1. Integruotos į ES rinkos konjunktūros išskirtiniai bruožai ir tyrimo ypatumai
  2. Integruotosios marketingo komunikacijos teatrų veikloje
  3. Integruotų marketingo komunikacijų taikymas informacinių technologijų įmonėse
  4. Integruotųjų marketingo komunikacijų planavimas paslaugų įmonėje
  5. Integruotųjų marketingo komunikacijų planavimas pelno nesiekiančiose organizacijose
  6. Integruotųjų marketingo komunikacijų poveikis organizacijos reputacijai
  7. Intelektinio kapitalo valdymas konkurencinių pranašumų rinkoje aspektu
  8. Intelektinio kapitalo vertinimas Lietuvos universitetuose
  9. Intelektinę nuosavybę reglamentuojantys teisiniai dokumentai XIX a. pirmosios pusės carų valdomoje Lietuvoje
  10. Intelektualiai gabių ikimokyklinio amžiaus vaikų galios ir sunkumai
  11. Intensyvios terapijos ligonių slaugymo įtaka jų gydymo baigčiai ligoninėje
  12. Interactive visualization model for the constructionist teaching and learning of geometry
  13. Interactive visualization model for the constructionist teaching and learning of geometry
  14. Interaktyvių reklaminių skydelių tarpkultūrinio konteksto semiotinė analizė
  15. Interaktyvumas: santykių su tekstu modelis
  16. Interaktyvus Web sistemos kūrimas
  17. Interaktyvus transporto numerio atpažinimas
  18. Interesų grupių poreikių tenkinimas Kauno miesto krepšinio organizacijose
  19. Interesų grupės Lietuvoje: raidos dinamika ir institucionalizacijos bruožai
  20. Interesų konfliktas esant fiduciariniams teisiniams santykiams
  21. Interesų konfliktas: sąvoka ir galimi sprendimo būdai
  22. Interfacial behavior of ferrocene- and 1,4-naphthoquinone-based compounds, and their mixtures with monoolein at the air/water interface
  23. Internal and external factors that determined innovation diffusion channels in Lithuania
  24. Internetinių puslapių kūrimo ir patogumo naudoti vertinimas
  25. Internetinės ECDL testavimo sistemos inovatyvūs sprendimai
  26. Internetinės telefonijos (VOIP) kanalais perduotos kalbos kokybės analizė
  27. Internetinės telefonijos paslaugos kokybės tyrimas naudojant neuroninį klasterizatorių
  28. Interneto aukcionų valdymo agentas
  29. Interneto paslaugas teikiančių įmonių marketingo strategijos
  30. Interneto svetainių kokybės vertinimo ypatumai
  31. Interneto vaidmuo teikiant draudimo paslaugas Lietuvoje
  32. Interneto vartojimas: panaudojimo ir atlygio teorijos požiūris
  33. Interpretacinė filosofija ir E. Meškausko metodologija
  34. Interpretation as a spiritual practice: buddhism and cross-cultural hermeneutics
  35. Interrelation of money and capital markets
  36. Intertekstinis Margaretos Atwood romano "Tarnaitės pasakojimas" skaitymas
  37. Interviu efektyvumo ir apklausėjų asmeninių savybių sąsajų tyrimas
  38. Intraneto taikymas gimnazijos veiklos efektyvumui didinti
  39. Intraveninių narkomanų triburio vožtuvo izoliuoto infekcinio endokardito chirurginio gydymo patirtis
  40. Introduction: Exploring the human in traditional China
  41. Inverse method for modal logic S4
  42. Investavimo strategijos valiutų rinkoje
  43. Investicijų grąžos įvertinimo atsižvelgiant į riziką problema ir jos sprendimo galimybė
  44. Investicijų logistinė analizė: kelionių paketo inovacijos ciklas
  45. Investicijų pelningumo tyrimas OMX vertybinių popierių biržoje
  46. Investicijų valiutinė rizika ir jos mažinimo būdai
  47. Investicijų į vertybinius popierius perspektyvos Vidurio Balkanų regione: akcijų portfelio analizė
  48. Investicinio projekto efektyvumo vertinimas
  49. Investicinių fondų vienetų vertės kitimo vertinimas
  50. Investicinių projektų vertinimas remiantis logistiniu modeliu