1. Mokyklos, kaip besimokančios organizacijos tobulinimo modeliavimas, tiriant formaliąją pedagogų profesinės kvalifikacijos tobulinimo/si kokybę
  2. Mokyklos, kaip besimokančios organizacijos, tobulinimo modeliavimas tiriant pedagogų bendradarbiavimo kultūrą
  3. Mokyklos, kaip socialinės organizacijos, įvaizdžio kūrimo ir gerinimo galimybės. Socioedukaciniai aspektai
  4. Mokyklų bendruomenių veikla darnaus vystymosi kontekste:Mažeikių rajono atvejo analizė
  5. Mokyklų strateginio planavimo situacija švietimo kaitos kontekste
  6. Mokyklų tobulinimo programos rezultatai ir reikšmingumas šalies bendrojo ugdymo mokyklų kokybinei kaitai
  7. Mokyklų vadovų kompetencijų ugdymas švietimo vadybos paradigmų virsmo kontekste
  8. Mokyklų vadovų kompetencijų ugdymas švietimo vadybos paradigmų virsmo kontekste
  9. Mokyklų vadovų nuolatinio ugdymosi ypatumai
  10. Mokyklų vadovų vadybinės veiklos ir pedagogų profesinių kompetencijų ugdymosi sąsajos
  11. Mokyklų valdymo struktūrų tobulinimas organizacijų kaitos kontekste
  12. Mokyklų įvaizdžio formavimo galimybės Ukmergėje
  13. Mokyklų įvaizdžio formavimo veiksniai (remiantis Kėdainių miesto bendrojo lavinimo mokyklų pavyzdžiu
  14. Mokymas ir kvalifikacijos kėlimas Valstybinėje mokesčių inspekcijoje: apklausos tyrimo duomenys (Šiaulių ir Panevėžio apskričių pavyzdžiu)
  15. Mokymo centruose besimokančiųjų suaugusiųjų karjeros rinkimosi motyvai
  16. Mokymo(si) proceso pedagoginio valdymo aspektai, vykdant mokymosi nesėkmių prevenciją
  17. Mokymosi iš savo patirties strategijų modeliavimas bendrojo lavinimo mokykloje kaip besimokančioje organizacijoje
  18. Mokymosi sėkmę sąlygojantys aplinkos veiksniai ir jų įtaka mokymosi motyvacijai fortepijono pamokose
  19. Mokymosi tarnaujant bendruomenei sociokultūrinė adaptacija Lietuvos universitete
  20. Mokymosi tarnaujant bendruomenei sociokultūrinė adaptacija Lietuvos universitete
  21. Mokytojų ir mokinių pedagoginės sąveikos ypatumai
  22. Mokytojų ir moksleivių požiūris į agresiją skatinančius veiksnius ir prevencijos galimybės mokykloje
  23. Mokytojų kompiuterinio raštingumo vystymo strategija
  24. Mokytojų kvalifikacijos tobulinimo vadybos aspektai: Šiaulių miesto ir Radviliškio rajono mokyklų pavyzdžiu
  25. Mokytojų nuostatų į jaunimo mokyklos auklėtinius psichopedagoginė analizė
  26. Mokytojų pedagoginių kompetencijų plėtotė ugdymo institucijoje
  27. Mokytojų profesinio tobulinimosi poreikiai: situacijos analizė ir prognozės
  28. Mokytojų profesinis stresas ir jo redukavimo prielaidos švietimo vadybos bei edukacinėmis priemonėmis
  29. Mokytojų tarpkultūrinių kompetencijų ugdymasis tarptautinėje projektinėje veikloje kaip profesinio tobulėjimo prielaida
  30. Monologo raida lietuvių dramaturgijoje
  31. Monopolinės įmonės veiklos transformacija : darbas rinkos sąlygomis
  32. Moodle nuotolinės sistemos panaudojimas kvantinės fizikos kurse
  33. Moteris visuomenėje Heinricho Bölio vėlyvuosiuose kūriniuose ("Grupinis portretas su dama", "Prarasta Katarinos Blum garbė", "Moterys priešais upės peizažą"
  34. Moteriškų drabužių kokybinės charakteristikos mados ir technologiškumo aspektais
  35. Moteriškų odos aksesuarų kolekcija DEJA VU – AFRIKA
  36. Moters smurtą šeimoje patyrusių vyrų emociniai išgyvenimai ir socioedukacinė pagalba
  37. Moterys darbo rinkoje:padėtis ir įsidarbinimo problemos (Šiaulių m.pavyzdžiu)
  38. Moterų fizinės saviugdos raiškos ir plėtojimo ypatumai
  39. Moterų motyvacija jogos ir pilates pratyboms
  40. Moterų motyvaciją fiziniam aktyvumui lemiančių veiksnių raiška
  41. Moterų, esančių bedarbystės situacijoje, mokymosi visą gyvenimą situacijos ir galimybių analizė
  42. Moterų, kalinčių iki 2 metų, mokymosi įkalinimo sąlygomis patirtis ir galimybių analizė
  43. Moterų, nuteistų daugiau nei 2 metus,mokymosi įkalinimo sąlygomis patirtis ir galimybių analizė
  44. Motyvacijos sistemos modelis transporto įmonėse
  45. Motyvacijos veiksnių įtaka prekybos įmonių darbuotojams
  46. Motyvacinių faktorių įtaka personalo kaitai UAB „Drogas“
  47. Motyvacinių faktorių įtakingumo vertinimas paslaugų ir gamybos organizacijose: Lietuvos, JAV ir Didžiosios Britanijos įmonių pavyzdžiu
  48. Motyvavimo priemonių raiška organizacijose skirtingo ekonominio išsivystymo šalyse
  49. Mozaika "Improvizacija liaudies skuptūrų motyvais"
  50. Multikultūrinės aplinkos poveikis pradinių klasių mokinių kalbiniams gebėjimams