1. Populiacijų dinamikos modelis, įskaitant difuziją, advekciją, migraciją ir Ali efektą
  2. Poraktinės arterijos sužalojimai lūžus raktikauliui
  3. Poreikių patenkinimas, didinant vartotojų lojalumą (senovinio stiliaus baldų prekybos pavyzdžiu)
  4. Pornografijos žiūrėtojų Aš-reprezentacijų ypatumai
  5. Positioning of retail companies: theoretical aspects
  6. Positivism and its adversaries: Bradley, Collingwood, Nietzsche and Heidegger
  7. Possibilities of automatic and semi-automatic end-user driven web service composition
  8. Post-communism as the form of the political
  9. Post-traumatic splenic pseudocyst: case report and review of the literature
  10. Postkomunistinės revoliucijos želmenys: į postmodernią Lietuvą?
  11. Postkomunizmas kaip politiškumo forma
  12. Postmodernios minties reikšmė švietimo kaitai
  13. Postmodernizmas ir pozityvizmas
  14. Potencialiai toksinių planktoninių melsvabakterių erdvinio pasiskirstymo ypatumai šiaurinėje Kuršių marių dalyje
  15. Potrauminio streso sutrikimą turinčių Lietuvos Afganistano karo veteranų trauminės patirties ir potrauminės simptomatikos ryšys
  16. Power analysis of dyadic increment (DI) statistic
  17. Pozicionavimo mažmeninėje prekyboje reikšmės didėjimas konkurencinių integracijos į Europos Sąjungą veiksnių kontekstu
  18. Pozityvioji ir negatyvioji tikrovės tematizacija. Šliogeris ir Baudrillard’as
  19. Pozityvizmo ir postpozityvizmo ginčas socialiniuose moksluose
  20. Pozityvizmo poveikis literatūrai, dailei ir architektūrai
  21. Pozityvizmo svyruoklė
  22. Prabangos prekėmis prekiaujančių įmonių įvaizdžio formavimas
  23. Pradinio mokyklinio amžiaus vaikų tyrimo WASI ir WISC-III lyginamoji analizė
  24. Pradinių ir galinių priebalsių derinimas veiksmažodžio šaknyse
  25. Pradinių klasių disleksiją turinčių mokinių lietuvių kalbos mokymo(si) ypatumai
  26. Pradinių klasių mokinių daržovių ir vaisių vartojimo ypatumai
  27. Pradinių klasių mokinių mokyklinė adaptacija
  28. Pragmatische Phraseologismen als Lexikographisches und Übersetzungsproblem
  29. Pragmatism and positivism
  30. Prakalbinta Klėja
  31. Pralaužiant geležinę uždangą: Rusijos disidentų vaidmuo perduodant laisvą žodį į Vakarus
  32. Pramonės konkurencingumas ir ekonominė plėtra
  33. Pramonės įmonių augimo ir konkurencingumo tyrimai
  34. Pranas Kulikauskas
  35. Pranas Skardžius ir jo kalbotyriniai darbai
  36. Prasmingas įvykis besidomintiems knygos mokslo istorija
  37. Prasmės perteikimo tikslumas vertime
  38. Prašom ragauti 'Latour 1991'
  39. Prediction of composite indicators using combined method of extreme learning machine and locally weighted regression
  40. Prekių ir paslaugų pasiūlos kaita Lietuvos periodinės spaudos reklamoje 1918-1940 metais
  41. Prekių paskirstymo agentavimo, distribucijos bei franšizės sutarčių pagrindu palyginimas: privalumai ir trūkumai
  42. Prekių ženklo licencinės sutarties ir franšizės sutarčių santykis
  43. Prekių ženklo savininko teisių apribojimai
  44. Prekių ženklų portfelis: prekės ir ženklo sąsajos
  45. Prekių ženklų tapatumo ir panašumo nustatymas pagal Europos Teisingumo Teismo ir Lietuvos teismų praktiką
  46. Prekyba Lietuvoje viešpataujant naciams
  47. Prekybos apyvartiniais taršos leidimais sistemos ekonominio efektyvumo didinimas: paskirstymo metodų įtaka
  48. Prekės ekologiškumo veiksnio raiška, formuojant vartotojo požiūrį
  49. Prekės kilmės šalies ir prekės ženklo kilmės šalies įtaka vartotojo požiūriui į prekę
  50. Prekės markės įvaizdis ir jo tyrimas