1. Lyčių lygių galimybių aspekto integravimo į rinkos ekonomiką perspektyvos Lietuvoje
  2. Lyčių tapatybės samprata ir raiška pažinčių skelbimuose
  3. Lyčių vaidmenys ir įvaizdžiai internetiniuose portaluose
  4. Lyčių vaidmenys ir įvaizdžiai žurnaluose: lietuviškų ir rusiškų žurnalų palyginamoji analizė
  5. Lyčių įvaizdžiai televizijos reklamose
  6. Ląstelių žymens p16INK4A raiškos tyrimai kiekybinės PGR metodu
  7. M. Daukšos "Postilės" postpozicinių vietininkų ir jiems sinonimiškų prielinksninių konstrukcijų vartosena ir vertimo šaltiniai
  8. M. Foucault : Filosofinis juokas" ir beviltiškas nenoras būti žmogumi
  9. M. Heideggeris ir pagrindinės fenomenologijos problemos: ontologinis skirtumas
  10. M. Maknio įnašas į skaičių teoriją
  11. MEILĖS kognityvinis modelis asmeniniuose Balio Sruogos laiškuose
  12. Macroeconomic effects of fiscal policy in Lithuania, Latvia and Estonia
  13. Maisto reklamų įtaka vaikų mitybai
  14. Makšties pūslinės fistulės: 35 metų patirties apibendrinimas
  15. Manipuliacijos metodų naudojimo tendencijos politinėje komunikacijoje Lietuvoje
  16. Manipuliacinės įtraukimo į komunikaciją strategijos periodinėje spaudoje
  17. Marcialio epigramos teatras
  18. Marian Kaczynski
  19. Markers of endothelial dysfunction after cardiac surgery: soluble forms of vascular-1 and intercellular-1 adhesion molecules
  20. Marketing aspects of ISO system implementation
  21. Marketing theory and methods in the state of the transitional economy: the case of Lithuania
  22. Marketingas pereinamojo laikotarpio ekonomikoje
  23. Marketingo etika Lietuvos žiniasklaidoje: žiniasklaidos turinio vadovų ir marketingo / pardavimo vadovų etinių nuostatų palyginimas
  24. Marketingo komplekso elementų adaptavimas socialinio marketingo programoje
  25. Marketingo komplekso internete formavimas
  26. Marketingo komplekso standartizacijos ir adaptacijos sprendimai
  27. Marketingo logistikos paslaugų nuoma
  28. Marketingo orientacija ir jos taikymas Lietuvos mobiliųjų telekomunikacijų rinkoje
  29. Marketingo orientacijos ypatumai Europos Sąjungos mobiliųjų telekomunikacijų rinkoje
  30. Marketingo plano rengimo technologija UAB „Druskininkų Rasa“ pavyzdžiu
  31. Marketingo sprendimai, plėtojant vidinio turizmo verslą
  32. Marketingo strategijų taikymo Lietuvos gyvybės draudimo paslaugų rinkoje problemos
  33. Marketingo teorijos raida ir interpretacijos
  34. Marketingo termino, apibrėžimo ir sampratos problemos
  35. Marketingo veiklos kontrolė subalansuotų rodiklių metodu
  36. Markovo grandinės Monte-Karlo metodo tyrimas ir taikymas
  37. Martin Gansten. Patterns of destiny. Hindu Nadi astrology (Lund Studies in History of Religions 17), Stockholm: Almqvist & Wiksell International, 2003, vii + 221 pp. ISBN 91-22-02031-4.
  38. Masinio eismo simuliavimas
  39. Matematika ekonomikos ir vadybos studijų programose
  40. Matematika muzikoje
  41. Matematikos filosofijos Lietuvoje pradininkas
  42. Matematikos mokytojų atestavimas ir jo perspektyvos
  43. Matematikos profesoriui Kazimierui Vyteniui Kabailai (1929-1992) 80 metų
  44. Matematikos studijos Vilniaus universiteto matematikos-gamtos fakultete 1940-1944 metais
  45. Matematikos testų lygiagrečių variantų ekvivalentumo problema
  46. Matematikos uždavinių sprendimo psichologiniai momentai
  47. Matematiniai terminai: tradicijos ir tikslumas
  48. Matematinių kompiuterių programų lokalizavimo ypatumai
  49. Matematinių objektų ypatumai. Funkcija
  50. Matematinių objektų ypatumai. Matiniai dydžiai