1. Vartotojo reikalavimų specifikavimo įrankio parinkimo būdas
  2. Vartotojų elgsenos formavimas (mažmeninės santechnikos prekių rinkos pavyzdžiu)
  3. Vartotojų emocijų raiška, formuojant prekės ženklo vertingumą
  4. Vartotojų impulsyvaus pirkimo ypatumai ekonomikos nuosmukio laikotarpiu
  5. Vartotojų lojalumo prekės ženklui stiprinimas
  6. Vartotojų lojalumo ugdymo sprendimai
  7. Vartotojų lojalumo vertinimas
  8. Vartotojų pirkimo elgsena mados mažmeninėje prekyboje
  9. Vartotojų požiūrio kaitos raiška Lietuvos maisto prekių rinkoje
  10. Vartotojų požiūris į humorą reklamoje
  11. Vartotojų segmentavimas klasteriais pagal bankinius išrašus
  12. Vartotojų segmentavimo sprendimai Lietuvos sportiniame turizme
  13. Varėnos rajono, Daržininkų kaimo apylinkių makrodrugių (Macrolepidoptera) tyrimai
  14. Veido atpažinimo ypatumai
  15. Veidų reprezentacijos modeliai
  16. Veidų segmentacijos algoritmai
  17. Veiklos modelio taikymas vartotojo reikalavimų specifikacijos generavime
  18. Veiklos principo istorinė raida
  19. Veiklos valdymas Lietuvos viešojo administravimo institucijose ir įstaigose
  20. Veiklos žinių baze grindžiamas UML klasių diagramos generavimo metodas
  21. Veiklos žinių baze išplėstos modeliais grindžiamos architektūros taikymo informacijos sistemų inžinerijoje metodas
  22. Veiksmažodžio belaukiant... Sinchroninio vertimo strategijos verčiant vokiečių kalbos pasakymus su šalutiniais sakiniais į lietuvių kalbą
  23. Veiksmažodžio kintamojo centro šaknų struktūra
  24. Veiksmažodžio šaknies trinarės inicialės ypatumai
  25. Veiksmo pavadinimo konstrukcijos dalykinio stiliaus tekstuose (Lyginamoji analizė)
  26. Veiksmų atpažinimas kaip virtus dormitiva
  27. Veiksniai, lemiantys tiesiogines užsienio investicijas į Lietuvą
  28. Veiksnių, lemiančių elektroninio vartotojo pirkimo procesą, nustatymas
  29. Vekselių civilinės apyvartos teisiniai aspektai
  30. Vekselių civilinės apyvartos teisiniai aspektai
  31. Veninių opų gydymo algoritmas
  32. Veninės trombembolijos profilaktika ir gydymas chirurginėje praktikoje
  33. Verkių regioninio parko Tipulomorpha, Ptychopteromorpha ir Psychodomorpha infrabūrių uodai
  34. Verslininko įvaizdis Lietuvos žiniasklaidoje
  35. Verslininkų pasitenkinimą darbu įtakojančių veiksnių daugiamatė analizė
  36. Verslo aplinkos veiksnių įtaka paslaugų įmonės veiklai
  37. Verslo ciklo poveikis bankų rizikai
  38. Verslo ciklų įtakos ūkio sektoriams vertinimas
  39. Verslo komunikacijos įtaka darbuotojų motyvacijai
  40. Verslo organizacijų viešumo ypatumai
  41. Verslo partnerystės vystymas logistikoje
  42. Verslo partnerystės vystymas vidaus marketingo pagrindu
  43. Verslo rizikos valdymas automobilių serviso įmonėse
  44. Verslo rizikos vertinimas ir mažinimo būdai baldų įmonėse
  45. Verslo vadybos bakalauro studijų programų optimizavimas
  46. Verslo vertinimas ir akcinių bendrovių vertės nustatymas
  47. Verslo vertinimo kokybei turintys įtakos finansinės analizės aspektai
  48. Verslo vertinimo metodai ir jų taikymo analizė
  49. Verslumo ugdymas Lietuvos universitetuose
  50. Vertebrobazilinė liga. Brachicefalinių arterijų chirurginės korekcijos rezultatai