1. Mokinių iš probleminių šeimų ir klasės auklėtojo bendravimo ir bendradarbiavimo kokybė
  2. Mokinių iš socialinės rizikos šeimų, dalyko mokytojų ir socialinių pedagogų bendravimo ir bendradarbiavimo kokybė
  3. Mokinių laisvalaikio organizavimo edukaciniai ir socialiniai aspektai
  4. Mokinių muzikinės raiškos poreikio formavimo perspektyvos klasės bendruomeniškumo aspektu
  5. Mokinių neformaliojo ugdymo kokybės valdymas
  6. Mokinių nenoro lankyti mokyklą priežastys ir jų šalinimas
  7. Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas neformaliajame muzikiniame ugdyme: būsimųjų muzikos pedagogų požiūrio analizė
  8. Mokinių požiūrio į mokymąsi gamtinėje aplinkoje analizė
  9. Mokinių profesijos pasirinkimą įtakojantys veiksniai
  10. Mokinių, turinčių elgesio ar/ir emocijų sunkumų, mokymo(si) ypatumai
  11. Mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, mokyklinis nerimas ir įveikimo būdai
  12. Mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, mokymosi motyvai
  13. Mokinių, turinčių kalbėjimo, kalbos sutrikimų, pasirengimo mokyklai veiksniai kalbos aspektu
  14. Mokinių, turinčių rašymo sutrikimą, ugdymas technologijų pamokų metu
  15. Mokinių, turinčių skeleto-raumenų sistemos sutrikimų, požiūrio į savo sveikatą tyrimas
  16. Mokinių, turinčių specialiųjų poreikių, bendravimo su kitais vaikais charakteristika
  17. Mokinių, turinčių specialiųjų poreikių, valstybinės kalbos mokymo(si) ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje
  18. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, domėjimasis istorija
  19. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi sėkmės veiksniai
  20. Mokinių, turinčių specifinių pažinimo sutrikimų ir protinę negalią, savivertės ir fizinių ypatybių išsivystymo sąsaja
  21. Mokomasis CD pradinukui: tipinių veiklos scenarijų realizavimas
  22. Mokomoji kompiuterinė programa "Svyravimai ir bangos"
  23. Mokomųjų dalykų edukacinės kokybės rodikliai bendrojo lavinimo vidurinėje mokykloje
  24. Moksleivių etninio ugdymo galimybės pradinėse klasėse
  25. Moksleivių etnomuzikinių nuostatų ugdymas modernizuotomis folkloro raiškos formomis
  26. Moksleivių fizinio aktyvumo lyginamoji analizė Šiaulių miesto bendrojo lavinimo mokyklose
  27. Moksleivių požiūrio į integruotą šokį galimybės
  28. Moksleivių specialiųjų poreikių tenkinimo galimybės papildomojo ugdymo veikloje
  29. Moksleuivių požiūrio į kūno kultūros pamokas raiška vertybių kontekste
  30. Mokslo ir naujausių technologijų centro Mažeikiuose galimybių studija
  31. Mokslo, studijų ir verslo integracijos strateginiai prioritetai: Šiaulių regiono atvejis
  32. Mokykla kaip socialinės stratifikacijos agentas: mokytojų ir moksleivių lūkesčių analizė
  33. Mokykloje ir šeimoje ugdomų vertybių modelis socialinės pedagogikos kontekste
  34. Mokykloje veikiančios nusikalstamumo ir žalingų įpročių prevencijos sistemos efektyvumas: socialinės partnerystės aspektas
  35. Mokyklos aplinkos kaip edukacinės erdvės analizė
  36. Mokyklos audito rezultatų panaudojimas efektyvinant mokyklos vadybą
  37. Mokyklos bendruomenės narių (mokytojų ir socialinių pedagogų) požiūris į socialinio pedagogo funkcijas
  38. Mokyklos kaip organizacijos kultūra: sampratos ir ypatumų aspektai
  39. Mokyklos kultūra kaip organizacijos veiklos kokybės tobulinimo prielaida: x mokyklos atvejis
  40. Mokyklos nelankančių paauglių alkoholio vartojimo kaita taikant gyvenimo įgūdžių ugdymo programą
  41. Mokyklos nelankymo priežastys ir šios problemos sprendimo būdai
  42. Mokyklos pasirengimas inkliuziniu būdu ugdyti mokinius, turinčius negalę
  43. Mokyklos struktūros tobulinimo programos (2006-2009 m.) vertinimas: Šiaulių miesto mokyklų pavyzdžiu
  44. Mokyklos vadovas - humaniškos mokyklos kūrėjas
  45. Mokyklos vaidmuo formuojant paauglių saugų interneto vartojimą
  46. Mokyklos įtaka kaimo bendruomenei
  47. Mokyklos įvaizdžio formavimas
  48. Mokyklos, kaip besimokančios organizacijos tobulinimo modeliavimas, tiriant formaliąją pedagogų profesinės kvalifikacijos tobulinimo/si kokybę
  49. Mokyklos, kaip besimokančios organizacijos, tobulinimo modeliavimas tiriant pedagogų bendradarbiavimo kultūrą
  50. Mokyklos, kaip socialinės organizacijos, įvaizdžio kūrimo ir gerinimo galimybės. Socioedukaciniai aspektai