1. Logistinis (ribinis) kapitalo kaupimo modelis Lietuvos bankų sistemoje
  2. Logistinių modelių elastingumo tyrimai
  3. Logistinės funkcijos taikymas ribinių dydžių dėsningumų analizėje
  4. Logo galimybės fraktalams kurti
  5. Lojalumo programa kultūros marketinge: Šv. Kristoforo kamerinio orkestro klubo komunikacijos strategijos kūrimas
  6. Lokalinės normos kaip darbo teisės šaltinis
  7. Lokalizacija kaip komunikacijos aktas
  8. Lokalizavimo kurso projektavimas
  9. Long memory in high frequency foreign exchange rates: Hurst exponents dependence on data aggregation
  10. Lotynu Amerikos islaisvinimo teologija Kataliku Baznycios socialinio mokymo sviesoje
  11. Low-dose ionising radiation effect on the electrophysiological properties of Nitellopsis obtusa cells
  12. Lošimo kauliukas ir tikimybės
  13. Lyderiaujančio prekės ženklo kūrimas elektroninėje rinkoje
  14. Lyderiavimas delinkventiškų paauglių grupėje
  15. Lyderystės įtaka organizaciniam pasitikėjimui
  16. Lyginamoji informacinių technologijų valstybinių brandos egzaminų analizė
  17. Lyginamosios reklamos teisiniai aspektai
  18. Lygių galimybių neįgaliesiems studijuoti Lietuvos ir Anglijos aukštosiose mokyklose lyginamoji analizė
  19. Lyties organų kandiodzės paplitimas ligonėms sergančioms endometrioze
  20. Lytis ir organizacija: komunikacinis aspektas
  21. Lyčių lygių galimybių aspekto integravimo į rinkos ekonomiką perspektyvos Lietuvoje
  22. Lyčių tapatybės samprata ir raiška pažinčių skelbimuose
  23. Lyčių vaidmenys ir įvaizdžiai internetiniuose portaluose
  24. Lyčių vaidmenys ir įvaizdžiai žurnaluose: lietuviškų ir rusiškų žurnalų palyginamoji analizė
  25. Lyčių įvaizdžiai televizijos reklamose
  26. Ląstelių žymens p16INK4A raiškos tyrimai kiekybinės PGR metodu
  27. M. Daukšos "Postilės" postpozicinių vietininkų ir jiems sinonimiškų prielinksninių konstrukcijų vartosena ir vertimo šaltiniai
  28. M. Foucault : Filosofinis juokas" ir beviltiškas nenoras būti žmogumi
  29. M. Heideggeris ir pagrindinės fenomenologijos problemos: ontologinis skirtumas
  30. M. Maknio įnašas į skaičių teoriją
  31. MEILĖS kognityvinis modelis asmeniniuose Balio Sruogos laiškuose
  32. Macroeconomic effects of fiscal policy in Lithuania, Latvia and Estonia
  33. Maisto reklamų įtaka vaikų mitybai
  34. Makšties pūslinės fistulės: 35 metų patirties apibendrinimas
  35. Manipuliacijos metodų naudojimo tendencijos politinėje komunikacijoje Lietuvoje
  36. Manipuliacinės įtraukimo į komunikaciją strategijos periodinėje spaudoje
  37. Marcialio epigramos teatras
  38. Marian Kaczynski
  39. Markers of endothelial dysfunction after cardiac surgery: soluble forms of vascular-1 and intercellular-1 adhesion molecules
  40. Marketing aspects of ISO system implementation
  41. Marketing theory and methods in the state of the transitional economy: the case of Lithuania
  42. Marketingas pereinamojo laikotarpio ekonomikoje
  43. Marketingo etika Lietuvos žiniasklaidoje: žiniasklaidos turinio vadovų ir marketingo / pardavimo vadovų etinių nuostatų palyginimas
  44. Marketingo komplekso elementų adaptavimas socialinio marketingo programoje
  45. Marketingo komplekso internete formavimas
  46. Marketingo komplekso standartizacijos ir adaptacijos sprendimai
  47. Marketingo logistikos paslaugų nuoma
  48. Marketingo orientacija ir jos taikymas Lietuvos mobiliųjų telekomunikacijų rinkoje
  49. Marketingo orientacijos ypatumai Europos Sąjungos mobiliųjų telekomunikacijų rinkoje
  50. Marketingo plano rengimo technologija UAB „Druskininkų Rasa“ pavyzdžiu