1. Valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo sistema: Ukmergės rajono atvejų analizė
  2. Valstybės tarnautojų veiklos vertinimas: Tauragės rajono atvejis
  3. Valstybės tarnautojų vertinimo sistemos problematika: Šiaulių miesto savivaldybės administracijos atvejo analizė
  4. Valstybės įmonės Registrų centro Šiaulių filialo plėtros galimybių studija
  5. Valstybės įmonės veiklos tobulinimo strateginiai prioritetai: VĮ Registrų centro Tauragės filialo atvejis
  6. Vandens terapijos poveikis mažinant juosmeninės stuburo dalies tarpslankstelinių diskų išvaržų skausmus
  7. Vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sistemos valdymas Šiaulių mieste
  8. Vandens ūkio paslaugų kainų nustatymo ypatumai ir ekonominis pagrindimas (UAB "Šiaulių vandenys")
  9. Vandentvarkos įmonių pelną (nuostolį) lemiančių veiksnių analizė ir jų įtaka veiklos perspektyvoms
  10. Vandentvarkos ūkio infrastruktūros plėtra: Mažeikių rajono savivaldybės atvejis
  11. Vartotojų elgsena pasirenkant kelionių organizatorių paslaugas
  12. Vartotojų elgsena priimant sprendimą dėl sporto ir sveikatingumo centro pasirinkimo Šiauliuose
  13. Vartotojų elgsena renkantis aprangos parduotuvę (UAB "New Yorker Lietuva" atvejis)
  14. Vartotojų elgsena renkantis keturių žvaigždučių viešbučius Vilniaus mieste
  15. Vartotojų elgsena renkantis maitinimo įmonę Skuodo rajone
  16. Vartotojų elgsena renkantis prekybos centrą Šiaulių mieste: gyventojų nuomonės pavyzdžiu
  17. Vartotojų elgsena renkantis specializuotą maitinimo įmonę Šiaulių mieste
  18. Vartotojų elgsena renkantis viešbučius didžiuosiuose Lietuvos miestuose
  19. Vartotojų elgsena Šiaulių miesto sporto paslaugų sferoje (privačių ir visuomeninių sporto klubų atžvilgiu)
  20. Vartotojų elgsena, renkantis Šiaulių viešbučius
  21. Vartotojų elgsenos modeliai sprendimo priėmimo procese (remiantis UAB „Verbūnų duona“ pavyzdžiu)
  22. Vartotojų elgsenos modeliavimas remiantis Vičiūnų grupės produkcijos vartojimo ypatybėmis
  23. Vartotojų elgsenos veiksnių įtaka sprendimo pirkti priėmimo procesui (UAB „Metalo prekyba „ pavyzdžiu).
  24. Vartotojų elgsenos veiksnių įtaka sprendimo pirkti priėmimo procesui(UAB „Juodasis gintaras“ pavyzdžiu)
  25. Vartotojų elgsenos ypatumai renkantis kelionių organizatorių
  26. Vartotojų elgsenos ypatumai: prabangos prekių kontekstas
  27. Vartotojų lojalumo tyrimas vaistinių prekių ženklui "Camelia"
  28. Vartotojų lūkesčių patenkinimo vertinimas: vartotojų ir verslo subjektų vadovų požiūris
  29. Vartotojų požiūris į moteriškų striukių asortimentą ir kokybę
  30. Veiklos ekonominio efektyvumo vertinimas Radviliškio rajono ūkininkų ūkiuose
  31. Veiklos kokybės vadybos sistema Radviliškio rajono savivaldybėje
  32. Veiksmažodžių darybinių sinonimų vartosena
  33. Veiksniai, lemiantys sporto klubų lankytojų požiūrį į fizinę saviugdą
  34. Veiksniai, įtakojantys jaunimo mokymąsi darbo biržos kursuose bei jų įsidarbinimo galimybes
  35. Veiksnių, lemiančių būsto vertės pokyčius Lietuvos didmiesčiuose, ekonominis įvertinimas
  36. Veiksnių, lemiančių tiesiogines užsienio investicijas į Lietuvą, regioninių skirtumų analizė ir modeliavimas
  37. Veiksnių, sąlygojančių ekologinį ugdymą ir aplinkos pažinimą ikimokykliniame ugdyme, analizė
  38. Veleno tipo detalių plokštumų padėčių paklaidų formavimasis
  39. Verslo informacijos centro įtaka plėtojant verslumą regione
  40. Verslo organizacijos išorinių ryšių modeliavimas
  41. Verslo sprendimų modeliavimas
  42. Verslo vadybos tobulinimas geležinkelių sistemos Lietuvoje pavyzdžiu
  43. Verslo vieneto strategijos formavimas (UAB „Dezinfa“ pavyzdžiu)
  44. Verslo įmonių veiklos kreditavimo rizikos vertinimas
  45. Vertimas ir kultūra
  46. Vertimo proceso strategijos: psicholingvistinis tyrimas
  47. Vidaus auditas Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose:metodikų ir informacijos analizė
  48. Vidaus auditas kaip veiklos kokybės vertinimo būdas ikimokyklinio ugdymo įstaigose
  49. Vidaus audito poveikis bendrojo lavinimo mokyklos ugdymo kokybės kėlimui
  50. Vidaus audito programos kūrimas