1. Integruotosios marketingo komunikacijos teatrų veikloje
  2. Integruotų marketingo komunikacijų taikymas informacinių technologijų įmonėse
  3. Integruotųjų marketingo komunikacijų planavimas paslaugų įmonėje
  4. Integruotųjų marketingo komunikacijų planavimas pelno nesiekiančiose organizacijose
  5. Integruotųjų marketingo komunikacijų poveikis organizacijos reputacijai
  6. Intelektinio kapitalo valdymas konkurencinių pranašumų rinkoje aspektu
  7. Intelektinio kapitalo vertinimas Lietuvos universitetuose
  8. Intelektinę nuosavybę reglamentuojantys teisiniai dokumentai XIX a. pirmosios pusės carų valdomoje Lietuvoje
  9. Intelektualiai gabių ikimokyklinio amžiaus vaikų galios ir sunkumai
  10. Intensyvios terapijos ligonių slaugymo įtaka jų gydymo baigčiai ligoninėje
  11. Interactive visualization model for the constructionist teaching and learning of geometry
  12. Interactive visualization model for the constructionist teaching and learning of geometry
  13. Interaktyvių reklaminių skydelių tarpkultūrinio konteksto semiotinė analizė
  14. Interaktyvumas: santykių su tekstu modelis
  15. Interaktyvus Web sistemos kūrimas
  16. Interaktyvus transporto numerio atpažinimas
  17. Interesų grupių poreikių tenkinimas Kauno miesto krepšinio organizacijose
  18. Interesų grupės Lietuvoje: raidos dinamika ir institucionalizacijos bruožai
  19. Interesų konfliktas esant fiduciariniams teisiniams santykiams
  20. Interesų konfliktas: sąvoka ir galimi sprendimo būdai
  21. Interfacial behavior of ferrocene- and 1,4-naphthoquinone-based compounds, and their mixtures with monoolein at the air/water interface
  22. Internal and external factors that determined innovation diffusion channels in Lithuania
  23. Internetinių puslapių kūrimo ir patogumo naudoti vertinimas
  24. Internetinės ECDL testavimo sistemos inovatyvūs sprendimai
  25. Internetinės telefonijos (VOIP) kanalais perduotos kalbos kokybės analizė
  26. Internetinės telefonijos paslaugos kokybės tyrimas naudojant neuroninį klasterizatorių
  27. Interneto aukcionų valdymo agentas
  28. Interneto paslaugas teikiančių įmonių marketingo strategijos
  29. Interneto svetainių kokybės vertinimo ypatumai
  30. Interneto vaidmuo teikiant draudimo paslaugas Lietuvoje
  31. Interneto vartojimas: panaudojimo ir atlygio teorijos požiūris
  32. Interpretacinė filosofija ir E. Meškausko metodologija
  33. Interpretation as a spiritual practice: buddhism and cross-cultural hermeneutics
  34. Interrelation of money and capital markets
  35. Intertekstinis Margaretos Atwood romano "Tarnaitės pasakojimas" skaitymas
  36. Interviu efektyvumo ir apklausėjų asmeninių savybių sąsajų tyrimas
  37. Intraneto taikymas gimnazijos veiklos efektyvumui didinti
  38. Intraveninių narkomanų triburio vožtuvo izoliuoto infekcinio endokardito chirurginio gydymo patirtis
  39. Introduction: Exploring the human in traditional China
  40. Inverse method for modal logic S4
  41. Investavimo strategijos valiutų rinkoje
  42. Investicijų grąžos įvertinimo atsižvelgiant į riziką problema ir jos sprendimo galimybė
  43. Investicijų logistinė analizė: kelionių paketo inovacijos ciklas
  44. Investicijų pelningumo tyrimas OMX vertybinių popierių biržoje
  45. Investicijų valiutinė rizika ir jos mažinimo būdai
  46. Investicijų į vertybinius popierius perspektyvos Vidurio Balkanų regione: akcijų portfelio analizė
  47. Investicinio projekto efektyvumo vertinimas
  48. Investicinių fondų vienetų vertės kitimo vertinimas
  49. Investicinių projektų vertinimas remiantis logistiniu modeliu
  50. Investigation of calcium hydroxyapatite synthesized using natural precursors