1. Smulkaus ir vidutinio verslo plėtra Pakruojo rajono savivaldybės teritorijoje
  2. Smulkaus ir vidutinio verslo sektoriaus situacijos analizė verslui teikiamos paramos aspektu
  3. Smulkaus ir vidutinio verslo veiklos Lietuvoje ir naujosiose ES šalyse lyginamoji analizė
  4. Smulkaus ir vidutinio verslo vystymosi problemos ir perspektyvos Ukmergės ir Kupiškio rajonuose
  5. Smulkaus verslo buhalterinės e-paslaugos modelis
  6. Smulkių įmonių valdymo ypatumai užsienio firmų atstovybių Lietuvoje kontekste
  7. Smurtas bendrojo lavinimo mokykloje: situacija, prevencija ir šalinimo galimybės
  8. Smurtavimas V-VII klasėse situacija ir prevencija: atvejo analizė
  9. Smėlio kalba
  10. Socialinio darbo ir socialinės pedagogikos studijų programų studentų profesinės karjeros motyvacijos skatinimo galimybės
  11. Socialinio draudimo įmokų administravimas Mažeikių rajone ekonominės krizės situacijoje
  12. Socialinio pedagogo bendradarbiavimo ypatumų gimnazijoje analizė:pedagogų ir tėvų požiūrio aspektas
  13. Socialinio pedagogo vaidmens konfliktų sprendimo procese tarp mokytojų ir mokinių modelis
  14. Socialinio pedagogo veiklos optimizavimas specialiojo ugdymo komisijoje
  15. Socialinio pedagogo, kaip lygių galimybių konsultanto, profesinės galimybės
  16. Socialinio verslo situacija ir perspektyvos Lietuvoje
  17. Socialinių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo sistemos strateginiai prioritetai: Šiaulių ir Telšių regionų atvejis
  18. Socialinių gebėjimų ugdymo valdymas teisinio švietimo aspektu
  19. Socialinių išmokų efektyvumas gerinant gyventojų ekonominę padėtį ir skatinant dalyvavimą darbo rinkoje
  20. Socialinių mokslų fakulteto magistrantūros studijų kokybės vertinimas
  21. Socialinių paslaugų administravimo problemos ir plėtros galimybės: Šiaulių rajono ir miesto savivaldybių lyginamoji analizė
  22. Socialinių paslaugų kokybės valdymas Lietuvoje
  23. Socialinių paslaugų teikimo asmenims, priklausomiems nuo psichoaktyvių medžiagų vartojimo, valdymas Lietuvoje: NVO integravimo galimybės
  24. Socialinių pedagogų adaptacijos procesą lemiančių veiksnių profesinėje veikloje analizė
  25. Socialinių pedagogų kompetencijų ugdymo galimybės vaikų globos namuose
  26. Socialinių pedagogų veiklos specifika vaikų globos namuose
  27. Socialinių pedagogų, socialinių darbuotojų išgyvenamo nerimo ypatumai
  28. Socialinių įgūdžių ugdymo(-si) galimybės vaikams augantiems socialinės rizikos šeimose
  29. Socialinių įmonių veiklos Šiaulių mieste socialinio ir ekonominio efektyvumo analizė
  30. Socialinė pedagoginė pagalba ugdymo proceso dalyviams
  31. Socialinė reklama ,,SAUGOK SAVE, netapk sandėrio objektu”
  32. Socialinė reklama prevencine tema "Manija"
  33. Socialinės atsakomybės vadyba vandentvarkos įmonėse
  34. Socialinės atsakomybės valdymas:Baltijos šalių įmonių kontekstas
  35. Socialinės ir kultūrinės aplinkos įtaka ikimokyklinio amžiaus vaiko muzikinei veiklai
  36. Socialinės kompetencijos ugdymo aspektai X klasės gimtosios kalbos pamokose
  37. Socialinės pagalbos teikimo alkoholinės priklausomybės situacijoje prielaidos
  38. Socialinės paramos bendraamžių grupių atstumtiems paaugliams įvertinimas
  39. Socialinės paramos šeimai politikos įgyvendinimo vertinimas: Skuodo rajono savivaldybės atvejis
  40. Socialinės pedagogikos neakivaizdinių studijų programos absolventų(2001 – 2005) studijų kokybės vertinimas
  41. Socialinės reklamos projektas Įspėjimai
  42. Socialinės reklamos projektas: iš Tėvynės daug kelių, o į ją tik - vienas
  43. Socialinės rizikos šeimų vaikų prosocialaus elgesio ugdymas
  44. Socialinę atskirtį patirianačių žmonių požiūris į mokymąsi visą gyvenimą
  45. Socioedukacinio darbo su socialinės rizikos šeimomis ypatumai
  46. Socioedukacinių paslaugų plėtotės ypatumai vaikų dienos centruose: specialistų požiūrio aspektas
  47. Socioedukacinių studijų programų kokybės vertinimas: studijuojančiųjų požiūris
  48. Socioedukacinė pagalba bendrojo lavinimo mokykloje: tėvų vertinimas
  49. Socioedukacinės pagalbos teikimo reemigraciją patyrusiems vaikams subjektyvūs vertinimai
  50. Sociokultūrinis vaikystės modelis Lietuvoje ir jo rekonstrukcijos vaikų teisių apsaugos politikoje