1. Įmonių socialinė atsakomybė Lietuvoje
  2. Įmonių socialinės atsakomybės diskursas Lietuvos verslo leidiniuose
  3. Įmonių socialinės atsakomybės įgyvendinimas ekonominės krizės kontekste
  4. Įmonių socialinės atsakomybės įtaka organizaciniam pasitikėjimui
  5. Įmonių socialinės atsakomybės įtakos įmonės vertei tyrimas
  6. Įmonių susijungimų/įsigijimų integracijos proceso organizavimas ir valdymas Lietuvoje bei pasaulyje
  7. Įmonių, susiduriančių su finansiniais sunkumais, priklausomybė nuo makroekonominių rodiklių
  8. Įmonės bankroto priežasčių klasterizavimas
  9. Įmonės intelektinio kapitalo įvertinimas ir atskleidimas
  10. Įmonės klientų rizikingumo vertinimas
  11. Įmonės konkurencingumo didinimas panaudojant Europos sąjungos paramos fondus
  12. Įmonės konkurencingumą lemiantys veiksniai
  13. Įmonės konkurencinio pranašumo sprendimai tiekimo grandinės valdymo aspektu
  14. Įmonės metaduomenų modelio formavimas remiantis veiklos modeliu
  15. Įmonės pelno mokesčio apskaičiavimo modelis
  16. Įmonės pelno-išlaidų-veiklos apimties vertinimas
  17. Įmonės personalo valdymo strategijos įtaka darbuotojų darbui
  18. Įmonės strateginio valdymo tobulinimas taikant subalansuotų rodiklių sistemą
  19. Įmonės transformavimo į darnią įmonę strateginio valdymo procesas
  20. Įmonės valdymo efektyvumo didinimas
  21. Įmonės vertė ekonominės pridėtosios vertės (EVA) požiūriu
  22. Įmonės, įstaigos, organizacijos darbo tvarkos taisyklės ir drausminė atsakomybė pagal jas
  23. Įmonės, įstaigos, organizacijos vadovo teisinis statusas
  24. Įmonės, įstaigos, organizacijos vadovo teisinis statusas
  25. Įpėdinių atsakomybės už palikėjo skolas institutas: lyginamieji aspektai
  26. Įrodymų vertinimas teismo nuosprendyje
  27. Įrodymų vertinimas teismo nuosprendyje
  28. Įsipareigojimo organizacijai sąsajos su vadovavimo stiliumi ir darbuotojų įsitraukimu į darbą
  29. Įstatymo ir teisės analogija darbo teisėje
  30. Įvaikinimo teisinis reglamentavimas Lietuvoje ir Vokietijoje: lyginamoji analizė
  31. Įvaikintų vaikų adaptacija šeimoje ir socialinėje aplinkoje: įtėvių patirtis
  32. Įvaizdis kaip rinkimų kovos įrankis
  33. Įvaizdžio įtaka karjeros ir verslo sėkmei
  34. Įvertinimas tikrąja verte apskaitoje
  35. Įvykio poveikio skalės - revizuotos (IES-R) lietuviškos versijos psichometrinės savybės
  36. Įžymusis minties sferos praturtinimas
  37. Įžymybių panaudojimas reklamoje: užsienyje ir Lietuvoje
  38. Šalies infrastruktūros įtakos vertinimas tiesioginėms užsienio investicijoms Baltijos šalyse
  39. Šalies kaip prekės ženklo marketingo komunikacijos
  40. Šalies pristatymas oficialiojoje internetinėje svetainėje: Baltijos šalių palyginimas
  41. Šalies ūkio veiklų našumo įverčiai
  42. Šalies ženklas ir jo emocinis elementas
  43. Šališkumo problematika nacionaliniuose dienraščiuose 2004 m. Lietuvos Prezidento rinkimų kampanijos metu
  44. Šaltinio veiksniai socialinėje reklamoje: tarptautinis aspektas
  45. Šaltinių citavimo ypatumai periodinėje spaudoje
  46. Šalutiniai daiktavardiniai 1647 m. evangelijų sakiniai
  47. Šeimos gydytojų informuotumo apie rentgeno tyrimų metu pacientų gaunamą apšvitą tyrimas
  48. Šeimos politikos pokyčiai Lietuvoje pereinant iš socializmo į kapitalizmą
  49. Šeimos turtas ir jo teisinis statusas
  50. Šeimos įtaka pasiekimams mokykloje