės atsakomybės įtaka organizaciniam pasitikėjimui
- Įmonių socialinės atsakomybės įtakos įmonės vertei tyrimas
- Įmonių susijungimų/įsigijimų integracijos proceso organizavimas ir valdymas Lietuvoje bei pasaulyje
- Įmonių, susiduriančių su finansiniais sunkumais, priklausomybė nuo makroekonominių rodiklių
- Įmonės bankroto priežasčių klasterizavimas
- Įmonės intelektinio kapitalo įvertinimas ir atskleidimas
- Įmonės klientų rizikingumo vertinimas
- Įmonės konkurencingumo didinimas panaudojant Europos sąjungos paramos fondus
- Įmonės konkurencingumą lemiantys veiksniai
- Įmonės konkurencinio pranašumo sprendimai tiekimo grandinės valdymo aspektu
- Įmonės metaduomenų modelio formavimas remiantis veiklos modeliu
- Įmonės pelno mokesčio apskaičiavimo modelis
- Įmonės pelno-išlaidų-veiklos apimties vertinimas
- Įmonės personalo valdymo strategijos įtaka darbuotojų darbui
- Įmonės strateginio valdymo tobulinimas taikant subalansuotų rodiklių sistemą
- Įmonės transformavimo į darnią įmonę strateginio valdymo procesas
- Įmonės valdymo efektyvumo didinimas
- Įmonės vertė ekonominės pridėtosios vertės (EVA) požiūriu
- Įmonės, įstaigos, organizacijos darbo tvarkos taisyklės ir drausminė atsakomybė pagal jas
- Įmonės, įstaigos, organizacijos vadovo teisinis statusas
- Įmonės, įstaigos, organizacijos vadovo teisinis statusas
- Įpėdinių atsakomybės už palikėjo skolas institutas: lyginamieji aspektai
- Įrodymų vertinimas teismo nuosprendyje
- Įrodymų vertinimas teismo nuosprendyje
- Įsipareigojimo organizacijai sąsajos su vadovavimo stiliumi ir darbuotojų įsitraukimu į darbą
- Įstatymo ir teisės analogija darbo teisėje
- Įvaikinimo teisinis reglamentavimas Lietuvoje ir Vokietijoje: lyginamoji analizė
- Įvaikintų vaikų adaptacija šeimoje ir socialinėje aplinkoje: įtėvių patirtis
- Įvaizdis kaip rinkimų kovos įrankis
- Įvaizdžio įtaka karjeros ir verslo sėkmei
- Įvertinimas tikrąja verte apskaitoje
- Įvykio poveikio skalės - revizuotos (IES-R) lietuviškos versijos psichometrinės savybės
- Įžymusis minties sferos praturtinimas
- Įžymybių panaudojimas reklamoje: užsienyje ir Lietuvoje
- Šalies infrastruktūros įtakos vertinimas tiesioginėms užsienio investicijoms Baltijos šalyse
- Šalies kaip prekės ženklo marketingo komunikacijos
- Šalies pristatymas oficialiojoje internetinėje svetainėje: Baltijos šalių palyginimas
- Šalies ūkio veiklų našumo įverčiai
- Šalies ženklas ir jo emocinis elementas
- Šališkumo problematika nacionaliniuose dienraščiuose 2004 m. Lietuvos Prezidento rinkimų kampanijos metu
- Šaltinio veiksniai socialinėje reklamoje: tarptautinis aspektas
- Šaltinių citavimo ypatumai periodinėje spaudoje
- Šalutiniai daiktavardiniai 1647 m. evangelijų sakiniai
- Šeimos gydytojų informuotumo apie rentgeno tyrimų metu pacientų gaunamą apšvitą tyrimas
- Šeimos politikos pokyčiai Lietuvoje pereinant iš socializmo į kapitalizmą
- Šeimos turtas ir jo teisinis statusas
- Šeimos įtaka pasiekimams mokykloje