1. MOKINIŲ (9-12KL.) MENINIŲ INTERESŲ IR EDUKACINIŲ TEATRO PASLAUGŲ ATITIKTIS MOKYKLOJE
  2. MOKINIŲ, GYVENANČIŲ PILNOSE IR NEPILNOSE ŠEIMOSE, REPREZENTACIJOS APIE VAIKO TEISIŲ RAIŠKĄ ŠEIMOJE
  3. MOKOMOSIOS VEIKLOS EFEKTYVINIMAS PAGRINDINĖJE MOKYKLOJE
  4. MOKSLEIVIŲ (14-19 M.) PROFESINIO INFORMAVIMO MODELIO VERTINIMAS IR TOBULINIMO GALIMYBĖS (Pakruojo rajono atvejas)
  5. MOKSLINIO IR TECHNOLOGINIO POTENCIALO PANAUDOJIMO LIETUVOS KONKURENCINGUMO DIDINIMUI ANALIZĖ GLOBALIOS EKONOMIKOS SĄLYGOMIS
  6. MOKYKLOS BENDRUOMENĖS RYŠIŲ MODELIAVIMAS PER SOCIOEDUKACINES VEIKLAS
  7. MOKYKLOS IR ŠEIMOS BENDRADARBIAVIMAS SPRENDŽIANT PAAUGLIŲ TARPUSAVIO AGRESYVAUS ELGESIO PROBLEMĄ
  8. MOKYKLŲ VEIKLOS STRATEGIJOS DARNAUS VYSTYMOSI KONTEKSTE: MAŽEIKIŲ RAJONO BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ ATVEJO ANALIZĖ
  9. MOKYTOJO KAIP KLASĖS VADOVO VEIKLOS ĮTAKA STIPRINANT PRADINIŲ KLASIŲ MOKINIŲ SAVĘS VERTINIMĄ
  10. MOKYTOJŲ IR MOKINIŲ POŽIŪRIS Į VAIKO TEISIŲ IR PAREIGŲ VYKDYMĄ MOKYKLOJE
  11. MOKYTOJŲ VADYBINĖS KOMPETENCIJOS RAIŠKA MOKYKLOS VALDYME
  12. Madingi dabartinės lietuvių kalbos reiškiniai
  13. Magistrinis darbas Darbų ciklas “Retromobilis” - aerografijos technika
  14. Magistro darbas "Ženklų emocijos“
  15. Magiško(jo)realizmo poetika Gabrielio Garcíos Márquezo, Sauliaus Tomo Kondroto, Artūro Imbraso romanuose: lyginamasis aspektas
  16. Makro veiksnių įtakos AB "Lietuvos dujos" vartotojų elgsenai ekonominė analizė
  17. Marketingo komplekso modelis pramogų paslaugų įmonėse
  18. Marketingo logistikos sistemos kūrimas ir valdymas įmonėje „X“
  19. Marketingo strategijos formavimas AB "Venta" pavyzdžiu
  20. Marketingo strategijos formavimas UAB“Žemaitijos statybos kompanijoje”
  21. Marketingo strategijos formavimas ir valdymas UAB "Tošva"
  22. Marketingo strategijos formavimo modelis (UAB "Karmada" pavyzdžiu)
  23. Marketingo strategijos formuojant darbų saugos paslaugas Lietuvoje (UAB "Saugima" pavyzdžiu)
  24. Marketingo strategijų formavimas UAB "Trojina" pavyzdžiu
  25. Marketingo strategijų formavimas statybos gaminiais prekiaujančiose įmonėse
  26. Matematikos pamokos organizavimas naudojant informacines komunikacines technologijas
  27. Matematinis ugdymo valdymas panaudojant nuotolines studijas
  28. Matematinių gebėjimų diagnostikos instrumentų kūrimas ir taikymo rezultatų vertinimo optimizavimas
  29. Matematinių gebėjimų ugdymas dirbant su mokiniais, turinčiais specifinių pažinimo sutrikimų
  30. Matematinių paketų panaudojimas stochastinio programavimo uždaviniams spręsti
  31. Matematinių žinių įtaka didelių specialiųjų ugdymosi poreikių IX-X klasių mokinių bendriesiems gebėjimams
  32. Mažaciklio standaus apkrovimo nuovargio kreivių parametrų tyrimas
  33. Mažeikiškių tarmės ir bendrinės kalbos sąveika
  34. Mažeikių rajono mokyklų tinklo pertvarkos programos ekspertinis vertinimas
  35. Mažeikių rajono savivaldybės 2003-2008 metų biudžeto pajamų ir išlaidų dinamikos bei struktūros pokyčių analizė
  36. Mažeikių rajono savivaldybės 2009 – 2011-ųjų metų strateginio veiklos plano vertinimas
  37. Mažeikių rajono savivaldybės administracijos padalinių vadovų vadybiniai gebėjimai ir jų formavimo galimybės
  38. Mažeikių rajono savivaldybės administracijos vadovų socialinės-psichologinės kompetencijos įvertinimas ir jos formavimo galimybės
  39. Mažeikių rajono savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų darbo užmokesčio sistema: valstybės tarnautojų nuomonės tyrimas
  40. Mažeikių rajono suaugusiųjų profesinio rengimo sistemos tobulinimas
  41. Mažmeninės bankininkystės problemos ir sprendimai
  42. Mažos ekonomikos šalių atvirumo poveikis ekonomikos augimui
  43. Mažos galios vėjo elektrinės tyrimas
  44. Mažos įmonės kokybės bei našumo didinimas ir tyrimas
  45. Mažosios hidroenergetikos vystymo galimybių tyrimas
  46. Mažų ir vidutinių įmonių finansavimo galimybių Lietuvoje recesijos sąlygomis ekonominė analizė
  47. Mažų ir vidutinių įmonių finansinių išteklių formavimo ir paskirstymo ekonominė analizė Tauragės rajone
  48. Mažų miestelių gyventojų dalyvavimo mokymosi visą gyvenimą programoje organizavimo ir turinio aspektai
  49. Mažų įmonių marketingo strategijos formavimas: statybinėmis medžiagomis prekiaujančių parduotuvių atveju
  50. Mažųjų generatorių prijungimo prie skirstomojo tinklo tyrimas