1. Plokštumų padėčių paklaidų grandinių sudarymo formalizavimas
  2. Plonalakščio plieno gaminių ir jų gamybos procesų projektavimo integravimas
  3. Pluoštų generuojamų rezonatoriuose su Gauso veidrodžiais sklidimas ir fokusavimas
  4. Pneumatinių vykdymo sistemų dinaminių charakteristikų tyrimas
  5. Po universitetinių (tęstinių) studijų efektyvumo tyrimas šiuolaikinėje Lietuvos švietimo sistemoje
  6. Poezijos refleksija Nykos-Niliūno dienoraščiuose
  7. Pokyčių valdymas besimokančioje organizacijoje: Šiaulių apskrities ir Mažeikių rajono pavyzdžiu
  8. Pokyčių valdymas įgyvendinant viešuosius pirkimus Radviliškio rajono sveikatos priežiūros įstaigose
  9. Poligrafinis firminis stilius
  10. Polinominio skirstinio hipotezių tikrinimas
  11. Popamokinės veiklos struktūra ir organizavimas pradinėje mokykloje
  12. Populiariosios literatūros kanonai šiuolaikiniame moterų romane
  13. Populiarumo ir savivertės ugdymas priešmokyklinėse grupėse ir pradinėse klasėse
  14. Portretas lietuvių moterų prozoje
  15. Porėtųjų GaAs sluoksnių formavimas elektrocheminio ėsdinimo būdu ir jų savybių priklausomybės tyrimas nuo technologinių sąlygų
  16. Postmodernistinė maisto subkultūra ir VIII klasės moksleivių vertybinės nuostatos
  17. Postmodernistinė visuomenė - iššūkis menininkų, kūrybos sferos darbuotojų, karjeros projektavimui
  18. Postpoziciniai vietininkai ir su jais koreliuojačios prielinksninės konstrukcijos "Knygoje nobažnystės"
  19. Potencialinio vaizdavimo metodas viendaleliam branduoliui
  20. Pozityvios tėvystės įgūdžių formavimo galimybės socialinės rizikos šeimose
  21. Pradinių klasių mokinių ir tėvų empatinio ryšio plėtojimo poveikis tarpusavio santykiams ir mokinių išgyvenimams
  22. Pradinių klasių mokinių kūrybingumo ugdymas pasakomis
  23. Pradinių klasių mokinių kūrybingumo ugdymas pasakomis
  24. Pradinių klasių mokinių laisvalaikis kaip socialinės integracijos procesas
  25. Pradinių klasių mokinių statistinių gebėjimų ugdymas
  26. Pradinių klasių mokinių statistinių gebėjimų ugdymas
  27. Pradinių klasių moksleivio, kaip mokytojo bendradarbio, ugdymo sistema mokykloje
  28. Pradinių klasių moksleivių vertinimas: tėvų ir pedagogų nuostatų ypatumai
  29. Pradinių klasių pedagogų požiūris į mokinių, turinčių kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos sutrikimų, ugdymą
  30. Pradinėje mokykloje naudojamos mokymo(si) priemonės ir aplinkos: dermės su bendrosiomis programomis aspektas
  31. Pradinės ir pagrindinės mokyklos pedagogų kompetentingumas ugdant matematikai gabius vaikus
  32. Pradinės matematikos užduočių sistematika ir uždavinių sprendimo optimizavimas 3-4 klasėse
  33. Pramogų banko interjero įrangos projektas
  34. Pramoninių parkų situacija ir perspektyvos: UAB „Ukmergės pramonės parkas“ atvejo analizė
  35. Pramoninės paskirties pastatų pritaikymas gyvenamajam būstui
  36. Pramonės įmonių gamybos strateginis valdymas: AB “Vienybė“ atvejo analizė
  37. Pramonės įmonės verslo strategija: AB “Mažeikių nafta” atvejo analizė
  38. Pranašumo siekis kaip nepilnamečių delinkventinio elgesio determinantas
  39. Pratimų su gymnic kamuoliais įtaka vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikų laikysenai ir pusiausvyrai
  40. Prekinio kreditavimo valdymo gerinimas Lietuvos didmeninėse įmonėse
  41. Prekinių ženklų pagrindimas telekomunikacijų rinkoje
  42. Prekybos agentų mobilių darbo vietų ir serverio duomenų sinchronizavimo problema
  43. Prekybos ir aptarnavimo įmonės įvaizdžio kūrimas ir valdymas (UAB „Igtisa“ pavyzdžiu)
  44. Prekybos naujomis automobilių dalimis įmonių finansinės būklės prognozavimo modelis
  45. Prekybos įmonės klientų aptarnavimo modelis
  46. Prekybos įmonės įvaizdžio kūrimas ir valdymas : UAB “Murestos prekyba” atvejis
  47. Prekybos, pramonės ir amatų rūmų veiklos strategija: Ukmergės filialo analizė
  48. Prekės ženklo vertė: Eternit Baltic kliento požiūris
  49. Prekės ženklo įtaka verslo sėkmei
  50. Prevencijos organizavimas rizikos grupės vaikams per popamokinę veiklą: kaimo ir miesto mokyklų lyginamoji analizė