1. Plastmasės gaminių gamyklos investicinio projekto alternatyvų ekonominio efektyvumo tyrimas
  2. Plokštumų kampinių paklaidų grandinių sudarymo formalizavimas
  3. Plokštumų padėčių paklaidų grandinių sudarymo formalizavimas
  4. Plonalakščio plieno gaminių ir jų gamybos procesų projektavimo integravimas
  5. Pluoštų generuojamų rezonatoriuose su Gauso veidrodžiais sklidimas ir fokusavimas
  6. Pneumatinių vykdymo sistemų dinaminių charakteristikų tyrimas
  7. Po universitetinių (tęstinių) studijų efektyvumo tyrimas šiuolaikinėje Lietuvos švietimo sistemoje
  8. Poezijos refleksija Nykos-Niliūno dienoraščiuose
  9. Pokyčių valdymas besimokančioje organizacijoje: Šiaulių apskrities ir Mažeikių rajono pavyzdžiu
  10. Pokyčių valdymas įgyvendinant viešuosius pirkimus Radviliškio rajono sveikatos priežiūros įstaigose
  11. Poligrafinis firminis stilius
  12. Polinominio skirstinio hipotezių tikrinimas
  13. Popamokinės veiklos struktūra ir organizavimas pradinėje mokykloje
  14. Populiariosios literatūros kanonai šiuolaikiniame moterų romane
  15. Populiarumo ir savivertės ugdymas priešmokyklinėse grupėse ir pradinėse klasėse
  16. Portretas lietuvių moterų prozoje
  17. Porėtųjų GaAs sluoksnių formavimas elektrocheminio ėsdinimo būdu ir jų savybių priklausomybės tyrimas nuo technologinių sąlygų
  18. Postmodernistinė maisto subkultūra ir VIII klasės moksleivių vertybinės nuostatos
  19. Postmodernistinė visuomenė - iššūkis menininkų, kūrybos sferos darbuotojų, karjeros projektavimui
  20. Postpoziciniai vietininkai ir su jais koreliuojačios prielinksninės konstrukcijos "Knygoje nobažnystės"
  21. Potencialinio vaizdavimo metodas viendaleliam branduoliui
  22. Pozityvios tėvystės įgūdžių formavimo galimybės socialinės rizikos šeimose
  23. Pradinių klasių mokinių ir tėvų empatinio ryšio plėtojimo poveikis tarpusavio santykiams ir mokinių išgyvenimams
  24. Pradinių klasių mokinių kūrybingumo ugdymas pasakomis
  25. Pradinių klasių mokinių kūrybingumo ugdymas pasakomis
  26. Pradinių klasių mokinių laisvalaikis kaip socialinės integracijos procesas
  27. Pradinių klasių mokinių statistinių gebėjimų ugdymas
  28. Pradinių klasių mokinių statistinių gebėjimų ugdymas
  29. Pradinių klasių moksleivio, kaip mokytojo bendradarbio, ugdymo sistema mokykloje
  30. Pradinių klasių moksleivių vertinimas: tėvų ir pedagogų nuostatų ypatumai
  31. Pradinių klasių pedagogų požiūris į mokinių, turinčių kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos sutrikimų, ugdymą
  32. Pradinėje mokykloje naudojamos mokymo(si) priemonės ir aplinkos: dermės su bendrosiomis programomis aspektas
  33. Pradinės ir pagrindinės mokyklos pedagogų kompetentingumas ugdant matematikai gabius vaikus
  34. Pradinės matematikos užduočių sistematika ir uždavinių sprendimo optimizavimas 3-4 klasėse
  35. Pramogų banko interjero įrangos projektas
  36. Pramoninių parkų situacija ir perspektyvos: UAB „Ukmergės pramonės parkas“ atvejo analizė
  37. Pramoninės paskirties pastatų pritaikymas gyvenamajam būstui
  38. Pramonės įmonių gamybos strateginis valdymas: AB “Vienybė“ atvejo analizė
  39. Pramonės įmonės verslo strategija: AB “Mažeikių nafta” atvejo analizė
  40. Pranašumo siekis kaip nepilnamečių delinkventinio elgesio determinantas
  41. Pratimų su gymnic kamuoliais įtaka vidutiniškai sutrikusio intelekto vaikų laikysenai ir pusiausvyrai
  42. Prekinio kreditavimo valdymo gerinimas Lietuvos didmeninėse įmonėse
  43. Prekinių ženklų pagrindimas telekomunikacijų rinkoje
  44. Prekybos agentų mobilių darbo vietų ir serverio duomenų sinchronizavimo problema
  45. Prekybos ir aptarnavimo įmonės įvaizdžio kūrimas ir valdymas (UAB „Igtisa“ pavyzdžiu)
  46. Prekybos naujomis automobilių dalimis įmonių finansinės būklės prognozavimo modelis
  47. Prekybos įmonės klientų aptarnavimo modelis
  48. Prekybos įmonės įvaizdžio kūrimas ir valdymas : UAB “Murestos prekyba” atvejis
  49. Prekybos, pramonės ir amatų rūmų veiklos strategija: Ukmergės filialo analizė
  50. Prekės ženklo vertė: Eternit Baltic kliento požiūris