1. Pridėtinės vertės mokesčio įtakos nacionalinio biudžeto pajamoms analizė
  2. Priekabos važiuoklės atskirų konstrukcinių elementų stiprumo tyrimas
  3. Priemaišų superdifuzijos modeliavimas silicio kristale, paveiktame minkšta Rentgeno spinduliuote
  4. Prievartos variantai šiuolaikinėje lietuvių poezijoje (G. Patackas ir V. Gedgaudas)
  5. Priešmokyklinio amžiaus vaikų emocinių ir kognityvinių gebėjimų ugdymas muzikine veikla
  6. Priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbos ir ugdymo(si) ypatumai dvikalbystės sąlygomis
  7. Priešmokyklinio amžiaus vaikų kompetencijų raiška ugdymo organizavimo modelių kontekste
  8. Priešmokyklinio amžiaus vaikų tarimo trūkumai ir fonologinės analizės gebėjimai
  9. Priešmokyklinio amžiaus vaikų žinios apie sveikatą ir jų sveikatos ugdymo galimybės
  10. Priešmokyklinio ugdymo organizavimo ypatumai
  11. Priešmokyklinio ugdymo reikšmė vaikų mokyklinei brandai
  12. Priešmokyklinių grupių ir pirmų klasių mokytojų bendradarbiavimas diegiant į vaiką orientuoto ugdymo sistemą (modulinio mokymo atvejis)
  13. Priklausomybių turinčių suaugusiųjų mokymosi motyvacijos analizė
  14. Priklausomybės ligomis sergančių asmenų ugdymo karjerai efektyvumo suvokimas ilgalaikėse reabilitacijos bendruomenėse
  15. Priklausomybės tarp darbo užmokesčio ir darbo našumo Lietuvoje ekonominė analizė: teritoriniai ir sektoriniai aspektai
  16. Privataus ir viešojo sektorių partnerystės ypatumai ir galimybės Lietuvoje
  17. Privačios ikimokyklinio amžiaus vaikų priežiūros ir ugdymo įstaigos steigimo ir funkcionavimo ekonominis pagrįstumas
  18. Procesinis valdymas metalo apdirbimo įmonėse
  19. Profesijos ir balso sutrikimų ryšys
  20. Profesinio informavimo ir konsultavimo veiksniai renkantis profesiją bendrojo lavinimo mokykloje
  21. Profesinio informavimo taškų vaidmuo vyresniųjų klasių mokinių profesijos pasirinkimui
  22. Profesinio informavimo taškų veikla, įtakojanti 9-12 klasių mokinių profesinį pasirinkimą
  23. Profesinio konsultavimo situacijos ir poreikio profesinėse mokyklose analizė
  24. Profesinio mokymo teikiamų paslaugų kokybės valdymas: Tauragės profesinio rengimo centro atvejis
  25. Profesinio rengimo programos realizavimas Visagino pasieniečių mokykloje
  26. Profesinio ugdymo dalyvių konfliktų ištakos: santykių specifika ir konfliktų prevencijos prielaidos
  27. Profesinių centrų veiklos ypatumai kaitos sąlygomis
  28. Profesinių informavimo centrų darbuotojų vykdomos veiklos ypatumai ir veiksmingumas konsultavimo veikloje gimnazijose
  29. Profesinių mokyklų absolventų įsitvirtinimo darbo rinkoje probleminiai aspektai
  30. Profesinių santykių įtaka mokyklos veiklai
  31. Profesinės etikos problemos ir jų sprendimo būdai: Tauragės regiono savivaldybių atvejis
  32. Profesinės karjeros planavimas mokykloje: 10-12 klasių mokinių samprata
  33. Profesinės mokyklos ir kolegijos įvaizdžio vertinimas
  34. Profesinės mokyklos ir specialiosios profesinės mokyklos pedagogų požiūris į specialiojo ugdymo funkcijas ir metodus: ar bendrasis profesinis ugdymas gali tapti specialiuoju?
  35. Profesinės mokyklos mokinių fizinių gebėjimų vertinimas ERGOS II Work Simulator aparatu, pagal studijuojamas specialybes
  36. Profesinės mokyklos mokinių profesijos pasirinkimo veiksniai (atvejo analizė)
  37. Profesinės mokyklos mokinių rengimas karjerai: problemos ir galimybės
  38. Profesinės mokyklos įvaizdis ir jo konstravimo kryptingumas (remiantis Joniškio ŽŪM atveju)
  39. Profesinės reabilitacijos specialistas: veiklos kryptingumas ir poreikis
  40. Profesionalų, dirbančių Laikinuose vaikų globos namuose, nuostatos į realų ir siektiną socialinio darbo su globėjų šeima modelį
  41. Profesionalų, dirbančių laikinuose vaikų globos namuose, nuostatos į realų ir siektiną socialinio darbo su socialinės rizikos šeima modelį
  42. Programinės įrangos projektų valdymo modelių tyrimas
  43. Programų integravimas Windows operacinėje sistemoje
  44. Programų sintezė lygiagrečiuoju programavimo metodu
  45. Projekto metodo taikymas tarpkultūriniame ugdyme
  46. Projektų valdymas įgyvendinant organizacijos strateginius tikslus: Šiaulių universiteto atvejis
  47. Pseudoamnezija, arba pasaka po miego
  48. Pseudoportretas
  49. Psichosocialinio klasės klimato ir mokymosi motyvacijos sąsajos pradinėse klasėje
  50. Puasono dvimatės lygties vidinių reikšmių uždavinio sprendimas „tilto“ funkcijų metodais