1. Pagrindinę mokyklą baigiančių mokinių geografinis išsilavinimas: sampratos, vertinimo, tobulinimo aspektai
  2. Pagyvenusių žmonių socialinės paramos tinklo optimizavimo galimybės: struktūrinių elementų sąveika
  3. Pajamų ir kaštų analizė odontologijos paslaugų sektoriuje
  4. Palyginimai aukštaičių tarmėje
  5. Papildomas dailės ugdymas paauglystėje : saviraiškos būdas socializacijos procese
  6. Parapijiniuose vaikų dienos centruose veikiančių socioedukacinių projektų įgyvendinimo organizavimo plėtra
  7. Parašas. Tekstilės objektai
  8. Pardavimų proceso organizavimas ilgalaikių santykių su klientais kontekste
  9. Pasaulinio tinklo paslaugos (Web-Servisai) Grid tinkluose
  10. Pasaulinės finansų krizės poveikio nekilnojamojo turto rinkos vystymuisi Baltijos šalyse vertinimas
  11. Pasaulio pažinimo mokymo(si) individualizavimas heterogeninėse klasėse
  12. Pasipriešinimo edukaciniams pokyčiams mažinimas bendrojo lavinimo mokyklose : vadovų požiūrio aspektas
  13. Pasirinktos studijų srities sąsaja su mokinių profesiniu apsisprendimu mokykloje (atvejo analizė)
  14. Paskolų palūkanų normos kitimo priežasčių analizė Centrinio Banko veiklos kontekste
  15. Paslaugas teikiančių organizacijų strateginis valdymas: AB "Lietuvos pašto" veiklos analizė
  16. Paslaugų kokybės vertinimas Klaipėdos miesto apgyvendinimo įmonėse
  17. Paslaugų kokybės vertinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose: Tauragės rajono atvejis
  18. Paslaugų kokybės vertinimas svetingumo sektoriuje (Šiaulių m. viešbučių pavyzdžiu)
  19. Paslaugų kokybės vertinimas svetingumo sektoriuje (Šiaulių miesto viešbučių restoranų pavyzdžiu)
  20. Paslaugų sistemoje dirbančių darbuotojų laikysenos sutrikimai ir prevencija
  21. Paslaugų teatras: teatrinių metodų taikymas teikiant svetingumo paslaugas
  22. Paslaugų teikimo efektyvumas naujosios viešosios vadybos kontekste: valstybės įmonės Registrų centro Šiaulių regiono atvejis
  23. Paslaugų teikimo kokybės gerinimas apgyvendinimo ir maitinimo sektoriuje, socialinio atsakingumo kontekste
  24. Paslaugų įmonių organizacinės kultūros formavimas ir tobulinimas (UAB „Lintel“ pavyzdžiu)
  25. Paslaugų įmonės finansų analizės aspektai ir veiklos perspektyvos
  26. Pastatų automatizavimo tinklai klimato kontrolei
  27. Pasyvioji leksika lietuvių–latvių ir latvių–lietuvių kalbų žodynuose
  28. Patalpos mikroklimato parametrų matavimo ir reguliavimo sistema
  29. Patyčių ir smurto prevencija, kaip vaikui saugios mokyklos kūrimo prielaida, bendrojo lavinimo mokykloje
  30. Patyčių mokykloje raiška, paplitimas ir prevencija: Šiaulių ir Dublino miestų lyginamoji analizė
  31. Patyčių paplitimo mokyklose tendencijos: vertinamasis požiūris ir reiškinio kitimo prielaidos
  32. Patyčių prevencija bendrojo lavinimo mokykloje edukaciniu ir vadybiniu aspektu
  33. Patyčių prevencijos valdymas bendrojo lavinimo mokyklose siekiant užtikrinti vaiko teises
  34. Patyčių prevencinių programų taikymo socioedukaciniai aspektai: raiškos tendencijos
  35. Pavojingų atliekų utilizavimo metodų kūrimas ir tyrimas
  36. Pedagoginio personalo motyvavimo ypatumai šiuolaikinėje besimokančiojoje švietimo organizacijoje (pedagogų ir vadovų požiūris)
  37. Pedagoginio proceso dalyvių požiūris
  38. Pedagoginių konfliktų raiška klasės aplinkoje ir edukacinės prevencijos priemonės (atvejo analizė)
  39. Pedagoginių psichologinių tarnybų veikla kokybės vadybos aspektu
  40. Pedagoginių psichologinių tarnybų veiklos analizė
  41. Pedagoginė - psichologinė pagalba mokykloje tėvams, auginantiems specialiųjų poreikių vaikus
  42. Pedagoginė pasakų terapija papildomojo ugdymo pamokose
  43. Pedagoginės psichologinės tarnybos ir kitų ugdymo proceso dalyvių partnerystės plėtra
  44. Pedagoginės sąveikos ypatumai, ugdant mokinius, turinčius emocijų ir elgesio sutrikimų
  45. Pedagogo asmenybės savybių ir profesinių kompetencijų svarba pradiniame muzikiniame ugdyme
  46. Pedagogo ir ugdytinio sąveika neformaliame muzikiniame ugdyme taikant kompleksinio poveikio metodą
  47. Pedagogo kompetencija ugdyti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius vaikus
  48. Pedagogo vaidmenys šiandieninėje visuomenėje
  49. Pedagogų asmeninė bei profesinė kompetencija rengiant projektus švietimo organizacijoje
  50. Pedagogų bendradarbiavimas inkliuzinio ugdymo kontekste