1. Prašom ragauti 'Latour 1991'
  2. Prediction of composite indicators using combined method of extreme learning machine and locally weighted regression
  3. Prekių paskirstymo agentavimo, distribucijos bei franšizės sutarčių pagrindu palyginimas: privalumai ir trūkumai
  4. Prekių ženklo licencinės sutarties ir franšizės sutarčių santykis
  5. Prekių ženklo savininko teisių apribojimai
  6. Prekių ženklų portfelis: prekės ir ženklo sąsajos
  7. Prekių ženklų tapatumo ir panašumo nustatymas pagal Europos Teisingumo Teismo ir Lietuvos teismų praktiką
  8. Prekybos apyvartiniais taršos leidimais sistemos ekonominio efektyvumo didinimas: paskirstymo metodų įtaka
  9. Prekės ekologiškumo veiksnio raiška, formuojant vartotojo požiūrį
  10. Prekės kilmės šalies ir prekės ženklo kilmės šalies įtaka vartotojo požiūriui į prekę
  11. Prekės markės įvaizdis ir jo tyrimas
  12. Prekės pozicionavimo strategijos kūrimas
  13. Prekės standartizacijos ir adaptacijos sprendimai: teorinė ir empirinė studija
  14. Prekės ženklo formavimas ir prekės identifikavimas: strategijų parinkimas ir vertinimas
  15. Prekės ženklo globalumo suvokimo įtaka vartotojų sprendimui pirkti
  16. Prekės ženklo stiprinimo galimybės socialinėse medijose
  17. Prekės ženklo strategijos adaptacijos ekonomikos krizės metu
  18. Prekės ženklo valdymo strateginiai sprendimai
  19. Prekės ženklo vertė vartotojui: tarpkultūrinis aspektas
  20. Prekės ženklo vertės matavimas
  21. Prekės ženklo įtaka vaistų pirkimo sprendimui Lietuvos farmacijos rinkos pavyzdžiu
  22. Prekės ženklo įvaizdžio formavimas
  23. Prekės ženklo įvaizdžio formavimo sprendimai
  24. Preliminariosios sutarties institutas viešuosiuose pirkimuose
  25. Present value of firm asset in case of correlated defaults: a generalized structural approach of credit risk
  26. Prevencinių komunikacijos kampanijų ištirtumo problematika
  27. Prienų šnektos žemutinių balsių kiekybė ir kiti skiriamieji bruožai
  28. Prievartos prieš moteris šeimoje kriminologiniai aspektai
  29. Prievolės šalių bendradarbiavimo principas ir jo taikymas Lietuvos teismų praktikoje
  30. Priešoperacinis pacientų stresas ir jo įveikimo galimybės
  31. Prieštaringi Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 192 straipsnio interpretavimo aspektai
  32. Priežasties santykiai tekstemų ir predikatinių dėmenų pakopoje
  33. Prigimtinis įstatymas ir prigimtinės teisės: nuo Tomo Akviniečio iki Thomaso Hobbeso
  34. Priklausomybės ligų komunikacija: tarptautinės tendencijos ir praktika Lietuvoje
  35. Priklausomų asmenų šeimos narių patirties vertinimas
  36. Priklausomų nuo alkoholio vyrų žmonų psichologinė savijauta
  37. Priklausomų nuo narkotinių medžiagų vyrų autobiografinės atminties ypatumai reabilitacijos metu
  38. Primary biliary cirrhosis in Lithuania: diagnosis and clinical picture
  39. Pripažinimas kaip vienas iš korporatyvinės komunikacijos tikslų
  40. Pripažintų nepakaltinamais asmenų subjektyvios gerovės veiksnių analizė
  41. Pripažintų nepakaltinamais asmenų subjektyvios gerovės veiksnių analizė
  42. Privalomasis egzempliorius Lietuvoje 1945-1992 metais
  43. Privataus verslo veiklos principų ir metodų pritaikymas viešajame sektoriuje (vietos savivaldoje)
  44. Priverstinio ir privalomojo darbo draudimo principo įgyvendinimas tarptautinėje ir nacionalinėje teisėje
  45. Priverstinis akcijų pardavimas ir pirkimas
  46. Probiotikų kokybės tyrimai
  47. Problems of survival of small and medium-sized enterprises
  48. Procedes langagiers dans la publicite
  49. Procedūrinė humanoidų animacija
  50. Procedūrinė humanoidų animacija