1. Prekės pozicionavimo strategijos kūrimas
  2. Prekės standartizacijos ir adaptacijos sprendimai: teorinė ir empirinė studija
  3. Prekės ženklo formavimas ir prekės identifikavimas: strategijų parinkimas ir vertinimas
  4. Prekės ženklo globalumo suvokimo įtaka vartotojų sprendimui pirkti
  5. Prekės ženklo stiprinimo galimybės socialinėse medijose
  6. Prekės ženklo strategijos adaptacijos ekonomikos krizės metu
  7. Prekės ženklo valdymo strateginiai sprendimai
  8. Prekės ženklo vertė vartotojui: tarpkultūrinis aspektas
  9. Prekės ženklo vertės matavimas
  10. Prekės ženklo įtaka vaistų pirkimo sprendimui Lietuvos farmacijos rinkos pavyzdžiu
  11. Prekės ženklo įvaizdžio formavimas
  12. Prekės ženklo įvaizdžio formavimo sprendimai
  13. Preliminariosios sutarties institutas viešuosiuose pirkimuose
  14. Present value of firm asset in case of correlated defaults: a generalized structural approach of credit risk
  15. Prevencinių komunikacijos kampanijų ištirtumo problematika
  16. Prezidentas Lietuvos politinėje sistemoje: vietos ir galių paieškos
  17. Prezidento rinkimai'97: kandidatų į Lietuvos Respublikos Prezidentus rinkiminių nuostatų ir stereotipų lyginamoji analizė
  18. Prienų šnektos žemutinių balsių kiekybė ir kiti skiriamieji bruožai
  19. Prievartos prieš moteris šeimoje kriminologiniai aspektai
  20. Prievolės šalių bendradarbiavimo principas ir jo taikymas Lietuvos teismų praktikoje
  21. Priešoperacinis pacientų stresas ir jo įveikimo galimybės
  22. Prieštaringi Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 192 straipsnio interpretavimo aspektai
  23. Priežasties santykiai tekstemų ir predikatinių dėmenų pakopoje
  24. Prigimtinis įstatymas ir prigimtinės teisės: nuo Tomo Akviniečio iki Thomaso Hobbeso
  25. Priklausomybės ligų komunikacija: tarptautinės tendencijos ir praktika Lietuvoje
  26. Priklausomų asmenų šeimos narių patirties vertinimas
  27. Priklausomų nuo alkoholio vyrų žmonų psichologinė savijauta
  28. Priklausomų nuo narkotinių medžiagų vyrų autobiografinės atminties ypatumai reabilitacijos metu
  29. Primary biliary cirrhosis in Lithuania: diagnosis and clinical picture
  30. Pripažinimas kaip vienas iš korporatyvinės komunikacijos tikslų
  31. Pripažintų nepakaltinamais asmenų subjektyvios gerovės veiksnių analizė
  32. Pripažintų nepakaltinamais asmenų subjektyvios gerovės veiksnių analizė
  33. Privalomasis egzempliorius Lietuvoje 1945-1992 metais
  34. Privataus verslo veiklos principų ir metodų pritaikymas viešajame sektoriuje (vietos savivaldoje)
  35. Priverstinio ir privalomojo darbo draudimo principo įgyvendinimas tarptautinėje ir nacionalinėje teisėje
  36. Priverstinis akcijų pardavimas ir pirkimas
  37. Probiotikų kokybės tyrimai
  38. Problem przyszłości politycznej Litwy w memoriałach Komitetu Polskiego w Wilnie w latach 1916-1917
  39. Problems of survival of small and medium-sized enterprises
  40. Procedes langagiers dans la publicite
  41. Procedūrinė humanoidų animacija
  42. Procedūrinė humanoidų animacija
  43. Procedūrinė humanoidų animacija
  44. Procedūrinės ir procesinės darbuotojų teisių gynimo priemonės
  45. Procesinio savikainos kalkuliavimo modelio integravimas ABC metodui
  46. Procesinių dokumentų įteikimas civiliniame procese
  47. Processing, structural and broadband dielectric characterization of strontium titanate and related perovskite ceramics and thin films
  48. Processing, structural and broadband dielectric characterization of strontium titanate and related perovskite ceramics and thin films
  49. Produktų rinkinio formavimas, remiantis pelningumo analize
  50. Profesinis rengimas ir darbo rinka I: nacionalinis viešosios politikos lygmuo