- Socialiai atsakingo verslo skatinimas ir įgyvendinimas Lietuvoje
- Socialiai remiamų ir neremiamų mokinių socialinė demografinė charakteristika
- Socialiniai energetikos rinkos trūkumai ir būdų juos įveikti tyrimas Lietuvoje
- Socialiniai realybės šou eksperimentai
- Socialiniai-ekonominiai veiksniai, lemiantys privačių medicinos paslaugų pasirinkimą
- Socialinio būsto politika Lietuvoje: įgyvendinimo priemonių alternatyvų įvertinimas
- Socialinio darbo praktikos organizavimas ir supervizija praktikos vietoje
- Socialinio darbo sistema Lietuvos visuomenės kaitos kontekstu
- Socialinio darbo specialistų rengimas: skirtingi modeliai ir galimybės Lietuvai
- Socialinio darbuotojo vaidmuo vaikų onkologijos srityje
- Socialinio dialogo ir socialinės partnerystės vaidmuo psichikos sveikatos priežiūros sistemoje
- Socialinio kapitalo raiška Lietuvos kredito unijose
- Socialinio marketingo komplekso tobulinimas ne pelno siekiančiose organizacijose
- Socialinio pedagogo veikla bendrojo lavinimo mokykloje
- Socialinio tinklo „My Space“ panaudojimas muzikos grupių rinkodarai
- Socialinis darbas Lietuvoje: raidos, praktikos ir akademinis aspektai
- Socialinis kapitalas ir internetas
- Socialinis palaikymas ir sėkmė mokykloje
- Socialinis paveldo verčių konstravimas Vakaruose ir Lietuvoje XX a. – XXI a. pradžioje
- Socialinių asmenų garantijos nedarbo atveju
- Socialinių ir ekonominių veiksnių įtaka nusikalstamumui. Korupciniai santykiai
- Socialinių ir sveikatos priežiūros įstaigų bendradarbiavimas teikiant pagalbos namuose paslaugas
- Socialinių medijų komercializavimas: tarptautinis aspektas
- Socialinių mokslų būklė ir globalizacija
- Socialinių paslaugų kokybė ir standartai
- Socialinių paslaugų kokybę lemiantys veiksniai
- Socialinių paslaugų namuose kokybė vartotojo požiūriu: lūkesčių atitikimo problema
- Socialinių paslaugų programos: šiandiena ir ateities perspektyva
- Socialinių paslaugų sistemos raida gerovės pliuralizmo požiūriu
- Socialinių pedagoginių metodų taikymas dirbant su hiperaktyviais vaikais
- Socialinių reklamų jaunimui raiška Lietuvoje
- Socialinių santykių bizantiškosios civilizacijos šalyse VII-XIV amžiuje tipologijos metmenys
- Socialinių vaidmenų kaitos refleksija diplomatiniame protokole
- Socialinių veiksnių raiška vartotojų sprendimo priėmimo procese
- Socialinė kultūros kritika versus popkultūros tyrimai
- Socialinė partnerystė darbo santykiuose: teisinio reguliavimo prigimtis ir perspektyvos
- Socialinė rizika: samprata ir ryšys su socialinės apsaugos išmokomis
- Socialinė rizika: samprata ir ryšys su socialinės apsaugos išmokomis
- Socialinės apsaugos priemonės nedarbo rizikos atveju: Lietuvos ir užsienio valstybių patirtis
- Socialinės apsaugos sistema ir jos finansavimo vertinimas
- Socialinės atsakomybės plėtros vertinimas Lietuvos įmonėse
- Socialinės atsakomybės pristatymas Lietuvos organizacijų interneto svetainėse
- Socialinės epistemologijos idėja ir natūralistinė dilema
- Socialinės epistemologijos projekto kritika Lietuvoje
- Socialinės gerovės koncepcijos ir pilietybės renta kaip viešosios politikos orientyrai
- Socialinės medijos raiška formuojant įmonės įvaizdį
- Socialinės paramos pašalpų taiklumo vertinimas
- Socialinės rinkodaros efektai ir efektyvumas: tarptautinis aspektas
- Socialinės rizikos šeimose augusių vaikų šeimos samprata
- Socialinės rizikos šeimų vaikų psichologiniai ir socialiniai ypatumai