- Tikimybinė testų teorija skaičiavimų gebėjimų diagnostikoje virtualių mokymo objektų taikymo efektyvumui tirti
- Tikriniai žodžiai – kontekstų ženklai (Jurgos Ivanauskaitės Odė džiaugsmui)
- Tinklininkų fizinio ir techninio parengtumo sąsaja
- Tinklininkų greitumo jėgos lavinimas taikant specializuotus pratimus
- Tracking in atomic detail the functional specializations in viral RecA helicases that occur during evolution
- Transformational leadership roles in the development of motivation in aspects of good governance
- Translation of Module Titles
- Translation of metaphoric locatives from English into Lithuanian
- Treniravimo metodikų poveikis 12-14 metų orientacininkų varžybinės veiklos gebėjimams
- Turgaus menas
- Turgaus semantika Émile’io Zola romane Paryžiaus pilvas
- Turgaus žmonės ir prekės
- Turgus kaip istorinės sąmonės ženklas Jono Užpurvio, Algirdo Landsbergio, Icchoko Mero kūriniuose
- Turgus spaudiniuose: Šiaulių universiteto bibliotekos surengtos parodos bibliografija
- Turinio žemėlapio metodo taikymas gamtamokslinio ugdymo procese
- Tyrimais grįstos smurto ir patyčių prevencijos galimybių paieškos
- Tyrimais grįstos vaikų politikos link
- Tyriminių kompetencijų ugdymosi reikšmė antrosios pakopos studijose
- Tėvų ir pedagogų požiūris į vaikų agresyvaus elgesio veiksnius darželyje ir pradinėje mokykloje
- Tėvų požiūris į ugdymo dalyvių bendradarbiavimą skatinant ugdytinių motyvaciją neformaliai muzikinei veiklai
- Tėvų įžvalgos apie vidutiniškai sutrikusio intelekto paauglių socialinius įgūdžius
- Tėvų, auginančių vaikus, turinčius negalę, depresiškumo sąsajos su vaiko negalės ypatumais
- Tėvų, kaip ugdymo proceso partnerių, patirtis ugdant vaikų mokėjimo mokytis kompetencijas
- Tėvų, įveikiančių vaikų elgesio ir emocijų sunkumus, patirtis: anketinės apklausos rezultatų analizė
- Ugdomosios aplinkos tradicinėje Lietuvos ikimokyklinėje įstaigoje: ekspertinis vertinimas
- Ugdymo dvasingumas: asmenybės brandos, žmonijos bendrumo pamatas
- Ugdymo dvasingumo tradicija: teorija ir realybė
- Ugdymo kokybės kaip švietimo politikos prioriteto raiška bendrojo lavinimo mokyklų strateginiuose planuose
- Ugdymo modelių, tenkinant mokinių specialiuosius poreikius, realizavimas Lietuvoje
- Ukmergės rajono vietos veiklos grupės strateginis valdymas
- Ultravioletinės spinduliuotės poveikis mažo tankio polietileno fizikocheminėms savybėms
- University governance models: the case of Lapland university
- Vadovavimas bendrojo lavinimo mokyklai: optimizavimo aspektas
- Vadovų vadybiniai gebėjimai: galimybių ir apribojimų analizė
- Vaikas – reklamos auka ar vartotojiškos kultūros produktas: teorinio diskurso konceptualizavimas
- Vaiko teisių apsaugos sistemos valdymo prioritetai: teisinės bazės ir savivaldybių ekspertų nuostatų analizė
- Vaiko teisių mokymo galimybės mokykloje, remiantis 5-10 klasių literatūros vadovėlių tekstais
- Vaikystės fenomenologinių studijų pradininkė Lietuvoje
- Vaikystės pedagogikos specialybės studentų karjeros kompetencijų raiška projektuojant darbo vietą privačiame ikimokyklinio ugdymo paslaugų sektoriuje
- Vaikų (4–6 m.) matematinių gebėjimų ugdymas choreografine veikla: pedagoginis eksperimentas
- Vaikų (9–12 m.) vasaros laisvalaikio edukacinis diskursas tėvų, kaip suaugusiųjų, koncepcijų kontekste
- Vaikų atsparumo vartotojiškai kultūrai ugdymo teorinių konstruktų pagrindimas postmodernizmo kontekste
- Vaikų dienos centrų pagalbos socialinės rizikos šeimų vaikams raiška ir jos plėtrą sąlygojantys veiksniai
- Vaikų dienos centrų teikiamos pagalbos socialinės rizikos šeimų vaikams raiškos kontekstų empirinis tyrimas
- Vaikų globos institucijų socialinių darbuotojų ir socialinių pedagogų vadybinės kompetencijos raiška
- Vaikų globos namų auklėtinių, turinčių specialiųjų poreikių, agresyvaus elgesio kaita
- Vaikų iš socialinės rizikos šeimų socialinių įgūdžių plėtojimo galimybės dailine veikla vaikų dienos centruose
- Vaikų kompiuterinės kultūros sklaidos sąlygos namų aplinkoje: kompiuterio svarba vaikui ir jo dalyvavimas kompiuterinėje veikloje
- Vaikų kompiuterinės kultūros žaidybinis diskursas socialinės realybės konstravimo kontekste: empyrinio tyrimo metodologija ir rezultatai
- Vaikų kritiško požiūrio į TV reklamą ugdymo(si) aktualumas: Lietuvos ir užsienio šalių patirtis