1. Positivism and its adversaries: Bradley, Collingwood, Nietzsche and Heidegger
  2. Possibilities of automatic and semi-automatic end-user driven web service composition
  3. Post-communism as the form of the political
  4. Post-traumatic splenic pseudocyst: case report and review of the literature
  5. Postkomunistinės revoliucijos želmenys: į postmodernią Lietuvą?
  6. Postkomunizmas kaip politiškumo forma
  7. Postmodernios minties reikšmė švietimo kaitai
  8. Postmodernizmas ir pozityvizmas
  9. Potencialiai toksinių planktoninių melsvabakterių erdvinio pasiskirstymo ypatumai šiaurinėje Kuršių marių dalyje
  10. Potrauminio streso sutrikimą turinčių Lietuvos Afganistano karo veteranų trauminės patirties ir potrauminės simptomatikos ryšys
  11. Power analysis of dyadic increment (DI) statistic
  12. Pozicionavimo mažmeninėje prekyboje reikšmės didėjimas konkurencinių integracijos į Europos Sąjungą veiksnių kontekstu
  13. Pozityvioji ir negatyvioji tikrovės tematizacija. Šliogeris ir Baudrillard’as
  14. Pozityvizmo ir postpozityvizmo ginčas socialiniuose moksluose
  15. Pozityvizmo poveikis literatūrai, dailei ir architektūrai
  16. Pozityvizmo svyruoklė
  17. Prabangos prekėmis prekiaujančių įmonių įvaizdžio formavimas
  18. Pradinio mokyklinio amžiaus vaikų tyrimo WASI ir WISC-III lyginamoji analizė
  19. Pradinių ir galinių priebalsių derinimas veiksmažodžio šaknyse
  20. Pradinių klasių disleksiją turinčių mokinių lietuvių kalbos mokymo(si) ypatumai
  21. Pradinių klasių mokinių daržovių ir vaisių vartojimo ypatumai
  22. Pradinių klasių mokinių mokyklinė adaptacija
  23. Pragmatische Phraseologismen als Lexikographisches und Übersetzungsproblem
  24. Pragmatism and positivism
  25. Prakalbinta Klėja
  26. Pralaužiant geležinę uždangą: Rusijos disidentų vaidmuo perduodant laisvą žodį į Vakarus
  27. Pramonės konkurencingumas ir ekonominė plėtra
  28. Pramonės įmonių augimo ir konkurencingumo tyrimai
  29. Pranas Kulikauskas
  30. Pranas Skardžius ir jo kalbotyriniai darbai
  31. Prasmingas įvykis besidomintiems knygos mokslo istorija
  32. Prasmės perteikimo tikslumas vertime
  33. Prašom ragauti 'Latour 1991'
  34. Prediction of composite indicators using combined method of extreme learning machine and locally weighted regression
  35. Prekių ir paslaugų pasiūlos kaita Lietuvos periodinės spaudos reklamoje 1918-1940 metais
  36. Prekių paskirstymo agentavimo, distribucijos bei franšizės sutarčių pagrindu palyginimas: privalumai ir trūkumai
  37. Prekių ženklo licencinės sutarties ir franšizės sutarčių santykis
  38. Prekių ženklo savininko teisių apribojimai
  39. Prekių ženklų portfelis: prekės ir ženklo sąsajos
  40. Prekių ženklų tapatumo ir panašumo nustatymas pagal Europos Teisingumo Teismo ir Lietuvos teismų praktiką
  41. Prekyba Lietuvoje viešpataujant naciams
  42. Prekybos apyvartiniais taršos leidimais sistemos ekonominio efektyvumo didinimas: paskirstymo metodų įtaka
  43. Prekės ekologiškumo veiksnio raiška, formuojant vartotojo požiūrį
  44. Prekės kilmės šalies ir prekės ženklo kilmės šalies įtaka vartotojo požiūriui į prekę
  45. Prekės markės įvaizdis ir jo tyrimas
  46. Prekės pozicionavimo strategijos kūrimas
  47. Prekės standartizacijos ir adaptacijos sprendimai: teorinė ir empirinė studija
  48. Prekės ženklo formavimas ir prekės identifikavimas: strategijų parinkimas ir vertinimas
  49. Prekės ženklo globalumo suvokimo įtaka vartotojų sprendimui pirkti
  50. Prekės ženklo stiprinimo galimybės socialinėse medijose