1. Socialinio dialogo ir socialinės partnerystės vaidmuo psichikos sveikatos priežiūros sistemoje
  2. Socialinio kapitalo raiška Lietuvos kredito unijose
  3. Socialinio marketingo komplekso tobulinimas ne pelno siekiančiose organizacijose
  4. Socialinio pedagogo veikla bendrojo lavinimo mokykloje
  5. Socialinio tinklo „My Space“ panaudojimas muzikos grupių rinkodarai
  6. Socialinis darbas Lietuvoje: raidos, praktikos ir akademinis aspektai
  7. Socialinis kapitalas ir internetas
  8. Socialinis palaikymas ir sėkmė mokykloje
  9. Socialinis paveldo verčių konstravimas Vakaruose ir Lietuvoje XX a. – XXI a. pradžioje
  10. Socialinių asmenų garantijos nedarbo atveju
  11. Socialinių ir ekonominių veiksnių įtaka nusikalstamumui. Korupciniai santykiai
  12. Socialinių ir sveikatos priežiūros įstaigų bendradarbiavimas teikiant pagalbos namuose paslaugas
  13. Socialinių medijų komercializavimas: tarptautinis aspektas
  14. Socialinių mokslų būklė ir globalizacija
  15. Socialinių paslaugų kokybė ir standartai
  16. Socialinių paslaugų kokybę lemiantys veiksniai
  17. Socialinių paslaugų namuose kokybė vartotojo požiūriu: lūkesčių atitikimo problema
  18. Socialinių paslaugų programos: šiandiena ir ateities perspektyva
  19. Socialinių paslaugų sistemos raida gerovės pliuralizmo požiūriu
  20. Socialinių pedagoginių metodų taikymas dirbant su hiperaktyviais vaikais
  21. Socialinių reklamų jaunimui raiška Lietuvoje
  22. Socialinių santykių bizantiškosios civilizacijos šalyse VII-XIV amžiuje tipologijos metmenys
  23. Socialinių vaidmenų kaitos refleksija diplomatiniame protokole
  24. Socialinių veiksnių raiška vartotojų sprendimo priėmimo procese
  25. Socialinė kultūros kritika versus popkultūros tyrimai
  26. Socialinė partnerystė darbo santykiuose: teisinio reguliavimo prigimtis ir perspektyvos
  27. Socialinė rizika: samprata ir ryšys su socialinės apsaugos išmokomis
  28. Socialinė rizika: samprata ir ryšys su socialinės apsaugos išmokomis
  29. Socialinės apsaugos priemonės nedarbo rizikos atveju: Lietuvos ir užsienio valstybių patirtis
  30. Socialinės apsaugos sistema ir jos finansavimo vertinimas
  31. Socialinės atsakomybės plėtros vertinimas Lietuvos įmonėse
  32. Socialinės atsakomybės pristatymas Lietuvos organizacijų interneto svetainėse
  33. Socialinės epistemologijos idėja ir natūralistinė dilema
  34. Socialinės epistemologijos projekto kritika Lietuvoje
  35. Socialinės gerovės koncepcijos ir pilietybės renta kaip viešosios politikos orientyrai
  36. Socialinės medijos raiška formuojant įmonės įvaizdį
  37. Socialinės paramos pašalpų taiklumo vertinimas
  38. Socialinės rinkodaros efektai ir efektyvumas: tarptautinis aspektas
  39. Socialinės rizikos šeimose augusių vaikų šeimos samprata
  40. Socialinės rizikos šeimų vaikų psichologiniai ir socialiniai ypatumai
  41. Socialinės sanglaudos atspindys tradicinių Lietuvos partijų nuostatose
  42. Socialinės tvarkos problema šiuolaikinėje racionalaus pasirinkimo prieigoje ir Maxo Weberio suprantančioje sociologijoje
  43. Socialinės žiniasklaidos galimybių panaudojimas korporatyviajai komunikacijai
  44. Socializacijos modeliai lietuvių autobiografijose: lyties ir laiko aspektas
  45. Sociologiniai žiniasklaidos aspektai: realybės konstravimas
  46. Sociumas ir gamta: harmonija ar kova?
  47. Sol-gel preparation and characterization of non-substituted and Sr-substituted lanthanum cobaltates
  48. Soliton-effect optical pulse compression in bulk media with χ(3) nonlinearity
  49. Some aspects of voice user interfaces development for internet and computer control applications
  50. Some decidable classes of formulas of modal logic S4