1. Postmodernizmas ir pozityvizmas
  2. Potencialiai toksinių planktoninių melsvabakterių erdvinio pasiskirstymo ypatumai šiaurinėje Kuršių marių dalyje
  3. Potrauminio streso sutrikimą turinčių Lietuvos Afganistano karo veteranų trauminės patirties ir potrauminės simptomatikos ryšys
  4. Power analysis of dyadic increment (DI) statistic
  5. Pozicionavimo mažmeninėje prekyboje reikšmės didėjimas konkurencinių integracijos į Europos Sąjungą veiksnių kontekstu
  6. Pozityvioji ir negatyvioji tikrovės tematizacija. Šliogeris ir Baudrillard’as
  7. Pozityvizmo ir postpozityvizmo ginčas socialiniuose moksluose
  8. Pozityvizmo poveikis literatūrai, dailei ir architektūrai
  9. Pozityvizmo svyruoklė
  10. Prabangos prekėmis prekiaujančių įmonių įvaizdžio formavimas
  11. Pradinio mokyklinio amžiaus vaikų tyrimo WASI ir WISC-III lyginamoji analizė
  12. Pradinių ir galinių priebalsių derinimas veiksmažodžio šaknyse
  13. Pradinių klasių disleksiją turinčių mokinių lietuvių kalbos mokymo(si) ypatumai
  14. Pradinių klasių mokinių daržovių ir vaisių vartojimo ypatumai
  15. Pradinių klasių mokinių mokyklinė adaptacija
  16. Pragmatische Phraseologismen als Lexikographisches und Übersetzungsproblem
  17. Pragmatism and positivism
  18. Prakalbinta Klėja
  19. Pralaužiant geležinę uždangą: Rusijos disidentų vaidmuo perduodant laisvą žodį į Vakarus
  20. Pramonės konkurencingumas ir ekonominė plėtra
  21. Pramonės įmonių augimo ir konkurencingumo tyrimai
  22. Pranas Kulikauskas
  23. Pranas Skardžius ir jo kalbotyriniai darbai
  24. Prasmingas įvykis besidomintiems knygos mokslo istorija
  25. Prasmės perteikimo tikslumas vertime
  26. Prašom ragauti 'Latour 1991'
  27. Prediction of composite indicators using combined method of extreme learning machine and locally weighted regression
  28. Prekių ir paslaugų pasiūlos kaita Lietuvos periodinės spaudos reklamoje 1918-1940 metais
  29. Prekių paskirstymo agentavimo, distribucijos bei franšizės sutarčių pagrindu palyginimas: privalumai ir trūkumai
  30. Prekių ženklo licencinės sutarties ir franšizės sutarčių santykis
  31. Prekių ženklo savininko teisių apribojimai
  32. Prekių ženklų portfelis: prekės ir ženklo sąsajos
  33. Prekių ženklų tapatumo ir panašumo nustatymas pagal Europos Teisingumo Teismo ir Lietuvos teismų praktiką
  34. Prekyba Lietuvoje viešpataujant naciams
  35. Prekybos apyvartiniais taršos leidimais sistemos ekonominio efektyvumo didinimas: paskirstymo metodų įtaka
  36. Prekės ekologiškumo veiksnio raiška, formuojant vartotojo požiūrį
  37. Prekės kilmės šalies ir prekės ženklo kilmės šalies įtaka vartotojo požiūriui į prekę
  38. Prekės markės įvaizdis ir jo tyrimas
  39. Prekės pozicionavimo strategijos kūrimas
  40. Prekės standartizacijos ir adaptacijos sprendimai: teorinė ir empirinė studija
  41. Prekės ženklo formavimas ir prekės identifikavimas: strategijų parinkimas ir vertinimas
  42. Prekės ženklo globalumo suvokimo įtaka vartotojų sprendimui pirkti
  43. Prekės ženklo stiprinimo galimybės socialinėse medijose
  44. Prekės ženklo strategijos adaptacijos ekonomikos krizės metu
  45. Prekės ženklo valdymo strateginiai sprendimai
  46. Prekės ženklo vertė vartotojui: tarpkultūrinis aspektas
  47. Prekės ženklo vertės matavimas
  48. Prekės ženklo įtaka vaistų pirkimo sprendimui Lietuvos farmacijos rinkos pavyzdžiu
  49. Prekės ženklo įvaizdžio formavimas
  50. Prekės ženklo įvaizdžio formavimo sprendimai