1. Marketing aspects of ISO system implementation
  2. Marketing theory and methods in the state of the transitional economy: the case of Lithuania
  3. Marketingas pereinamojo laikotarpio ekonomikoje
  4. Marketingo etika Lietuvos žiniasklaidoje: žiniasklaidos turinio vadovų ir marketingo / pardavimo vadovų etinių nuostatų palyginimas
  5. Marketingo komplekso elementų adaptavimas socialinio marketingo programoje
  6. Marketingo komplekso internete formavimas
  7. Marketingo komplekso standartizacijos ir adaptacijos sprendimai
  8. Marketingo logistikos paslaugų nuoma
  9. Marketingo orientacija ir jos taikymas Lietuvos mobiliųjų telekomunikacijų rinkoje
  10. Marketingo orientacijos ypatumai Europos Sąjungos mobiliųjų telekomunikacijų rinkoje
  11. Marketingo plano rengimo technologija UAB „Druskininkų Rasa“ pavyzdžiu
  12. Marketingo sprendimai, plėtojant vidinio turizmo verslą
  13. Marketingo strategijų taikymo Lietuvos gyvybės draudimo paslaugų rinkoje problemos
  14. Marketingo teorijos raida ir interpretacijos
  15. Marketingo termino, apibrėžimo ir sampratos problemos
  16. Marketingo veiklos kontrolė subalansuotų rodiklių metodu
  17. Markovo grandinės Monte-Karlo metodo tyrimas ir taikymas
  18. Martin Gansten. Patterns of destiny. Hindu Nadi astrology (Lund Studies in History of Religions 17), Stockholm: Almqvist & Wiksell International, 2003, vii + 221 pp. ISBN 91-22-02031-4.
  19. Masinio eismo simuliavimas
  20. Maskvoje diskutuota apie Lietuvos Metriką ir Statutus
  21. Matematika ekonomikos ir vadybos studijų programose
  22. Matematika muzikoje
  23. Matematikos filosofijos Lietuvoje pradininkas
  24. Matematikos ir informatikos fakulteto mokslinio darbo finansavimo matematinis modelis
  25. Matematikos mokytojų atestavimas ir jo perspektyvos
  26. Matematikos profesoriui Kazimierui Vyteniui Kabailai (1929-1992) 80 metų
  27. Matematikos studijos Vilniaus universiteto matematikos-gamtos fakultete 1940-1944 metais
  28. Matematikos testų lygiagrečių variantų ekvivalentumo problema
  29. Matematikos uždavinių sprendimo psichologiniai momentai
  30. Matematikų mokslinės pamainos rengimas
  31. Matematiniai terminai: tradicijos ir tikslumas
  32. Matematinių kompiuterių programų lokalizavimo ypatumai
  33. Matematinių objektų ypatumai. Funkcija
  34. Matematinių objektų ypatumai. Matiniai dydžiai
  35. Matematinės analizės egzamino pagalbinės medžiagos tyrimas
  36. Matematinės analizės pradmenų dėstymo vidurinėje mokykloje klausimu
  37. Materialinės atsakomybės atsiradimo sąlygos
  38. Mathematical model of the biosensors acting in a trigger mode
  39. Mathematical modelling of military operations
  40. Maxo Weberio suprantančioji socialinė ekonomika (arba vienos nesuprastos metodologinės programos rekonstravimas)
  41. Mažmeninės prekybos sistemos transformacija
  42. Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimas: reguliavimo tobulinimas ir problemos
  43. Mažosios Lietuvos tautinio sąjūdžio protestantiškojo sparno periodinis leidinys "Pagalba" valdant kaizerinei Vokietijai (iki 1919 m.)
  44. Mažumos vyriausybė Lietuvoje: stabilumo ir veiksmingumo analizė
  45. Mažumų diskriminacijos problema ir jos įveikos galimybės Lietuvoje
  46. Mažumų politikos įgyvendinimas Europos Sąjungoje: romai (Lietuvos atvejis)
  47. Mažų inkstų navikų aukšto dažnio termoabliacija: veiksminga, saugu, ekonomiška
  48. Mažų ir vidutinių įmonių apskaitos politikos formavimo ypatumai
  49. Mažų jonizuojančiosios spinduliuotės dozių poveikis menturdumblių Nitellopsis obtusa ląstelių elektrofiziologinėms savybėms.
  50. Mažųjų valstybių saugumo modeliai po Šaltojo karo: Pietų Kaukazo valstybių atvejis