1. Prekės ženklo vertė: Eternit Baltic kliento požiūris
  2. Prekės ženklo įtaka verslo sėkmei
  3. Prevencijos organizavimas rizikos grupės vaikams per popamokinę veiklą: kaimo ir miesto mokyklų lyginamoji analizė
  4. Pridėtinės vertės mokesčio įtakos nacionalinio biudžeto pajamoms analizė
  5. Priekabos važiuoklės atskirų konstrukcinių elementų stiprumo tyrimas
  6. Priemaišų superdifuzijos modeliavimas silicio kristale, paveiktame minkšta Rentgeno spinduliuote
  7. Prievartos variantai šiuolaikinėje lietuvių poezijoje (G. Patackas ir V. Gedgaudas)
  8. Priešmokyklinio amžiaus vaikų emocinių ir kognityvinių gebėjimų ugdymas muzikine veikla
  9. Priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbos ir ugdymo(si) ypatumai dvikalbystės sąlygomis
  10. Priešmokyklinio amžiaus vaikų kompetencijų raiška ugdymo organizavimo modelių kontekste
  11. Priešmokyklinio amžiaus vaikų tarimo trūkumai ir fonologinės analizės gebėjimai
  12. Priešmokyklinio amžiaus vaikų žinios apie sveikatą ir jų sveikatos ugdymo galimybės
  13. Priešmokyklinio ugdymo organizavimo ypatumai
  14. Priešmokyklinio ugdymo reikšmė vaikų mokyklinei brandai
  15. Priešmokyklinių grupių ir pirmų klasių mokytojų bendradarbiavimas diegiant į vaiką orientuoto ugdymo sistemą (modulinio mokymo atvejis)
  16. Priklausomybių turinčių suaugusiųjų mokymosi motyvacijos analizė
  17. Priklausomybės ligomis sergančių asmenų ugdymo karjerai efektyvumo suvokimas ilgalaikėse reabilitacijos bendruomenėse
  18. Priklausomybės tarp darbo užmokesčio ir darbo našumo Lietuvoje ekonominė analizė: teritoriniai ir sektoriniai aspektai
  19. Privataus ir viešojo sektorių partnerystės ypatumai ir galimybės Lietuvoje
  20. Privačios ikimokyklinio amžiaus vaikų priežiūros ir ugdymo įstaigos steigimo ir funkcionavimo ekonominis pagrįstumas
  21. Procesinis valdymas metalo apdirbimo įmonėse
  22. Profesijos ir balso sutrikimų ryšys
  23. Profesinio informavimo ir konsultavimo veiksniai renkantis profesiją bendrojo lavinimo mokykloje
  24. Profesinio informavimo taškų vaidmuo vyresniųjų klasių mokinių profesijos pasirinkimui
  25. Profesinio informavimo taškų veikla, įtakojanti 9-12 klasių mokinių profesinį pasirinkimą
  26. Profesinio konsultavimo situacijos ir poreikio profesinėse mokyklose analizė
  27. Profesinio mokymo teikiamų paslaugų kokybės valdymas: Tauragės profesinio rengimo centro atvejis
  28. Profesinio rengimo programos realizavimas Visagino pasieniečių mokykloje
  29. Profesinio ugdymo dalyvių konfliktų ištakos: santykių specifika ir konfliktų prevencijos prielaidos
  30. Profesinių centrų veiklos ypatumai kaitos sąlygomis
  31. Profesinių informavimo centrų darbuotojų vykdomos veiklos ypatumai ir veiksmingumas konsultavimo veikloje gimnazijose
  32. Profesinių mokyklų absolventų įsitvirtinimo darbo rinkoje probleminiai aspektai
  33. Profesinių santykių įtaka mokyklos veiklai
  34. Profesinės etikos problemos ir jų sprendimo būdai: Tauragės regiono savivaldybių atvejis
  35. Profesinės karjeros planavimas mokykloje: 10-12 klasių mokinių samprata
  36. Profesinės mokyklos ir kolegijos įvaizdžio vertinimas
  37. Profesinės mokyklos ir specialiosios profesinės mokyklos pedagogų požiūris į specialiojo ugdymo funkcijas ir metodus: ar bendrasis profesinis ugdymas gali tapti specialiuoju?
  38. Profesinės mokyklos mokinių fizinių gebėjimų vertinimas ERGOS II Work Simulator aparatu, pagal studijuojamas specialybes
  39. Profesinės mokyklos mokinių profesijos pasirinkimo veiksniai (atvejo analizė)
  40. Profesinės mokyklos mokinių rengimas karjerai: problemos ir galimybės
  41. Profesinės mokyklos įvaizdis ir jo konstravimo kryptingumas (remiantis Joniškio ŽŪM atveju)
  42. Profesinės reabilitacijos specialistas: veiklos kryptingumas ir poreikis
  43. Profesionalų, dirbančių Laikinuose vaikų globos namuose, nuostatos į realų ir siektiną socialinio darbo su globėjų šeima modelį
  44. Profesionalų, dirbančių laikinuose vaikų globos namuose, nuostatos į realų ir siektiną socialinio darbo su socialinės rizikos šeima modelį
  45. Programinės įrangos projektų valdymo modelių tyrimas
  46. Programų integravimas Windows operacinėje sistemoje
  47. Programų sintezė lygiagrečiuoju programavimo metodu
  48. Projekto metodo taikymas tarpkultūriniame ugdyme
  49. Projektų valdymas įgyvendinant organizacijos strateginius tikslus: Šiaulių universiteto atvejis
  50. Pseudoamnezija, arba pasaka po miego