1. Valstybės tarnautojų mokymo 2011-2013 metų strategijos įgyvendinimo vertinimas: Tauragės rajono atvejis
  2. Valstybės tarnautojų mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo sistemos vystymas: Panevėžio miesto savivaldybės administracijos atvejis
  3. Valstybės tarnautojų mokymo(si) poreikių identifikavimas ir vertinimas
  4. Valstybės tarnautojų motyvacija: Lietuvos ir Jungtinės Karalystės lyginamoji analizė
  5. Valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimo sistema: Ukmergės rajono atvejų analizė
  6. Valstybės tarnautojų veiklos vertinimas: Tauragės rajono atvejis
  7. Valstybės tarnautojų vertinimo sistemos problematika: Šiaulių miesto savivaldybės administracijos atvejo analizė
  8. Valstybės įmonės Registrų centro Šiaulių filialo plėtros galimybių studija
  9. Valstybės įmonės veiklos tobulinimo strateginiai prioritetai: VĮ Registrų centro Tauragės filialo atvejis
  10. Vandens terapijos poveikis mažinant juosmeninės stuburo dalies tarpslankstelinių diskų išvaržų skausmus
  11. Vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sistemos valdymas Šiaulių mieste
  12. Vandens ūkio paslaugų kainų nustatymo ypatumai ir ekonominis pagrindimas (UAB "Šiaulių vandenys")
  13. Vandentvarkos įmonių pelną (nuostolį) lemiančių veiksnių analizė ir jų įtaka veiklos perspektyvoms
  14. Vandentvarkos ūkio infrastruktūros plėtra: Mažeikių rajono savivaldybės atvejis
  15. Vartotojų elgsena pasirenkant kelionių organizatorių paslaugas
  16. Vartotojų elgsena priimant sprendimą dėl sporto ir sveikatingumo centro pasirinkimo Šiauliuose
  17. Vartotojų elgsena renkantis aprangos parduotuvę (UAB "New Yorker Lietuva" atvejis)
  18. Vartotojų elgsena renkantis keturių žvaigždučių viešbučius Vilniaus mieste
  19. Vartotojų elgsena renkantis maitinimo įmonę Skuodo rajone
  20. Vartotojų elgsena renkantis prekybos centrą Šiaulių mieste: gyventojų nuomonės pavyzdžiu
  21. Vartotojų elgsena renkantis specializuotą maitinimo įmonę Šiaulių mieste
  22. Vartotojų elgsena renkantis viešbučius didžiuosiuose Lietuvos miestuose
  23. Vartotojų elgsena Šiaulių miesto sporto paslaugų sferoje (privačių ir visuomeninių sporto klubų atžvilgiu)
  24. Vartotojų elgsena, renkantis Šiaulių viešbučius
  25. Vartotojų elgsenos modeliai sprendimo priėmimo procese (remiantis UAB „Verbūnų duona“ pavyzdžiu)
  26. Vartotojų elgsenos modeliavimas remiantis Vičiūnų grupės produkcijos vartojimo ypatybėmis
  27. Vartotojų elgsenos veiksnių įtaka sprendimo pirkti priėmimo procesui (UAB „Metalo prekyba „ pavyzdžiu).
  28. Vartotojų elgsenos veiksnių įtaka sprendimo pirkti priėmimo procesui(UAB „Juodasis gintaras“ pavyzdžiu)
  29. Vartotojų elgsenos ypatumai renkantis kelionių organizatorių
  30. Vartotojų elgsenos ypatumai: prabangos prekių kontekstas
  31. Vartotojų lojalumo tyrimas vaistinių prekių ženklui "Camelia"
  32. Vartotojų lūkesčių patenkinimo vertinimas: vartotojų ir verslo subjektų vadovų požiūris
  33. Vartotojų požiūris į moteriškų striukių asortimentą ir kokybę
  34. Veiklos ekonominio efektyvumo vertinimas Radviliškio rajono ūkininkų ūkiuose
  35. Veiklos kokybės vadybos sistema Radviliškio rajono savivaldybėje
  36. Veiksmažodžių darybinių sinonimų vartosena
  37. Veiksniai, lemiantys sporto klubų lankytojų požiūrį į fizinę saviugdą
  38. Veiksniai, įtakojantys jaunimo mokymąsi darbo biržos kursuose bei jų įsidarbinimo galimybes
  39. Veiksnių, lemiančių būsto vertės pokyčius Lietuvos didmiesčiuose, ekonominis įvertinimas
  40. Veiksnių, lemiančių tiesiogines užsienio investicijas į Lietuvą, regioninių skirtumų analizė ir modeliavimas
  41. Veiksnių, sąlygojančių ekologinį ugdymą ir aplinkos pažinimą ikimokykliniame ugdyme, analizė
  42. Veleno tipo detalių plokštumų padėčių paklaidų formavimasis
  43. Verslo informacijos centro įtaka plėtojant verslumą regione
  44. Verslo organizacijos išorinių ryšių modeliavimas
  45. Verslo sprendimų modeliavimas
  46. Verslo vadybos tobulinimas geležinkelių sistemos Lietuvoje pavyzdžiu
  47. Verslo vieneto strategijos formavimas (UAB „Dezinfa“ pavyzdžiu)
  48. Verslo įmonių veiklos kreditavimo rizikos vertinimas
  49. Vertimas ir kultūra
  50. Vertimo proceso strategijos: psicholingvistinis tyrimas