1. Socialiai atsakingo verslo skatinimas ir įgyvendinimas Lietuvoje
  2. Socialiai remiamų ir neremiamų mokinių socialinė demografinė charakteristika
  3. Socialiniai energetikos rinkos trūkumai ir būdų juos įveikti tyrimas Lietuvoje
  4. Socialiniai realybės šou eksperimentai
  5. Socialiniai-ekonominiai veiksniai, lemiantys privačių medicinos paslaugų pasirinkimą
  6. Socialinio būsto politika Lietuvoje: įgyvendinimo priemonių alternatyvų įvertinimas
  7. Socialinio darbo praktikos organizavimas ir supervizija praktikos vietoje
  8. Socialinio darbo sistema Lietuvos visuomenės kaitos kontekstu
  9. Socialinio darbo specialistų rengimas: skirtingi modeliai ir galimybės Lietuvai
  10. Socialinio darbuotojo vaidmuo vaikų onkologijos srityje
  11. Socialinio dialogo ir socialinės partnerystės vaidmuo psichikos sveikatos priežiūros sistemoje
  12. Socialinio kapitalo raiška Lietuvos kredito unijose
  13. Socialinio marketingo komplekso tobulinimas ne pelno siekiančiose organizacijose
  14. Socialinio pedagogo veikla bendrojo lavinimo mokykloje
  15. Socialinio tinklo „My Space“ panaudojimas muzikos grupių rinkodarai
  16. Socialinis darbas Lietuvoje: raidos, praktikos ir akademinis aspektai
  17. Socialinis kapitalas ir internetas
  18. Socialinis palaikymas ir sėkmė mokykloje
  19. Socialinis paveldo verčių konstravimas Vakaruose ir Lietuvoje XX a. – XXI a. pradžioje
  20. Socialinių asmenų garantijos nedarbo atveju
  21. Socialinių ir ekonominių veiksnių įtaka nusikalstamumui. Korupciniai santykiai
  22. Socialinių ir sveikatos priežiūros įstaigų bendradarbiavimas teikiant pagalbos namuose paslaugas
  23. Socialinių medijų komercializavimas: tarptautinis aspektas
  24. Socialinių mokslų būklė ir globalizacija
  25. Socialinių paslaugų kokybė ir standartai
  26. Socialinių paslaugų kokybę lemiantys veiksniai
  27. Socialinių paslaugų namuose kokybė vartotojo požiūriu: lūkesčių atitikimo problema
  28. Socialinių paslaugų programos: šiandiena ir ateities perspektyva
  29. Socialinių paslaugų sistemos raida gerovės pliuralizmo požiūriu
  30. Socialinių pedagoginių metodų taikymas dirbant su hiperaktyviais vaikais
  31. Socialinių reklamų jaunimui raiška Lietuvoje
  32. Socialinių santykių bizantiškosios civilizacijos šalyse VII-XIV amžiuje tipologijos metmenys
  33. Socialinių vaidmenų kaitos refleksija diplomatiniame protokole
  34. Socialinių veiksnių raiška vartotojų sprendimo priėmimo procese
  35. Socialinė kultūros kritika versus popkultūros tyrimai
  36. Socialinė partnerystė darbo santykiuose: teisinio reguliavimo prigimtis ir perspektyvos
  37. Socialinė rizika: samprata ir ryšys su socialinės apsaugos išmokomis
  38. Socialinė rizika: samprata ir ryšys su socialinės apsaugos išmokomis
  39. Socialinės apsaugos priemonės nedarbo rizikos atveju: Lietuvos ir užsienio valstybių patirtis
  40. Socialinės apsaugos sistema ir jos finansavimo vertinimas
  41. Socialinės atsakomybės plėtros vertinimas Lietuvos įmonėse
  42. Socialinės atsakomybės pristatymas Lietuvos organizacijų interneto svetainėse
  43. Socialinės epistemologijos idėja ir natūralistinė dilema
  44. Socialinės epistemologijos projekto kritika Lietuvoje
  45. Socialinės gerovės koncepcijos ir pilietybės renta kaip viešosios politikos orientyrai
  46. Socialinės medijos raiška formuojant įmonės įvaizdį
  47. Socialinės paramos pašalpų taiklumo vertinimas
  48. Socialinės rinkodaros efektai ir efektyvumas: tarptautinis aspektas
  49. Socialinės rizikos šeimose augusių vaikų šeimos samprata
  50. Socialinės rizikos šeimų vaikų psichologiniai ir socialiniai ypatumai