1. Papildomas dailės ugdymas paauglystėje : saviraiškos būdas socializacijos procese
  2. Parapijiniuose vaikų dienos centruose veikiančių socioedukacinių projektų įgyvendinimo organizavimo plėtra
  3. Parašas. Tekstilės objektai
  4. Pardavimų proceso organizavimas ilgalaikių santykių su klientais kontekste
  5. Pasaulinio tinklo paslaugos (Web-Servisai) Grid tinkluose
  6. Pasaulinės finansų krizės poveikio nekilnojamojo turto rinkos vystymuisi Baltijos šalyse vertinimas
  7. Pasaulio pažinimo mokymo(si) individualizavimas heterogeninėse klasėse
  8. Pasipriešinimo edukaciniams pokyčiams mažinimas bendrojo lavinimo mokyklose : vadovų požiūrio aspektas
  9. Pasirinktos studijų srities sąsaja su mokinių profesiniu apsisprendimu mokykloje (atvejo analizė)
  10. Paskolų palūkanų normos kitimo priežasčių analizė Centrinio Banko veiklos kontekste
  11. Paslaugas teikiančių organizacijų strateginis valdymas: AB "Lietuvos pašto" veiklos analizė
  12. Paslaugų kokybės vertinimas Klaipėdos miesto apgyvendinimo įmonėse
  13. Paslaugų kokybės vertinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigose: Tauragės rajono atvejis
  14. Paslaugų kokybės vertinimas svetingumo sektoriuje (Šiaulių m. viešbučių pavyzdžiu)
  15. Paslaugų kokybės vertinimas svetingumo sektoriuje (Šiaulių miesto viešbučių restoranų pavyzdžiu)
  16. Paslaugų sistemoje dirbančių darbuotojų laikysenos sutrikimai ir prevencija
  17. Paslaugų teatras: teatrinių metodų taikymas teikiant svetingumo paslaugas
  18. Paslaugų teikimo efektyvumas naujosios viešosios vadybos kontekste: valstybės įmonės Registrų centro Šiaulių regiono atvejis
  19. Paslaugų teikimo kokybės gerinimas apgyvendinimo ir maitinimo sektoriuje, socialinio atsakingumo kontekste
  20. Paslaugų įmonių organizacinės kultūros formavimas ir tobulinimas (UAB „Lintel“ pavyzdžiu)
  21. Paslaugų įmonės finansų analizės aspektai ir veiklos perspektyvos
  22. Pastatų automatizavimo tinklai klimato kontrolei
  23. Pasyvioji leksika lietuvių–latvių ir latvių–lietuvių kalbų žodynuose
  24. Patalpos mikroklimato parametrų matavimo ir reguliavimo sistema
  25. Patyčių ir smurto prevencija, kaip vaikui saugios mokyklos kūrimo prielaida, bendrojo lavinimo mokykloje
  26. Patyčių mokykloje raiška, paplitimas ir prevencija: Šiaulių ir Dublino miestų lyginamoji analizė
  27. Patyčių paplitimo mokyklose tendencijos: vertinamasis požiūris ir reiškinio kitimo prielaidos
  28. Patyčių prevencija bendrojo lavinimo mokykloje edukaciniu ir vadybiniu aspektu
  29. Patyčių prevencijos valdymas bendrojo lavinimo mokyklose siekiant užtikrinti vaiko teises
  30. Patyčių prevencinių programų taikymo socioedukaciniai aspektai: raiškos tendencijos
  31. Pavojingų atliekų utilizavimo metodų kūrimas ir tyrimas
  32. Pedagoginio personalo motyvavimo ypatumai šiuolaikinėje besimokančiojoje švietimo organizacijoje (pedagogų ir vadovų požiūris)
  33. Pedagoginio proceso dalyvių požiūris
  34. Pedagoginių konfliktų raiška klasės aplinkoje ir edukacinės prevencijos priemonės (atvejo analizė)
  35. Pedagoginių psichologinių tarnybų veikla kokybės vadybos aspektu
  36. Pedagoginių psichologinių tarnybų veiklos analizė
  37. Pedagoginė - psichologinė pagalba mokykloje tėvams, auginantiems specialiųjų poreikių vaikus
  38. Pedagoginė pasakų terapija papildomojo ugdymo pamokose
  39. Pedagoginės psichologinės tarnybos ir kitų ugdymo proceso dalyvių partnerystės plėtra
  40. Pedagoginės sąveikos ypatumai, ugdant mokinius, turinčius emocijų ir elgesio sutrikimų
  41. Pedagogo asmenybės savybių ir profesinių kompetencijų svarba pradiniame muzikiniame ugdyme
  42. Pedagogo ir ugdytinio sąveika neformaliame muzikiniame ugdyme taikant kompleksinio poveikio metodą
  43. Pedagogo kompetencija ugdyti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius vaikus
  44. Pedagogo vaidmenys šiandieninėje visuomenėje
  45. Pedagogų asmeninė bei profesinė kompetencija rengiant projektus švietimo organizacijoje
  46. Pedagogų bendradarbiavimas inkliuzinio ugdymo kontekste
  47. Pedagogų bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencija ugdant neįgalius vaikus
  48. Pedagogų ir 5 - 10 klasių mokinių požiūris į mokyklos nelankymo priežastis
  49. Pedagogų ir policininkų bendradarbiavimo prielaidos vaikų nusikalstamumo prevencijoje
  50. Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimas neformaliajame muzikiniame ugdyme: motyvacijos skatinimo aspektas