- Logistinis (ribinis) kapitalo kaupimo modelis Lietuvos bankų sistemoje
- Logistinių modelių elastingumo tyrimai
- Logistinės funkcijos taikymas ribinių dydžių dėsningumų analizėje
- Logo galimybės fraktalams kurti
- Lojalumo programa kultūros marketinge: Šv. Kristoforo kamerinio orkestro klubo komunikacijos strategijos kūrimas
- Lokalinės normos kaip darbo teisės šaltinis
- Lokalizacija kaip komunikacijos aktas
- Lokalizavimo kurso projektavimas
- Long memory in high frequency foreign exchange rates: Hurst exponents dependence on data aggregation
- Lotynu Amerikos islaisvinimo teologija Kataliku Baznycios socialinio mokymo sviesoje
- Low-dose ionising radiation effect on the electrophysiological properties of Nitellopsis obtusa cells
- Lošimo kauliukas ir tikimybės
- Lyderiaujančio prekės ženklo kūrimas elektroninėje rinkoje
- Lyderiavimas delinkventiškų paauglių grupėje
- Lyderystės įtaka organizaciniam pasitikėjimui
- Lyginamoji informacinių technologijų valstybinių brandos egzaminų analizė
- Lyginamosios reklamos teisiniai aspektai
- Lygių galimybių neįgaliesiems studijuoti Lietuvos ir Anglijos aukštosiose mokyklose lyginamoji analizė
- Lyties organų kandiodzės paplitimas ligonėms sergančioms endometrioze
- Lytis ir organizacija: komunikacinis aspektas
- Lyčių lygių galimybių aspekto integravimo į rinkos ekonomiką perspektyvos Lietuvoje
- Lyčių tapatybės samprata ir raiška pažinčių skelbimuose
- Lyčių vaidmenys ir įvaizdžiai internetiniuose portaluose
- Lyčių vaidmenys ir įvaizdžiai žurnaluose: lietuviškų ir rusiškų žurnalų palyginamoji analizė
- Lyčių įvaizdžiai televizijos reklamose
- Ląstelių žymens p16INK4A raiškos tyrimai kiekybinės PGR metodu
- M. Daukšos "Postilės" postpozicinių vietininkų ir jiems sinonimiškų prielinksninių konstrukcijų vartosena ir vertimo šaltiniai
- M. Foucault : Filosofinis juokas" ir beviltiškas nenoras būti žmogumi
- M. Heideggeris ir pagrindinės fenomenologijos problemos: ontologinis skirtumas
- M. Maknio įnašas į skaičių teoriją
- MEILĖS kognityvinis modelis asmeniniuose Balio Sruogos laiškuose
- Macroeconomic effects of fiscal policy in Lithuania, Latvia and Estonia
- Maisto reklamų įtaka vaikų mitybai
- Makšties pūslinės fistulės: 35 metų patirties apibendrinimas
- Manipuliacijos metodų naudojimo tendencijos politinėje komunikacijoje Lietuvoje
- Manipuliacinės įtraukimo į komunikaciją strategijos periodinėje spaudoje
- Marcialio epigramos teatras
- Marian Kaczynski
- Markers of endothelial dysfunction after cardiac surgery: soluble forms of vascular-1 and intercellular-1 adhesion molecules
- Marketing aspects of ISO system implementation
- Marketing theory and methods in the state of the transitional economy: the case of Lithuania
- Marketingas pereinamojo laikotarpio ekonomikoje
- Marketingo etika Lietuvos žiniasklaidoje: žiniasklaidos turinio vadovų ir marketingo / pardavimo vadovų etinių nuostatų palyginimas
- Marketingo komplekso elementų adaptavimas socialinio marketingo programoje
- Marketingo komplekso internete formavimas
- Marketingo komplekso standartizacijos ir adaptacijos sprendimai
- Marketingo logistikos paslaugų nuoma
- Marketingo orientacija ir jos taikymas Lietuvos mobiliųjų telekomunikacijų rinkoje
- Marketingo orientacijos ypatumai Europos Sąjungos mobiliųjų telekomunikacijų rinkoje
- Marketingo plano rengimo technologija UAB „Druskininkų Rasa“ pavyzdžiu