1. Prekių ir paslaugų pasiūlos kaita Lietuvos periodinės spaudos reklamoje 1918-1940 metais
  2. Prekių paskirstymo agentavimo, distribucijos bei franšizės sutarčių pagrindu palyginimas: privalumai ir trūkumai
  3. Prekių ženklo licencinės sutarties ir franšizės sutarčių santykis
  4. Prekių ženklo savininko teisių apribojimai
  5. Prekių ženklų portfelis: prekės ir ženklo sąsajos
  6. Prekių ženklų tapatumo ir panašumo nustatymas pagal Europos Teisingumo Teismo ir Lietuvos teismų praktiką
  7. Prekyba Lietuvoje viešpataujant naciams
  8. Prekybos apyvartiniais taršos leidimais sistemos ekonominio efektyvumo didinimas: paskirstymo metodų įtaka
  9. Prekės ekologiškumo veiksnio raiška, formuojant vartotojo požiūrį
  10. Prekės kilmės šalies ir prekės ženklo kilmės šalies įtaka vartotojo požiūriui į prekę
  11. Prekės markės įvaizdis ir jo tyrimas
  12. Prekės pozicionavimo strategijos kūrimas
  13. Prekės standartizacijos ir adaptacijos sprendimai: teorinė ir empirinė studija
  14. Prekės ženklo formavimas ir prekės identifikavimas: strategijų parinkimas ir vertinimas
  15. Prekės ženklo globalumo suvokimo įtaka vartotojų sprendimui pirkti
  16. Prekės ženklo stiprinimo galimybės socialinėse medijose
  17. Prekės ženklo strategijos adaptacijos ekonomikos krizės metu
  18. Prekės ženklo valdymo strateginiai sprendimai
  19. Prekės ženklo vertė vartotojui: tarpkultūrinis aspektas
  20. Prekės ženklo vertės matavimas
  21. Prekės ženklo įtaka vaistų pirkimo sprendimui Lietuvos farmacijos rinkos pavyzdžiu
  22. Prekės ženklo įvaizdžio formavimas
  23. Prekės ženklo įvaizdžio formavimo sprendimai
  24. Preliminariosios sutarties institutas viešuosiuose pirkimuose
  25. Present value of firm asset in case of correlated defaults: a generalized structural approach of credit risk
  26. Prevencinių komunikacijos kampanijų ištirtumo problematika
  27. Prezidentas Lietuvos politinėje sistemoje: vietos ir galių paieškos
  28. Prezidento rinkimai'97: kandidatų į Lietuvos Respublikos Prezidentus rinkiminių nuostatų ir stereotipų lyginamoji analizė
  29. Prienų šnektos žemutinių balsių kiekybė ir kiti skiriamieji bruožai
  30. Prievartos prieš moteris šeimoje kriminologiniai aspektai
  31. Prievolės šalių bendradarbiavimo principas ir jo taikymas Lietuvos teismų praktikoje
  32. Priešoperacinis pacientų stresas ir jo įveikimo galimybės
  33. Prieštaringi Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 192 straipsnio interpretavimo aspektai
  34. Priežasties santykiai tekstemų ir predikatinių dėmenų pakopoje
  35. Prigimtinis įstatymas ir prigimtinės teisės: nuo Tomo Akviniečio iki Thomaso Hobbeso
  36. Priklausomybės ligų komunikacija: tarptautinės tendencijos ir praktika Lietuvoje
  37. Priklausomų asmenų šeimos narių patirties vertinimas
  38. Priklausomų nuo alkoholio vyrų žmonų psichologinė savijauta
  39. Priklausomų nuo narkotinių medžiagų vyrų autobiografinės atminties ypatumai reabilitacijos metu
  40. Primary biliary cirrhosis in Lithuania: diagnosis and clinical picture
  41. Pripažinimas kaip vienas iš korporatyvinės komunikacijos tikslų
  42. Pripažintų nepakaltinamais asmenų subjektyvios gerovės veiksnių analizė
  43. Pripažintų nepakaltinamais asmenų subjektyvios gerovės veiksnių analizė
  44. Privalomasis egzempliorius Lietuvoje 1945-1992 metais
  45. Privataus verslo veiklos principų ir metodų pritaikymas viešajame sektoriuje (vietos savivaldoje)
  46. Priverstinio ir privalomojo darbo draudimo principo įgyvendinimas tarptautinėje ir nacionalinėje teisėje
  47. Priverstinis akcijų pardavimas ir pirkimas
  48. Probiotikų kokybės tyrimai
  49. Problem przyszłości politycznej Litwy w memoriałach Komitetu Polskiego w Wilnie w latach 1916-1917
  50. Problems of survival of small and medium-sized enterprises