1. Lizingo gavėjo teisių gynimas esant lizingo objekto trūkumams ar nuosavybės teisės garantijos pažeidimui
  2. Lizocimo sukeliami bakterijų apvalkalėlio pažeidimai ir Lactococcus lactis ląstelių atsakas į juos
  3. Logistikos įmonių kultūros poveikis darbuotojų komunikacijai
  4. Logistiniai kapitalo kaupimo modeliai: gamybos (KOBB-DOUGLAS) funkcijos tyrimai
  5. Logistinis (ribinis) kapitalo kaupimo modelis Lietuvos bankų sistemoje
  6. Logistinių modelių elastingumo tyrimai
  7. Logistinės funkcijos taikymas ribinių dydžių dėsningumų analizėje
  8. Logo galimybės fraktalams kurti
  9. Lojalumo programa kultūros marketinge: Šv. Kristoforo kamerinio orkestro klubo komunikacijos strategijos kūrimas
  10. Lokalinės normos kaip darbo teisės šaltinis
  11. Lokalizacija kaip komunikacijos aktas
  12. Lokalizavimo kurso projektavimas
  13. Long memory in high frequency foreign exchange rates: Hurst exponents dependence on data aggregation
  14. Lotynu Amerikos islaisvinimo teologija Kataliku Baznycios socialinio mokymo sviesoje
  15. Low-dose ionising radiation effect on the electrophysiological properties of Nitellopsis obtusa cells
  16. Lošimo kauliukas ir tikimybės
  17. Lyderiaujančio prekės ženklo kūrimas elektroninėje rinkoje
  18. Lyderiavimas delinkventiškų paauglių grupėje
  19. Lyderystės įtaka organizaciniam pasitikėjimui
  20. Lyginamoji informacinių technologijų valstybinių brandos egzaminų analizė
  21. Lyginamosios reklamos teisiniai aspektai
  22. Lygių galimybių neįgaliesiems studijuoti Lietuvos ir Anglijos aukštosiose mokyklose lyginamoji analizė
  23. Lyties organų kandiodzės paplitimas ligonėms sergančioms endometrioze
  24. Lytis ir organizacija: komunikacinis aspektas
  25. Lyčių lygių galimybių aspekto integravimo į rinkos ekonomiką perspektyvos Lietuvoje
  26. Lyčių tapatybės samprata ir raiška pažinčių skelbimuose
  27. Lyčių vaidmenys ir įvaizdžiai internetiniuose portaluose
  28. Lyčių vaidmenys ir įvaizdžiai žurnaluose: lietuviškų ir rusiškų žurnalų palyginamoji analizė
  29. Lyčių įvaizdžiai televizijos reklamose
  30. Ląstelių žymens p16INK4A raiškos tyrimai kiekybinės PGR metodu
  31. M. Daukšos "Postilės" postpozicinių vietininkų ir jiems sinonimiškų prielinksninių konstrukcijų vartosena ir vertimo šaltiniai
  32. M. Foucault : Filosofinis juokas" ir beviltiškas nenoras būti žmogumi
  33. M. Heideggeris ir pagrindinės fenomenologijos problemos: ontologinis skirtumas
  34. M. Maknio įnašas į skaičių teoriją
  35. MEILĖS kognityvinis modelis asmeniniuose Balio Sruogos laiškuose
  36. Macroeconomic effects of fiscal policy in Lithuania, Latvia and Estonia
  37. Maisto reklamų įtaka vaikų mitybai
  38. Makšties pūslinės fistulės: 35 metų patirties apibendrinimas
  39. Manipuliacijos metodų naudojimo tendencijos politinėje komunikacijoje Lietuvoje
  40. Manipuliacinės įtraukimo į komunikaciją strategijos periodinėje spaudoje
  41. Marcialio epigramos teatras
  42. Marian Kaczynski
  43. Markers of endothelial dysfunction after cardiac surgery: soluble forms of vascular-1 and intercellular-1 adhesion molecules
  44. Marketing aspects of ISO system implementation
  45. Marketing theory and methods in the state of the transitional economy: the case of Lithuania
  46. Marketingas pereinamojo laikotarpio ekonomikoje
  47. Marketingo etika Lietuvos žiniasklaidoje: žiniasklaidos turinio vadovų ir marketingo / pardavimo vadovų etinių nuostatų palyginimas
  48. Marketingo komplekso elementų adaptavimas socialinio marketingo programoje
  49. Marketingo komplekso internete formavimas
  50. Marketingo komplekso standartizacijos ir adaptacijos sprendimai