- Postmodernizmas ir pozityvizmas
- Potencialiai toksinių planktoninių melsvabakterių erdvinio pasiskirstymo ypatumai šiaurinėje Kuršių marių dalyje
- Potrauminio streso sutrikimą turinčių Lietuvos Afganistano karo veteranų trauminės patirties ir potrauminės simptomatikos ryšys
- Power analysis of dyadic increment (DI) statistic
- Pozicionavimo mažmeninėje prekyboje reikšmės didėjimas konkurencinių integracijos į Europos Sąjungą veiksnių kontekstu
- Pozityvioji ir negatyvioji tikrovės tematizacija. Šliogeris ir Baudrillard’as
- Pozityvizmo ir postpozityvizmo ginčas socialiniuose moksluose
- Pozityvizmo poveikis literatūrai, dailei ir architektūrai
- Pozityvizmo svyruoklė
- Prabangos prekėmis prekiaujančių įmonių įvaizdžio formavimas
- Pradinio mokyklinio amžiaus vaikų tyrimo WASI ir WISC-III lyginamoji analizė
- Pradinių ir galinių priebalsių derinimas veiksmažodžio šaknyse
- Pradinių klasių disleksiją turinčių mokinių lietuvių kalbos mokymo(si) ypatumai
- Pradinių klasių mokinių daržovių ir vaisių vartojimo ypatumai
- Pradinių klasių mokinių mokyklinė adaptacija
- Pragmatische Phraseologismen als Lexikographisches und Übersetzungsproblem
- Pragmatism and positivism
- Prakalbinta Klėja
- Pralaužiant geležinę uždangą: Rusijos disidentų vaidmuo perduodant laisvą žodį į Vakarus
- Pramonės konkurencingumas ir ekonominė plėtra
- Pramonės įmonių augimo ir konkurencingumo tyrimai
- Pranas Kulikauskas
- Pranas Skardžius ir jo kalbotyriniai darbai
- Prasmingas įvykis besidomintiems knygos mokslo istorija
- Prasmės perteikimo tikslumas vertime
- Prašom ragauti 'Latour 1991'
- Prediction of composite indicators using combined method of extreme learning machine and locally weighted regression
- Prekių ir paslaugų pasiūlos kaita Lietuvos periodinės spaudos reklamoje 1918-1940 metais
- Prekių paskirstymo agentavimo, distribucijos bei franšizės sutarčių pagrindu palyginimas: privalumai ir trūkumai
- Prekių ženklo licencinės sutarties ir franšizės sutarčių santykis
- Prekių ženklo savininko teisių apribojimai
- Prekių ženklų portfelis: prekės ir ženklo sąsajos
- Prekių ženklų tapatumo ir panašumo nustatymas pagal Europos Teisingumo Teismo ir Lietuvos teismų praktiką
- Prekyba Lietuvoje viešpataujant naciams
- Prekybos apyvartiniais taršos leidimais sistemos ekonominio efektyvumo didinimas: paskirstymo metodų įtaka
- Prekės ekologiškumo veiksnio raiška, formuojant vartotojo požiūrį
- Prekės kilmės šalies ir prekės ženklo kilmės šalies įtaka vartotojo požiūriui į prekę
- Prekės markės įvaizdis ir jo tyrimas
- Prekės pozicionavimo strategijos kūrimas
- Prekės standartizacijos ir adaptacijos sprendimai: teorinė ir empirinė studija
- Prekės ženklo formavimas ir prekės identifikavimas: strategijų parinkimas ir vertinimas
- Prekės ženklo globalumo suvokimo įtaka vartotojų sprendimui pirkti
- Prekės ženklo stiprinimo galimybės socialinėse medijose
- Prekės ženklo strategijos adaptacijos ekonomikos krizės metu
- Prekės ženklo valdymo strateginiai sprendimai
- Prekės ženklo vertė vartotojui: tarpkultūrinis aspektas
- Prekės ženklo vertės matavimas
- Prekės ženklo įtaka vaistų pirkimo sprendimui Lietuvos farmacijos rinkos pavyzdžiu
- Prekės ženklo įvaizdžio formavimas
- Prekės ženklo įvaizdžio formavimo sprendimai