- Vadovų darbinis stresas ir raiškos ypatumai
- Vadovų galių naudojimas verslo įmonėse motyvuojant darbuotojus
- Vadybiniai mėgėjų choro vadovo veiklos aspektai
- Vadybinių novacijų raiška Šiaulių miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigų veikloje
- Vadybinės veiklos vertinimas laiko vadybos aspektu
- Vadybos kokybės standartų diegimo aspektai Šiaulių apskrities Nevyriausybinių organizacijų veikloje
- Vaiko dalyvavimas tenkinant specialiuosius ugdymo(si) poreikius bendrojo lavinimo mokykloje
- Vaiko emocinis saugumas, keičiantis pedagogui ikimokyklinėje įstaigoje: tėvų ir pedagogų požiūrio lyginamoji analizė
- Vaiko ir paauglio privatus interjeras kaip socializacijos ir ugdymosi aplinka
- Vaiko ir paauglio privatus interjeras kaip socializacijos ir ugdymosi aplinka
- Vaiko savęs vertinimo ir santykių šeimoje ugdymas
- Vaiko sociometrinio statuso atspindys klasės piešinyje
- Vaiko teisių apsaugos darbuotojų profesinė motyvacija ir emociniai išgyvenimai
- Vaiko teisių apsaugos sistemos tobulinimo strateginiai prioritetai: Šiaulių rajono savivaldybės atvejis
- Vaiko teisių apsaugos skyrių tarpinstitucinio bendradarbiavimo raiškos tendencijos
- Vaiko teisių konvencinių reikalavimų pažeidimai ir jų prevencinės galimybės žaislų parduotuvėse
- Vaiko teisių konvencinių reikalavimų pažeidimai reklamoje ir jų prevencinės galimybės mokykloje
- Vaiko teisių pažeidimų prevencijos sistemos modeliavimas kaimo tipo gimnazijoje, įjungiant mokyklos ir teritorijos bendruomenes
- Vaiko teisių realizavimas ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje
- Vaiko teisių reikšmingumas pradinės mokyklos mokytojams ir mokiniams (III – IV klasėse)
- Vaiko teisių situacijos, paauglius auginančiose šeimose, analizė
- Vaiko teisė į mokslą ir aplinkos veiksniai, sąlygojantys nenorą mokytis
- Vaiko teisės ir jų apsauga bendrojo lavinimo mokykloje: teoriniai principai ir praktinės prielaidos.
- Vaiko teisės ir politika: socialinių edukacinių rekonstrukcijų kontekstai
- Vaiko teisės į aktyvų dalyvavimą įgyvendinimo raiška šeimoje
- Vaiko teisės į sveikatos ugdymą realizavimas bendrojo lavinimo mokyklose: mokinių ir mokytojų požiūris
- Vaiko įvaizdis TV reklamoje: teorinės interpretacijos ir vertinimo tendencijos vaiko teisių apsaugos kontekste
- Vaiko, augančio vaikų namuose, šeimyninių ryšių stiprinimo galimybės
- Vaiko, pasižyminčio autizmo sindromu, ugdymo/si dinamika
- Vaiko, turinčio Aspergerio sindromą, ugdymas(is)
- Vaikystės ir senatvės vaizdavimas XX a. pirmos pusės lietuvių smulkiojoje prozoje
- Vaikystės kaleidoskopas
- Vaikystės pedagogikos specialybės studentų karjeros kompetencijų raiška įsidarbinimo galimybių paieškose (atvejo analizė)
- Vaikų apsauga nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio: vaikams skirtų žurnalų turinio analizė
- Vaikų dienos centrų teikiama pagalba socialinės rizikos šeimų vaikams:realijos ir perspektyvos
- Vaikų dienos centrų vaidmuo tenkinant mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius
- Vaikų globos namuose dirbančių specialistų profesinės sėkmės modeliavimas
- Vaikų globos namų auklėtinių požiūris į mokymąsi, kaip prielaidą realizuojant aukštąjį mokslą
- Vaikų globos namų auklėtinių profesinį apsisprendimą lemiantys veiksniai
- Vaikų globos namų globotinių socialiniai įgūdžiai ir jų ugdymo(si) prielaidos
- Vaikų globos namų ugdytinių teisinis išprusimas vaiko teisių ir pareigų žinojimo kontekste
- Vaikų globos namų veiklos tobulinimo galimybės socialinės partnerystės aspektu
- Vaikų ir paauglių vaizdinio ir kūrybinio mąstymo išraiška piešiniuose
- Vaikų ir paauglių vertybių bei savivertės ryšys su muzikos mokymosi pasiekimais
- Vaikų iš socialiai remtinų šeimų ankstyvoji adaptacija ikimokyklinio ugdymo įstaigose
- Vaikų kaip pėsčiųjų saugaus eismo kompetencijos ugdymas taikant eismo aplinkos tyrinėjimą ir saugaus elgesio modeliavimą
- Vaikų kompiuterinės kultūros edukacinis diskursas socialinės realybės konstravimo kontekste
- Vaikų patyčių prevencijos programos (olweus) efektyvumo raiška mokykloje (bendruomenės narių patirties analizės kontekstas)
- Vaikų saugumo veiksniai ir kompetencijų ugdymo tobulinimas pradinėje mokykloje (atvejo analizė)
- Vaikų savaiminio mokymo(si) kultūros socialinis edukacinis diskursas į vaiką orientuotoje paradigmoje