1. Įmonių susijungimų/įsigijimų integracijos proceso organizavimas ir valdymas Lietuvoje bei pasaulyje
  2. Įmonių, susiduriančių su finansiniais sunkumais, priklausomybė nuo makroekonominių rodiklių
  3. Įmonės bankroto priežasčių klasterizavimas
  4. Įmonės intelektinio kapitalo įvertinimas ir atskleidimas
  5. Įmonės klientų rizikingumo vertinimas
  6. Įmonės konkurencingumo didinimas panaudojant Europos sąjungos paramos fondus
  7. Įmonės konkurencingumą lemiantys veiksniai
  8. Įmonės konkurencinio pranašumo sprendimai tiekimo grandinės valdymo aspektu
  9. Įmonės metaduomenų modelio formavimas remiantis veiklos modeliu
  10. Įmonės pelno mokesčio apskaičiavimo modelis
  11. Įmonės pelno-išlaidų-veiklos apimties vertinimas
  12. Įmonės personalo valdymo strategijos įtaka darbuotojų darbui
  13. Įmonės strateginio valdymo tobulinimas taikant subalansuotų rodiklių sistemą
  14. Įmonės transformavimo į darnią įmonę strateginio valdymo procesas
  15. Įmonės valdymo efektyvumo didinimas
  16. Įmonės vertė ekonominės pridėtosios vertės (EVA) požiūriu
  17. Įmonės, įstaigos, organizacijos darbo tvarkos taisyklės ir drausminė atsakomybė pagal jas
  18. Įmonės, įstaigos, organizacijos vadovo teisinis statusas
  19. Įmonės, įstaigos, organizacijos vadovo teisinis statusas
  20. Įpėdinių atsakomybės už palikėjo skolas institutas: lyginamieji aspektai
  21. Įrodymų vertinimas teismo nuosprendyje
  22. Įrodymų vertinimas teismo nuosprendyje
  23. Įsipareigojimo organizacijai sąsajos su vadovavimo stiliumi ir darbuotojų įsitraukimu į darbą
  24. Įstatymo ir teisės analogija darbo teisėje
  25. Įvaikinimo teisinis reglamentavimas Lietuvoje ir Vokietijoje: lyginamoji analizė
  26. Įvaikintų vaikų adaptacija šeimoje ir socialinėje aplinkoje: įtėvių patirtis
  27. Įvaizdis kaip rinkimų kovos įrankis
  28. Įvaizdžio įtaka karjeros ir verslo sėkmei
  29. Įvertinimas tikrąja verte apskaitoje
  30. Įvykio poveikio skalės - revizuotos (IES-R) lietuviškos versijos psichometrinės savybės
  31. Įžymusis minties sferos praturtinimas
  32. Įžymybių panaudojimas reklamoje: užsienyje ir Lietuvoje
  33. Šalies infrastruktūros įtakos vertinimas tiesioginėms užsienio investicijoms Baltijos šalyse
  34. Šalies kaip prekės ženklo marketingo komunikacijos
  35. Šalies pristatymas oficialiojoje internetinėje svetainėje: Baltijos šalių palyginimas
  36. Šalies ūkio veiklų našumo įverčiai
  37. Šalies ženklas ir jo emocinis elementas
  38. Šališkumo problematika nacionaliniuose dienraščiuose 2004 m. Lietuvos Prezidento rinkimų kampanijos metu
  39. Šaltinio veiksniai socialinėje reklamoje: tarptautinis aspektas
  40. Šaltinių citavimo ypatumai periodinėje spaudoje
  41. Šalutiniai daiktavardiniai 1647 m. evangelijų sakiniai
  42. Šeimos gydytojų informuotumo apie rentgeno tyrimų metu pacientų gaunamą apšvitą tyrimas
  43. Šeimos politikos pokyčiai Lietuvoje pereinant iš socializmo į kapitalizmą
  44. Šeimos turtas ir jo teisinis statusas
  45. Šeimos įtaka pasiekimams mokykloje
  46. Šeimyninių verslų strategijos
  47. Šešėlinės ekonomikos ir antiekonomikos tendencijos Lietuvos versle
  48. Šešėlinės ekonomikos mastas: Ar galime kuo nors tikėti?
  49. Šiandiena kaip transinformatiškumas
  50. Šiaulių miesto pramonės įmonių veiklos ir investicijų vertinimas