1. Pajamų ir kaštų analizė odontologijos paslaugų sektoriuje
  2. Palyginimai aukštaičių tarmėje
  3. Papildomas dailės ugdymas paauglystėje : saviraiškos būdas socializacijos procese
  4. Parapijiniuose vaikų dienos centruose veikiančių socioedukacinių projektų įgyvendinimo organizavimo plėtra
  5. Parašas. Tekstilės objektai
  6. Pardavimų proceso organizavimas ilgalaikių santykių su klientais kontekste
  7. Pasaulinio tinklo paslaugos (Web-Servisai) Grid tinkluose
  8. Pasaulinės finansų krizės poveikio nekilnojamojo turto rinkos vystymuisi Baltijos šalyse vertinimas
  9. Pasaulio pažinimo mokymo(si) individualizavimas heterogeninėse klasėse
  10. Pasipriešinimo edukaciniams pokyčiams mažinimas bendrojo lavinimo mokyklose : vadovų požiūrio aspektas
  11. Pasirinktos studijų srities sąsaja su mokinių profesiniu apsisprendimu mokykloje (atvejo analizė)
  12. Paskolų palūkanų normos kitimo priežasčių analizė Centrinio Banko veiklos kontekste
  13. Paslaugas teikiančių organizacijų strateginis valdymas: AB "Lietuvos pašto" veiklos analizė
  14. Paslaugų kokybės vertinimas Klaipėdos miesto apgyvendinimo įmonėse
  15. Paslaugų kokybės vertinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose: Tauragės rajono atvejis
  16. Paslaugų kokybės vertinimas svetingumo sektoriuje (Šiaulių m. viešbučių pavyzdžiu)
  17. Paslaugų kokybės vertinimas svetingumo sektoriuje (Šiaulių miesto viešbučių restoranų pavyzdžiu)
  18. Paslaugų sistemoje dirbančių darbuotojų laikysenos sutrikimai ir prevencija
  19. Paslaugų teatras: teatrinių metodų taikymas teikiant svetingumo paslaugas
  20. Paslaugų teikimo efektyvumas naujosios viešosios vadybos kontekste: valstybės įmonės Registrų centro Šiaulių regiono atvejis
  21. Paslaugų teikimo kokybės gerinimas apgyvendinimo ir maitinimo sektoriuje, socialinio atsakingumo kontekste
  22. Paslaugų įmonių organizacinės kultūros formavimas ir tobulinimas (UAB „Lintel“ pavyzdžiu)
  23. Paslaugų įmonės finansų analizės aspektai ir veiklos perspektyvos
  24. Pastatų automatizavimo tinklai klimato kontrolei
  25. Pasyvioji leksika lietuvių–latvių ir latvių–lietuvių kalbų žodynuose
  26. Patalpos mikroklimato parametrų matavimo ir reguliavimo sistema
  27. Patyčių ir smurto prevencija, kaip vaikui saugios mokyklos kūrimo prielaida, bendrojo lavinimo mokykloje
  28. Patyčių mokykloje raiška, paplitimas ir prevencija: Šiaulių ir Dublino miestų lyginamoji analizė
  29. Patyčių paplitimo mokyklose tendencijos: vertinamasis požiūris ir reiškinio kitimo prielaidos
  30. Patyčių prevencija bendrojo lavinimo mokykloje edukaciniu ir vadybiniu aspektu
  31. Patyčių prevencijos valdymas bendrojo lavinimo mokyklose siekiant užtikrinti vaiko teises
  32. Patyčių prevencinių programų taikymo socioedukaciniai aspektai: raiškos tendencijos
  33. Pavojingų atliekų utilizavimo metodų kūrimas ir tyrimas
  34. Pedagoginio personalo motyvavimo ypatumai šiuolaikinėje besimokančiojoje švietimo organizacijoje (pedagogų ir vadovų požiūris)
  35. Pedagoginio proceso dalyvių požiūris
  36. Pedagoginių konfliktų raiška klasės aplinkoje ir edukacinės prevencijos priemonės (atvejo analizė)
  37. Pedagoginių psichologinių tarnybų veikla kokybės vadybos aspektu
  38. Pedagoginių psichologinių tarnybų veiklos analizė
  39. Pedagoginė - psichologinė pagalba mokykloje tėvams, auginantiems specialiųjų poreikių vaikus
  40. Pedagoginė pasakų terapija papildomojo ugdymo pamokose
  41. Pedagoginės psichologinės tarnybos ir kitų ugdymo proceso dalyvių partnerystės plėtra
  42. Pedagoginės sąveikos ypatumai, ugdant mokinius, turinčius emocijų ir elgesio sutrikimų
  43. Pedagogo asmenybės savybių ir profesinių kompetencijų svarba pradiniame muzikiniame ugdyme
  44. Pedagogo ir ugdytinio sąveika neformaliame muzikiniame ugdyme taikant kompleksinio poveikio metodą
  45. Pedagogo kompetencija ugdyti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius vaikus
  46. Pedagogo vaidmenys šiandieninėje visuomenėje
  47. Pedagogų asmeninė bei profesinė kompetencija rengiant projektus švietimo organizacijoje
  48. Pedagogų bendradarbiavimas inkliuzinio ugdymo kontekste
  49. Pedagogų bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencija ugdant neįgalius vaikus
  50. Pedagogų ir 5 - 10 klasių mokinių požiūris į mokyklos nelankymo priežastis