- Mokinių dalyvavimo popamokinėje veikloje galimybių analizė
- Mokinių empatiškumo ir požiūrio į bendraklasius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių, analizė
- Mokinių ikiprofesinio pasirengimo kokybės valdymo modeliavimas stiprinant tarpinstitucinius partnerystės ryšius (šeima-mokykla-profesinė mokykla)
- Mokinių iš probleminių šeimų ir klasės auklėtojo bendravimo ir bendradarbiavimo kokybė
- Mokinių iš socialinės rizikos šeimų, dalyko mokytojų ir socialinių pedagogų bendravimo ir bendradarbiavimo kokybė
- Mokinių laisvalaikio organizavimo edukaciniai ir socialiniai aspektai
- Mokinių muzikinės raiškos poreikio formavimo perspektyvos klasės bendruomeniškumo aspektu
- Mokinių neformaliojo ugdymo kokybės valdymas
- Mokinių nenoro lankyti mokyklą priežastys ir jų šalinimas
- Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas neformaliajame muzikiniame ugdyme: būsimųjų muzikos pedagogų požiūrio analizė
- Mokinių požiūrio į mokymąsi gamtinėje aplinkoje analizė
- Mokinių profesijos pasirinkimą įtakojantys veiksniai
- Mokinių, turinčių elgesio ar/ir emocijų sunkumų, mokymo(si) ypatumai
- Mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, mokyklinis nerimas ir įveikimo būdai
- Mokinių, turinčių kalbos sutrikimų, mokymosi motyvai
- Mokinių, turinčių kalbėjimo, kalbos sutrikimų, pasirengimo mokyklai veiksniai kalbos aspektu
- Mokinių, turinčių rašymo sutrikimą, ugdymas technologijų pamokų metu
- Mokinių, turinčių skeleto-raumenų sistemos sutrikimų, požiūrio į savo sveikatą tyrimas
- Mokinių, turinčių specialiųjų poreikių, bendravimo su kitais vaikais charakteristika
- Mokinių, turinčių specialiųjų poreikių, valstybinės kalbos mokymo(si) ypatumai bendrojo lavinimo mokykloje
- Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, domėjimasis istorija
- Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi sėkmės veiksniai
- Mokinių, turinčių specifinių pažinimo sutrikimų ir protinę negalią, savivertės ir fizinių ypatybių išsivystymo sąsaja
- Mokomasis CD pradinukui: tipinių veiklos scenarijų realizavimas
- Mokomoji kompiuterinė programa "Svyravimai ir bangos"
- Mokomųjų dalykų edukacinės kokybės rodikliai bendrojo lavinimo vidurinėje mokykloje
- Moksleivių etninio ugdymo galimybės pradinėse klasėse
- Moksleivių etnomuzikinių nuostatų ugdymas modernizuotomis folkloro raiškos formomis
- Moksleivių fizinio aktyvumo lyginamoji analizė Šiaulių miesto bendrojo lavinimo mokyklose
- Moksleivių požiūrio į integruotą šokį galimybės
- Moksleivių specialiųjų poreikių tenkinimo galimybės papildomojo ugdymo veikloje
- Moksleuivių požiūrio į kūno kultūros pamokas raiška vertybių kontekste
- Mokslo ir naujausių technologijų centro Mažeikiuose galimybių studija
- Mokslo, studijų ir verslo integracijos strateginiai prioritetai: Šiaulių regiono atvejis
- Mokykla kaip socialinės stratifikacijos agentas: mokytojų ir moksleivių lūkesčių analizė
- Mokykloje ir šeimoje ugdomų vertybių modelis socialinės pedagogikos kontekste
- Mokykloje veikiančios nusikalstamumo ir žalingų įpročių prevencijos sistemos efektyvumas: socialinės partnerystės aspektas
- Mokyklos aplinkos kaip edukacinės erdvės analizė
- Mokyklos audito rezultatų panaudojimas efektyvinant mokyklos vadybą
- Mokyklos bendruomenės narių (mokytojų ir socialinių pedagogų) požiūris į socialinio pedagogo funkcijas
- Mokyklos kaip organizacijos kultūra: sampratos ir ypatumų aspektai
- Mokyklos kultūra kaip organizacijos veiklos kokybės tobulinimo prielaida: x mokyklos atvejis
- Mokyklos nelankančių paauglių alkoholio vartojimo kaita taikant gyvenimo įgūdžių ugdymo programą
- Mokyklos nelankymo priežastys ir šios problemos sprendimo būdai
- Mokyklos pasirengimas inkliuziniu būdu ugdyti mokinius, turinčius negalę
- Mokyklos struktūros tobulinimo programos (2006-2009 m.) vertinimas: Šiaulių miesto mokyklų pavyzdžiu
- Mokyklos vadovas - humaniškos mokyklos kūrėjas
- Mokyklos vaidmuo formuojant paauglių saugų interneto vartojimą
- Mokyklos įtaka kaimo bendruomenei
- Mokyklos įvaizdžio formavimas