1. Vartotojų požiūrio kaitos raiška Lietuvos maisto prekių rinkoje
  2. Vartotojų požiūris į humorą reklamoje
  3. Vartotojų segmentavimas klasteriais pagal bankinius išrašus
  4. Vartotojų segmentavimo sprendimai Lietuvos sportiniame turizme
  5. Varėnos rajono, Daržininkų kaimo apylinkių makrodrugių (Macrolepidoptera) tyrimai
  6. Veido atpažinimo ypatumai
  7. Veidų reprezentacijos modeliai
  8. Veidų segmentacijos algoritmai
  9. Veiklos modelio taikymas vartotojo reikalavimų specifikacijos generavime
  10. Veiklos principo istorinė raida
  11. Veiklos valdymas Lietuvos viešojo administravimo institucijose ir įstaigose
  12. Veiklos žinių baze grindžiamas UML klasių diagramos generavimo metodas
  13. Veiklos žinių baze išplėstos modeliais grindžiamos architektūros taikymo informacijos sistemų inžinerijoje metodas
  14. Veiksmažodžio belaukiant... Sinchroninio vertimo strategijos verčiant vokiečių kalbos pasakymus su šalutiniais sakiniais į lietuvių kalbą
  15. Veiksmažodžio kintamojo centro šaknų struktūra
  16. Veiksmažodžio šaknies trinarės inicialės ypatumai
  17. Veiksmo pavadinimo konstrukcijos dalykinio stiliaus tekstuose (Lyginamoji analizė)
  18. Veiksmų atpažinimas kaip virtus dormitiva
  19. Veiksniai, lemiantys tiesiogines užsienio investicijas į Lietuvą
  20. Veiksnių, lemiančių elektroninio vartotojo pirkimo procesą, nustatymas
  21. Vekselių civilinės apyvartos teisiniai aspektai
  22. Vekselių civilinės apyvartos teisiniai aspektai
  23. Veninių opų gydymo algoritmas
  24. Veninės trombembolijos profilaktika ir gydymas chirurginėje praktikoje
  25. Verkių regioninio parko Tipulomorpha, Ptychopteromorpha ir Psychodomorpha infrabūrių uodai
  26. Verslininko įvaizdis Lietuvos žiniasklaidoje
  27. Verslininkų pasitenkinimą darbu įtakojančių veiksnių daugiamatė analizė
  28. Verslo aplinkos veiksnių įtaka paslaugų įmonės veiklai
  29. Verslo ciklo poveikis bankų rizikai
  30. Verslo ciklų įtakos ūkio sektoriams vertinimas
  31. Verslo komunikacijos įtaka darbuotojų motyvacijai
  32. Verslo organizacijų viešumo ypatumai
  33. Verslo partnerystės vystymas logistikoje
  34. Verslo partnerystės vystymas vidaus marketingo pagrindu
  35. Verslo rizikos valdymas automobilių serviso įmonėse
  36. Verslo rizikos vertinimas ir mažinimo būdai baldų įmonėse
  37. Verslo vadybos bakalauro studijų programų optimizavimas
  38. Verslo vertinimas ir akcinių bendrovių vertės nustatymas
  39. Verslo vertinimo kokybei turintys įtakos finansinės analizės aspektai
  40. Verslo vertinimo metodai ir jų taikymo analizė
  41. Verslumo ugdymas Lietuvos universitetuose
  42. Vertebrobazilinė liga. Brachicefalinių arterijų chirurginės korekcijos rezultatai
  43. Vertinimas pradinėse klasėse Vilniaus mieste
  44. Vertybinių popierių kainų indeksų tyrimai naudojant dirbtinių neuronų tinklų metodus
  45. Vertybinių popierių portfelio formavimas finansinių krizių laikotarpiu
  46. Vertybinių popierių portfelis, jo rizikos ir pelningumo įvertinimas
  47. Vertybinių popierių rizikos ir pelningumo modelių įvertinimas
  48. Vertybių internalizacijos pokyčiai vyresniame mokykliniame amžiuje
  49. Vertybės kaip gyvenimo prasmės pamatas
  50. Vertės kūrimas vartotojui universitetinėse studijose